Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tornem a començar

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDv Jun 12, 2009 12:19 pm

Hola,

hem deixat que caduquen tots els temes del forum. ¡Quina vergonya!. Pepa, flamenco,monument...¿on esteu? ¿Heu començat ja les festes de la Fira?

Va, una mica de meneo a este forum afro afro
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDv Jun 12, 2009 9:20 pm

hla montse jo eh entrat tots els dies a vore el foro x he vist k la kosa a anat caiguent x el seu propi pes i eu anat deixanla de costaet i ara me dit monument xk no entres i pegues una miraeta i e vist k heu posat les ftos dels presidents i falleres major d´aquest ejercisi 2009 malegure mol jeje i avore si ens arranquem un altra vlta de nou a escriure k les falles 2010 ja sta ai al costaet
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDt Jun 16, 2009 5:17 pm

Esperem que no estiguen tan a prop i que ens done temps a fer una replegueta, perque no hi ha un clau a ningun lloc, ni a l'ajuntament...enguany serà un any interessant
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDt Jun 23, 2009 10:39 am

HOLA A TOTS!
COM ES NOTA QUE FA BON TEMPS I QUE LA GENT NO ES TORBA ESCRIVINT A FÓRUM.
PERÒ CREC QUE ES UNA LLÀSTIMA QUE HO PERGUEM. JO PARTICULARMENT HO VAIG PASSAR MOLT B L'ANY PASSAT.
COM VA LA FIRA? HEU ANAT AL BOU? ENGUANY AL PASSEIG QUE GUAY. ENCARA QUE HI HA GENT QUE ES QUEIXA DE TOT. QUE SI FA OLOR QUE SI FA RUIDO.
A MI M'ENCANTA QUE ESTIGUEN AL PASSEIG. I VIDRÀ MOLT B ALS BARS I A LES GELADERIES QUE HI HA AL VOLTANT, A VEURE SI FAN BONA TEMPORADETA, QUE ENTRE ES QUE TENEN CRISI I ELS QUE NO LA TENEN PERÒ TENEN POR QUE VINGA NO HI HA MANERA DE TRAURE LA MA DEL CARABACÍ. A VEURE SI REMONTEM JA DE UNA VEGADA. EL QUI TINGA DINERS QUE ELS TRAGA. NO ENTENC MOLT DE ECONOMIA, PERÒ ELS DINERS VAN RODANT, NO S'ACABEN, ALGÚN LLOC ESTÀN.QUE SALGAN YA! QUE SALGAN YA! AJAJAJJAJAJAJ.
SUPOSE QUE ENS VEUREM PER AHÍ AQUESTA FIRA. NO MONUMENT? ERES MORO? NO M'ENRECORDE.
JO ESTIC MOLT ANIMADA PER A LA FIRA. M'ENCANTA LA FESTA. SOBRE TOT SI FA CALOR. ARA, SI A LA DESFILADA FA CALOR, ES POBRES MOROS S'ENFUEGUEN. PERÒ PARA PRESUMIR HAY QUE SUFRIR.

JA M'ENROTLLAT PROU. FA TANT DE TEMPS QUE NO ESCRIC QUE NO SE NI QUE DIR.

ESPERE QUE ALGÚ DIGA ALGUNA COSA.
FINS UNA ALTRE DIA

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDt Jun 23, 2009 9:29 pm

no PEPA no soc moro ja fa 3 anys k no ixc magrada + la nostra festa k es + dovertida i enguany no ixc xc stic escayolat el peu esquere jejeje i avore si el divnedres meu lleven x a eixir el dia 1 a la rpvessor k enguany stic km a membre actiu de la meua falla en la junta local de pego jejeje de falles jejej i k no fatja molta calor
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDj Set 03, 2009 10:35 am

¡Quin mal rollo de forum! Ací no escriu ningú.
A veure si amb esta notícia s'animeu
http://www.levante-emv.com/comarcas/2009/09/03/tarzan-fallera-mayor/627062.html
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: eleccio fallera major de Pego 2010 divendres 18 de septembre de 2009 en la casa de cultura de pego   Tornem a començar EmptyDj Set 17, 2009 1:42 am

El proper Divendres 18 de septembre en la casa de cultura es fara la eleccio de la fallera major de pego a les 20:00 hores es prega la assustencia de les falleres majors i reines de les 3 falles i les cadidades x a fallera major de pego son RAQUEL de la falla la font , ANNA de la falla la pláça i BELIN de la falla el convent


mlta sort x a les 3
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDj Set 17, 2009 6:50 pm

Hola a tots de nou.

A veure si ens animem. Ja estem al mig any, i no hi ha cristo que escriga.

En lo orgullosos que estàvem del fòrum i ara que no escriga ningú. Tinc un disgust de por.

A veure si al mig any m'anime un poc.

El divendres anirém a l'elecció de la fallera major. A veure a qui li toca.

Al final Belín s'animat. M'alegre molt.

Supose que entre el divendres i el dissabte ens veurem tots.

un bes a tots

Pepa. M'agradaria molt entrar al fórum dins d'alguns dies i veure que algú ha escrit alguna coseta.
Conteu coses del mig any al menys.

Pepa.
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDv Set 25, 2009 1:51 pm

¿Cóm va estar el mig any?

¿Qui és la fallera major del poble?
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar EmptyDt Set 29, 2009 6:04 pm

NO VA ESTAR GENS MAL EL MIG ANY.

HO VAREM PASSAR PROU B.

VAREM IMPROVISAR SOBRE LA MARXA, PER B HO VAREM PASSAR MOLT B.

X A ESMORÇAR. NO HO SE. NO VAIG ANAR. CREC QUE VAREN TORRAR A LA PASTERA.
X A DINAR: EL QUASI JA FAMÓS ARROS MELOS DE RAÜL, QUE DESDE QUE ELS MAJORS NO TENEN GANES DE GUISAR ENS TRAU DELS APURS.

DP DISCO CASERA AL CASAL, EN BAFLES DEIXATS, JA QUE COM SABEU, I SI NO HO SABIU HO DIC JO ARA, ENS VAREN ENTRAR A FURTAR I ES VAREN EMPORTAR ELS BAFLES.

MOLT B.

FINS UN ALTRE DIA.
JA HE VIST A TRO X AHÍ PERÒ ARA NO TINC TEMPS A CONTESTAR-LI. TINC QUE TREBALLAR

UN BES A TOTS
PEPA.
A VEURE SI MOEM. QUE SI QUE ES VERITAT QUE ESTEM UN POC ADORMITS.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tornem a començar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem a començar   Tornem a començar Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tornem a començar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: