Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La enora bona

Ir abajo 
+11
tro
bunyolet
pepe
xupito
Xicoteta
MONUMETFALLER08
flamenco
PEPA
festa1
mariangeles
EX-FALLERA
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
bunyolet




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 23/03/2009

La enora bona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: enhorabona   La enora bona - Página 2 EmptyDj Mar 26, 2009 1:25 pm

hola a tots: tinc sentit x ai q la falla el convent te prohibit entrar aquest foro, xo pareix q hi ha algu q satrevit i ha vullgut entrar xa escuadriñar o xa clavar sisaña jjjjj, de totes formes benvingut sigues, i ojala sanime molta mes gent de les tres falles xq aixina podem fer q alguns dels errors q es cometen siguen corregits xq ningu som perfectes. Traca vaig a contestarte a una coseta es sobre si en la falla la font estan o deixen de estar els mateixos i vaig a donarte en part la rao ha hi hagut anys q aparegut aixo xo hara la cosa a cambiat molts dels xikillos q seu havien deixat han tornat i aquest any he segut testic de q seu han pasat de allo mes be, algo estara camviant dic jo!!!!!! Respecte a lo q has dit dels banderins del any eixe puc asegurarte q ho has ensomiat xq jo no hue vist mai. Sobre els presidents en cap lloc he legit q hagen dit res dels presidents de la falla convent, ni els de la falla la plaça tampoc. Com vaig dir el altre dia dixeuse de bovaes, i enreferixc a tots (a les tres comissions), q x un tros de tela no hi ha q desgrasiar akesta festa tan bonica i tingueu mes o menys gent feu q els q estan seu pasen be i feu q vullguen la festa com de veres es mereix, hi ha q fer molta faena, si es de veres, xo als q estigueu dins no amargeu la festa i feu q siga mes gran i mes bonica, i q la gent q vinga de fora es senca vullguda i q tinguen ganes de al any q ve tornar o hasta, xq no? entrar en el mon este i q dure molts anys com alguns dels q ja estan fa moltissims anys. Desde asi animarvos i aconsellarvos ( a les tres comissions) q dixeu eixe odi q teniu i q sapolleu uns als altres xa q la festa de les falles creixca i q molts dels puestos q hi han q no saben q ha pego es fan falles santeren i vullgen vindre a coneixervos i avorer a eixes falleres i falleros tan genials q tenim la faena tan gran q fan. Be no menrrolle mes ja xarrem en algun altre ratet. I q duren x molts anys les falles a pego
P.D: vos pareix fort q la J.L no haja convidat al jurat? Pues a mi tambe en pareix fort q si hasta ara a les falleres majors de pego els an pagat la pelukeria aquest any no ho haja fet, ai keda aixo. Besets xa tots
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

La enora bona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona - Página 2 EmptyDj Mar 26, 2009 9:32 pm

Estos dies no he tingut masa temps per a entrar al foro, i ara estaba pegant una miradeta, mira que traca, no pot vore a la falla La Font, rque rrrrr, no vol que estigam units, pues que quede ben clar que a dia d'avui la falla la Font crec que esta ben unida, i lo de que es una familia es cert i ben cert, tenim totes les generacións que ens fa falta per formar una gran familia, els que som mes jovens veigem i respectem als mes majors com a uns pares uns pares dins la falla, i creiem que ens fan molta falta, per el saber fer, i nosaltres per poder portar a cap moltes de les seues idees, el mes jovens perque son el futur i cotinuitat de aquesta festa. I els xiquets perque son l'alegria i la vida d'aquesta falla, aixi ara qui vullga que ens discutisca que no som una familia.

Crec que ha segut un any de treballar moltisím i aconseguir el que esperabem, aixi, que ara ens queda seguir igual animats i continuar per ha que l'any queva tot eixca com aquest any o millor, que crec que estem dispossat a fer-ho i aconseguir-ho.

A les comissions dels convent i la plaça que tambe continuen treballant de valent, per que aquest any ha segut un any que s'ha vist en les 3 comisions les ganes de fer faena i festa. Per als 3 que l'any queve estiga igual d'animat.

I ara una forta abraçada a tota la gran familia de la falla la font, que ja esta tota la setmana calfant-se el cap per a les votacions de dema, la nit promet...adeu....
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

La enora bona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona - Página 2 EmptyDv Mar 27, 2009 1:32 pm

TRACA tan units que estan a les altres falles i desnunits a la font, jo hem pregunte el PER QUE LA FALLERA MAJOR EIXINT DE CERTA COMISSIÓ NO LI VA POSAR LA BANDA A LA FALLERA MAJOR ENTRANT DE LA MATEIXA COMISSIÓ?. HEM PODRIES EXPLICAR LA RAÓ ?
EN QUANT ALS GRUPETS DE LA FONT CAL QUE EL DIGA QUE AIXÓ ES BO O ROIN, BAIX DEL MEU PUNT DE VISTA ESTEM EN UNA SOCIETAT I PAIS LLIURE ON EL PENSAMENT ÚNIC DESAPAREGUÉ FA 30 ANYS I LES PERSONES NO DEUEN PENSAR EL MATEIX, PER TANT LA DIVERSITAT D'OPINIÓ ENGRANDEIX LA COMISSIÓ , ARA SI QUAN TOCA TIRAR DEL CARRO TOTS HO FAN EN LA MATEIXA DIRECCIÓ I ELS RESULTATS ESTAN A LA VISTA DE TOTS


EN QUANT A QUE ALGÚ TINGA PROHIBIT PARTICIPAR AL FORO JO NO M'HO CREC, A LA ESPAÑA DEL SEGLE 21 NINGÙ S'ATREVERIA A PROHIBIR UNA COSA AIXI, AIXÓ ÉS TIPIC D'ALTRES TEMPS I ALTRES SOCIETATS
Tornar a dalt Ir abajo
xupifesta




Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 27/03/2009

La enora bona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Vixca les falles, el xupito i la festa   La enora bona - Página 2 EmptyDv Mar 27, 2009 3:33 pm

Bon dia a tots!
Sóc nou en aquest fòrum enhorabona a tots els quals participen.

Jo sóc faller fa molts anys i crec que no és lo mes important guanyar el primer premit sinó participar i que els fallers de la teva comissió estiguin contents i si tens el primer premit súper bé és súper és lo mes, però no lo mes important.

Una cosa, en la reunions nosaltres “la Falla la font” no solem parlar ni criticar ha les altres falles, no com uns altres que l'únic tema de conversa som nosaltres i crec que el que han de fer és centrés en les falles i la festa.

Presidents d'aquest any no hi ha cap dubte

Mª Jose (dona de Alemay) i Ferrer

Vixca les falles, el xupito i la festa
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

La enora bona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona - Página 2 EmptyDg Mar 29, 2009 2:30 am

hola xiquets, ENAROBONA , oleí tus huevos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ cheers geek
xe no eu digau aixina tro, que eu pagat un altra vegada, al final seu creuran, ara que , vos dic , qe pensen el que vulguen, no podran mai en la falla la font, perque el fallers units , festers , que porten la festa dins del cor i no dins l'enveja fan que puga ser tot el que vulgen, ELS PRIMERS EN TOT.
Com poden dir que el jurat esta pagat , si tot el mon sap que el jurat no sap mai d'on son , que venen de fora, bo tot es enveja, pues com a dit pepa, que s'obliden dels premis, del banderi , que les falles no es només aixo, son mes coses i ells trobe que no saben el que es

VISCA LA FALLA LA FONT.

I com demostrar tambe que hi ha un altra falla fallera , la plaça varen eixir amb el banderi del tercer premi, i clar que si a tots en agrada la recompensa i el esforç de tot un any de feina , pero varen eixir contents , continuaren la festa, no com altres que varen eixir en unes cares .....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La enora bona - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La enora bona   La enora bona - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
La enora bona
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: