Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La enora bona

Ir abajo 
+11
tro
bunyolet
pepe
xupito
Xicoteta
MONUMETFALLER08
flamenco
PEPA
festa1
mariangeles
EX-FALLERA
15 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
EX-FALLERA




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 16/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: La enora bona   La enora bona EmptyDv Mar 20, 2009 1:44 pm

Bien per la falla la font, sou uns currantes i aixina es demostra cuant traeu la faena
feta a que la veja la gent.
Els millors en diferencia.
Continueu aixina el 1 es dificil de perdre, les idees no es poden comprar en diners, ja ho heu vist. Com mes diners tinga un no te mes bones idees.
besets a tots, i avore si vos va pasant la resaca.
Tornar a dalt Ir abajo
mariangeles




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 17/02/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: per a ex-fallera   La enora bona EmptyDv Mar 20, 2009 8:00 pm

hola ex-fallera tot con tu as dit escompra en diners perque veges tu realment vos meresieu el premit si ni vosatros volo creieu.En fin vixquen les tres falles i enhorabona.
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDg Mar 22, 2009 2:23 am

Bueno mariangeles, no cal que digues cap a quina comisió el decantes que ja heu tenim tots clars. Crec que tots ens mereixem el primer premi, perque d'una manera o altra, amb mes o menys diners tots anem a fer-ho de la millor manera posible i treballem molt. La falla la Font si que es creu que seu mereix cregues tu o altra gent el que creguen, que per aixo han treballat per aconseguir el que tenen. lo que de normal no anem mai arreplegar el 1, anem avore el que ens donen, i per aixo no ens emportem cap desilusió. No es pot arribar a l'ajuntament pensant de que anem a guanyaro tot , acatem la decisió del jurat, aixi que continuarem treballant de valent, i aconseguint el que em aconseguit fins a dia de avui. I ahi es pot vore que es una falla unida i disposta a treballar per el que ens agrada que son les falles, i despres de els resultats, soblida el cansanci, les hores de son i molts altres maldecaps que es tenen durant tot l'any.

La enorabona a totes les comisions per la faena que fan, i com no a la Falla la font la gran triunfadora, i que dure molts anys i que continuan treballant com fins ara.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDl Mar 23, 2009 12:33 pm

BON DIA A TOTS!

ENHORABONA LES TRES COMISIONS PER HAVER TIRAT UN ANY MES ENDAVANT. COM JA SABEU EL MON DE LES FALLES ES MOLT BONIC, PERÒ TB TREBALLÓS.

SOBRETOT ENHORABONA A LA FALLA LA FONT, A PART DELS PREMIS, PER LA GENT QUE TE, FAENERA I FESTERA COM LA QUE MES. GRÀCIES A TOTA ESTA GENT QUE ARRIMA EL MUSCLE DURANT TOT EL ANY I DP A FALLES ES CAPAÇ DE FER LA FESTA MES GRAN QUE ES PUGA IMATGINAR, I ACOLLIR A TOT EL POBLE AMB ELS BRAÇOS OBERTS. ENHORABONA A TOTS PER SABER FER SENTIR FALLER A CUALSEVOL PERSONA QUE S'ACOSTA AL CASAL. PROVA D' AÇÓ ES EL DIA DE LES PAELLES I COM NO EL DIA LA TRIBU. NO CABIA MES GENT. NI UNO MES. ESTAVA A TOPE A TOPE. I ESPEREM CONTINUAR AIXÍ DURANT MOLTS ANYS. "LE PESE A QUIEN LE PESE" SOM UNA FALLA GRAN, UNIDA, FAENERA, FESTERA I IMPARABLE, AMB IDEES PRÒPIES I MOLTA MOLTA IL.LUSIÓ PER AQUESTA FESTA.

CREC QUE ELS PRESIDENTS ESTARÀN ORGULLOSÍSSIMS DE LA SEVA COMISSIÓ, I TB DE LES SEVES FALLERES MAJORS. HAN SEGUT DE CATEGORIA, TOT LO QUE UNS PRESIDENTS PODIEN DESITJAR. ELLES I TOT EL SEU ENTORN. TB TENEN QUE ESTAR MOLT CONTENTS DE LA COL.LABORACIÓ DESINTERESSADA DE LA GENT DE FORA LA COMISSIÓ.

EN FI, S'ACABAT EL ANY. LA SETMANA Q VE VOTEM. ÀNIM A TOTS PER A SEGUIR SIGUENT ELS MILLORS, ELS MILLORS NO VOL DIR EL PRIMER PREMI VOL DIR, ELS MES UNITS ELS MES FAENERS I ELS MES FESTERS.
CREC QUE SI SEGUIM AIXÍ, ESTANT TANT AGUST ENTRE NS, SOM IMPARABLES, NO HI HAURÀ QUI PUGA AMB NS. MÉS QUE RES PQ NS NO MIREM EL N. 1 EL 2 O EL 3, NS ESTEM PAGATS DE EL RESULTAT QUE OBTENIM ANY DERRERE ANY SENSE TINDRE EN CONTER EL PREMI. VOLEM QUE LA GENT ES DIVERTEIXCA AMB NS, I LE AGRADE EL QUE FEM. AIXÓ ES EL NOSTRE PREMI.

VIXCA LA FALLA LA FONT!
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDl Mar 23, 2009 2:32 pm

HOLA MARIANGELES!

QUE LLÁSTIMA DONES. EN SERIO CREUS QUE NO ENS MEREIXEM GUANYAR FILLA MEUA? ES QUE NO HI HA COLOR, REI, ARA PER ARA NO ENS PODEM COMPARAR. EN LO QUE ES MEREIXIEU GUANYAR HAVEU GUANYAT I ES EN EL LLIBRET. PERÒ NS ESTEM SATISFETS AMB EL NOSTRE LLIBRET, ES UN LLIBRET FAMILIAR, QUE ESTÀ XULÍSSIM I QUE HA ARRIBAT AL COR DE TOTS ELS QUE L'HAN LLEGIT. ESTEM MOLT CONTETS TB EN EL TERCER PREMI DEL LLIBRET.
I AL CONTRARI QUE TU JO, ESTIC MOLT AGRAIDA ALS JURATS, QUE COL.LABOREN DESINTERESADAMENT I ES POSEN EN COMPROMÍS SENSE TINDRE NINGÚN BENEFICI. ENS DEDIQUEN EL SEU TEMPS I GENT COM TU ENCARA HO PAGA DIENT SI ESTAN COMPRATS O ANIMALADES AIXÍ. QUINES XORRADES. SIGUEU REALISTES JA DE UNA VEGADA. ARA X ARA LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR. I MENTRE NO S'ENSENYEU A OBLIDARSE DEL PREMI, I A FER LES COSES PER QUÈ ADOREU AQUESTA FESTA IGUAL QUE NS, VOS QUEDA MOLT DE CAMÍ PER RECORRER. ÀNIM QUE EL QUE LA SIGUE LA CONSIGUE. I EIXE DIA NS VOS DONAREM LA ENHORABONA, COM A BONS FALLERS I COM A BONS COMPANYS DE FESTA.

ENHORABONA A TOTES LES COMISSIONS
VIXQUEN LES FALLES
VIXCA LA FALLA LA FONT!
PEPA. ÀNIM M.ANGELES ALGÚN DIA SERÀ TOT APLEGA. LO PRIMER QUE TENS QUE FER ES CURARTE EIXA RÀBIA I EIXA MALA LLET. LA GENT AIXÍ NO LA VOL NINGÚ I NO SOL TINDRE ÈXIT. OJALÀ QUE TU SIGUES LA EXEPCIÓ.
CON CARINYO PEPA.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDl Mar 23, 2009 5:57 pm

hola a tots ?pepa has tardat molt aescriure .Vullc donar la enorabona alls presidents de totes les falles ., en espesial a la FALLA LA FONT i a la seua presi aurora que ha estat super estupenda com la primera volta que va ser . Tambe ,la done aeixa junta que ix a les provesors acompanyant als presis lol! bueno la manera de dnor els premis enguany ¿un poc rara? ¿perque no mos van deixar estar dalt desde el principi? Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDl Mar 23, 2009 7:02 pm

enohorobona a les 3 comissions x els premis aconseguits aquest any i em pasat unes falles inolvidables el any ke ve + i millor ke vixquen les 3 falles i ke vixca el nostre patro dels fallers SAN JOSEP
Tornar a dalt Ir abajo
Xicoteta




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 23/02/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDl Mar 23, 2009 11:31 pm

Very Happy Hola!!! Very Happy

Com va???

Jo també volia donar l'henorabona a les tres falles.Pepa jo estic d'acort amb tu en aixó de que La Falla la Font es mereix el que ha guanyat i molt més!!!

De veres henorabona a les tres falles.

VISQUEN LES FALLES!!!!!!!!! I love you I love you I love you
Tornar a dalt Ir abajo
xupito




Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 24/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDt Mar 24, 2009 1:55 am

[b] Hola a tots ¡¡¡ ja m'he sumat jo al fórum¡¡


bé ara que s'han acabat les falles ens ve a tots mel descansar de fer feina y de fer festa cheers

Estic d'acord amb vosaltres en lo de que la FALLA LA FONT s'ho ha currat molt¡ La font de l'ofrena era presiosa¡¡ -La gent va apladir i tot.

Xi quets més faena i menos queixar-se¡¡ Visquen les falles de Pego.
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDt Mar 24, 2009 2:23 pm

jo no se si la falla la font es mereix els premis o no, crec que si, els jurats aixi ho ha considerat.
Sabeu que cada any els jurats son diferents i es sol repetir la història, sbeu d'on eren els de les falles, jo ho diré de Picanya. Creeu que hi havia algún faller que els coneixia , crec que no.
Felicitats a Aurora i A Raul , tinc entes que han sigut uns pRESIS DE pu.... mare.Tambè cal felicitar a les falleres majors als presis infantils i a tota la comissió.
No vullc oblidar-me de felicitar a tots els membres de les altres comissions




LA DISCO-MÒBIL DEL DISSABTE A LA PLAÇA GENIAL I EL CASTELL DE LA CREMÀ AL CONVENT IMPRESIONANT, MILLOR QUE EL DE LA FIRA
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDt Mar 24, 2009 2:55 pm

Donar les gracies desde asi a tots els de la falla la font ke varen vidre dissapte a la discomobil i als de la falla el convent els ke es varen enrecordar tambe ke si no fora x ells no la averem tinguda tna plena jejeje i ara a treballar x a les falles 2010 ke ja stan ai adew
Tornar a dalt Ir abajo
bunyolet




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 23/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: enhorabona   La enora bona EmptyDt Mar 24, 2009 3:00 pm

hola a tots abans de res felisitats a la falla la font
en el tema dels jurats ja es fa pesaet fa casi 10 anys si la memoria no en faya q esta la junta local a pego i desde entonses el tema es repetix i ja comensa a ser cansino tots els anys es lo mateix, x favor ja eu teniu be, acepteu lo q vos toca a tots i intenteu millorar i viure millor la festa de les falles q samargueu x un banderi, q mes dona un primer o un tercer disfruteu eixos dies i punto.
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDt Mar 24, 2009 6:44 pm

Hola a tots!!!!
Xicos jo no sabia que haviem pagat al jurat tambe enguany!!!!!!! Es veu que eixe divendres no vaig a anar a la reunio, digueu-me a quin compte tinc que fer l'ingres!!! que jo vull col·aborar.
Mare meua quin lio en aixo de que tenim al jurat i a l'ajuntament pagat, torne a dir el de sempre no hi ha res pitjor que l'enveja.
Ale xiquets, Visca la Falla la Font!!!!
Per cert a qui votem de Presis enguany, la cosa esta que arde perque enguany els nostres Presis han deixat el llisto molt alt.
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 11:20 am

M'HAN DIT QUE EL PROPER DIVENDRES VOTEU PRESIDENTS, HI HA ALGÚN VOLUNTARI. ESPERE QUE SIGUEN CAPAÇOS DE TIRAR CAP AVANT COM RAUL I AURORA, DE SEGUR QUE CONEIXENT ALS MEMBRES DE LA JUNTA HO CONSEGUIRAN
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 2:25 pm

Sí, el divendres es trien nous presidents. L'any que tenim per davant serà un any duret per als que accepten la responsabilitat, per això cal comprometre's amb els que ho siguen i tirar-los una maneta.

Des d'ací voldria animar a tots els que llegiu este foro i encara no sóu membres de la Junta de la Falla la Font a que es passeu el divendres pel casal i s'uniu a la nova junta. Necessitem la contribució i ajuda de tots per a poder seguir sent el referent de les falles de Pego...perque sí, em vingut a emborratxar-nos, però el resultat no ens dóna igual, volem seguir sent els millors (encara que no ploraríem si no fos així).
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 5:51 pm

podrie donar alguna pista dels presidents del any que ve o si algu te ganes de ser , si algu ha comentat algo ........espere la vostra contestacio perque estic un poc desorientat , bueno jo tinc els meus canditats , adeu adeu........
Tornar a dalt Ir abajo
bunyolet




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 23/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: la enhorabona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 6:15 pm

hola jo proposaria dos parelles
una de elles rosita i el ti monserrat i laltra juan i pepa la de canet q vols sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 6:57 pm

bunyolet bunyolet quines coses dius jo trobe que tindriem que pensar en gent mes jove sense ofendre als que tu has dit
Tornar a dalt Ir abajo
bunyolet




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 23/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: la enhorabona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 7:25 pm

si xo eu dia xq en teoria enguany segons tinc antes fa 25 anys de junta, corregiume si menganye, i x eixe motiu ho he dit, xq seria com un homenatge a eixos "majors" q encara estan ai apoyant a la junta i aportant la seua sabiduria xa aquesta festa q tans ens agrada. Apart q la gent jove esta ai i ells tart o pronte ja x diferents sircunstansies seu diexaran encara q al ti montserrat encara li queda molta polvora xa cremar, jjjjj. Una besadeta molt forta xa ells.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 8:44 pm

JO PROPOSARIA:
A MARISA I A FERRER
A MARISA I A ALEMANY
A CRISTINA I A FERRER

CREC QUE EN QUEDE EN CRISTINA I EN FERRER.

PUIG TB S'ANOMENA Q T GANA DE SER:
PUIG I CRISTINA TB M'AGRADARIA MOLT.

SONIA, MATI. PERÒ A ESTES DOS NO SE SI VAL LA PENA VOTAR-LES, CREC QUE ENCARA ES TROBEN JOVENETES PER A SER. SI NO ES AIXÍ QUE HO FACEN SABER QUE JA ES HORA.

CREC QUE ES UN BON ANY PER A SER PRESIDENTS, VEC A LA GENT AMB GANES. QUE NO PATEIXCA EL QUE EIXCA QUE ESTAREM TOTS AL SEU COSTAT.
PAREIX QUE NO I HI HA MOLTES OPCIONS
PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
bunyolet




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 23/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 10:23 pm

pepa xo marisa no esta encara en la junta local?
la veritat q si fora ferrer no estaria mal es bona pesa i magra xa el carrec xo no crec q vullga. Sonia pues no se la veritat. I Cristina kina?
Tornar a dalt Ir abajo
bunyolet




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 23/03/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: enhorabona   La enora bona EmptyDc Mar 25, 2009 10:33 pm

sabeu kna tambe estaria be?! Mª Jose la dona de Alemany i Ferrer eixa tampoc estaria gens malament besets xa tots
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDj Mar 26, 2009 12:15 am

marisa i arbona

rosita i ferrer

cristina i puig

maria jose i enrique

marisa i puig



pepa balager i fernando tamarit
Tornar a dalt Ir abajo
Traca




Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 17/02/2009

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDj Mar 26, 2009 1:16 am

No us doneu compte de que sense que ningu comente res de la Falla Convent (sols Mª Angeles que és l'unica que ha dit alguna cosa ) només feu que xarrar de la Falla Convent??? Deixeu-los en pau que ells aci no s'han clavat per a res i vosatros un 95% de comentaris que feu ix la Falla Convent.
(Trobe que teniu una mala informaciò de lo dels banderins...l'any que la Falla Convent va guanyar el primer premi va ser la Falla la Font que va girar els banderins.

A tots els fallers els agrada aquestes festes i els agrada passar-ho ben be i cadascú dins la seva comissiò que faja el que vullga al igual que vosatros dins la vostra que se per segur que no esteu tan be com dieu, esteu mes o menys be cadascú dins del seu grupet perque hi han uns quants... igual que aixo de pagar als jurats se per cosa certa que no, que la Falla la Font no ha pagat ningun jurat perque eurets en tenen ben pocs ,pero be aci no nem a entrar en la economia de ninguna comissiò per això tenim tot l'any per a currrar i arreplegar dinerets per a la festa de l'any que ve.

La Falla Convent no l'importa haver tingut tots els segons menos un primer ( no dic que no els agrade a tots guanyar el primer ) pero guanyar el primer no dona la festa , ni la gran amistat durant tot l'any que hi ha en la junta ( ja que tota la junta es un grup,una pinya) a la falla Convent no hi han grupets tots son gent jove i com una gran familia i la gent es vol molt.La Falla Convet tranmiteix joventut, alegria i molta festa.

Vixca la falla la Font,encara que enguany teniu un premi que fa molt d'any que no en tenieu un aixi eh?? bueno la enhorabona per tots els premits, i espere que per a l'any que ve seguiu igual pero tots els primers , eh?? , vixca la Falla Convent, le enhorabona pels premis, pels presidents ole hi!!!! Paula i Bernat!!! no hi han cap com ells!!!! será dificil millorar un any com aquest,guau guau xe pa que!!!! bona.... ja ja ja.bo ja que vos a sobrat prou dinerets podrieu fer un altre passacarrer i una altra mascleta nocturna i lo atre per a l'any que ve, no trobeu??? bo i com no, la enhorabona per a la Falla la Plaça,vixca la Falla la Plaça ,vixca eixa junta infantil que tenen tan pleneta de xiquets i xiquetes que son el futur de la falla,amunt!!!

vixquen les falles!!!
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona EmptyDj Mar 26, 2009 12:26 pm

Hola Traca:

Quan de temps sense saber de tu.
Crec que no llitges tots el correus. Pq no se si has vist que en molts correus donem l'enhorabona per la mascletà nocturna i diem que el castell del dia de la cremà va ser millor que el de la fira.
En cuant a lo bons presidents que ha segut Paula i Bernat, segur q si, no he vist tampoc ningún comentari de que no ho hajen segut.
Que es done la enhorabona a Aurora i a Raul i que es diga que han segut bons presidents no vol dir que Paula i Bernat i Marisa i Company no ho hajen segut de les seves respectives falles.
En quant a la unió que teniu, ens alegrem moltíssim. Com mes units estigueu mes durareu, i ns el que volem es que les falles continuen per sempre pq ens agrada la festa fallera. Ara tb et dic per cosa certa que l'any que la falla la Font va guanyar el segón premi els banderins estàven ben posats, bueno ben posat només hi havia un, que era per a la falla gran si no m'enganye. Eixe any era presi Arbona i M.Dolores Pinto, i els menuts Clara i Josep, que per cert, va ser el primer any que els Minyana varen fer la nostra falla, i no va guanyar, peró estava xulíssima, i la menudeta era una filigraneta, crec que ninguna de les tres falles ha tingut mai una infantil tan guapeta con la d'eixe any, però no concursava.

Una altra coseta la Falla la Font te gent de totes les edats. No duptes mai traca, de si ens volem o no. Els majors ens han ensenyat als més jovens a fer falla, la majoria de 30 a 40 que estem allí ens hem criat dins la falla ens companyia des nostres majors, i el mateix fem ns amb la gen jove i menuda que tenim, que es molta, molt bonica i molt sana. No desprècies mai les experiències i la sabiduria dels majors, per a ns son molt importants, les fem servir i ens dona bon resultat.

En lo de la economia es diu de tot. Ns tb sentim comentaris de la economia de la falla el convent i la de la plaça, però com els diners q tenim, si en tenim, els volem per a ns. No ens calfem el cap, no von tenim que donar, i supose que vs a ns tampoc. Aixi es, que jo lo que desitje es que totes les falles tinguen molts diners i que l'any que ve puguem fer una festa com a mínin com la de enguany.
No entenc pq teniu eixe interés en que no estiguem units, i en que tinguem coses negatives, avuí per avuí, tot està molt b, per si t'interesa. El dia de demà ningí l'ha vist ni a la Falla el Convent, ni a la Plaça, ni a la Font.
La veritat es que no parem de creixer, encara que vs no pareu de dir a aquest foro i pel carrer que no hi ha gent nova que no hi ha gent nova. Hi ha gent nova i gent que fa 25 anys que està ahí i no sen ha anat. Serà pq està b no?
Molta sort a tots i si vos sobre diners els repartim.

Pepa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La enora bona Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
La enora bona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: