Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Millors moments de presentacions

Ir abajo 
+3
festa1
MONUMETFALLER08
flamenco
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDj Feb 12, 2009 5:57 pm

Com te éxit parlar de les presentacions podiem parlar dels millors moments, emotius Sad , graciossos, Laughing horrorosos Twisted Evil de cualquier presentacio de tots els temps que heu vist,

Per a mi

el millor moment es la obertura de la flama .....que moment més sensual....en eixe pas meravellos a l'escenari...moment instinto básico de sharon stone amb el seu joc de cames al so de eixa banda sonora del barco que feia aigues....

M'aborrone cada vegada que ho recorde...


Millors moments de presentacions Chrisfarley1md1

Como podeu vore si seguiu les instruccions es pot insertar imatges i videos del youtube
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDj Feb 12, 2009 6:20 pm

el millor moment de la presentacio de aquest any de la falla la font va ser el PLAY BACK en solitari de RAUL que li va eixir de puta mare es mereix un 10 i ell es un payasest del de marca major i es el millor y en ric molt quant es disfraza de dona

Millors moments de presentacions Chrisfarley1md1
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: monument estás enganyat   Millors moments de presentacions EmptyDj Feb 12, 2009 8:18 pm

Si el que més et va agradar va ser el ball de Raul, la imatge de baix no tindria que ser la que has posat sino aquesta:



Millors moments de presentacions Dancingman5ph




affraid affraid affraid


que ssssssensual......
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDj Feb 12, 2009 9:27 pm

FLAMENCO, L'IMATGE ESTA MOLT ENCERTADA, DESCRIU MILLOR A RAUL. MONUMENTFALLER08, TINDRAS QUE VINDRE AL NOSTRE CASAL QUE ENS DISFRAÇEN AMB ELS TRATGES DE LES PRESENTACIONS, I RAUL I COMPANYIA FAN UNES ACTUACIONS DE ESCANDALO.....JA QUEDAREM

VISCA LA FALLA LA FONT I TOTS ELS SEUS ARTISTES
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDj Feb 12, 2009 11:39 pm

un dels moments tambe bons va ser ja fa anys quand les dones de la falla van fer un playbak de un coro de monjes que dirigia filiberto que era com si fora un convent va ser bonisim afro
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDj Feb 12, 2009 11:46 pm

el millor moment va ser la ke PUIG pujava al raton vestit de rateta i ell anava en un camiso y peluca rosa
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 13, 2009 11:59 am

MONUMETFALLER08 escrigué:
el millor moment va ser la ke PUIG pujava al raton vestit de rateta i ell anava en un camiso y peluca rosa

PER A MI EL MOMENT SCKETCH MES RARO I SUPER DIVERTIT D'ENGUANY ERA EL NAIXIMENT DE KICKET, ES QUE HI HA GENT QUE TOT HO PENSA.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 13, 2009 3:00 pm

Xiquets, crec que en les presentacions de La Falla la Font, sempre hagut molt bons moments, no tens mes que mirar els videos, i començar a recordar, devegades el mors de risa, i altres de vergonya. Pero crec que la gent seu pasa super be, i ara ja no estem ni nerviosos, es que mos trobarem artistes!!!!!....... jajajaaaaaaaaaaaaaa........
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 13, 2009 3:08 pm

avore festa 1 si em deixes el dvd de les presentacions del 2004 fins al 2008 x a recordar els millors moments de les vostres presentacions i riurem agust i recordar lo millor de la font
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 13, 2009 6:50 pm

Bueno ja quedarem i el deixare el que tingam, tenin de tots els anys fins al 2006, que es el unic en DVD, el altres son cintes de video, ens falta el del 2007 i el 2008, pero fins que tingam aquestos tens prou material, i de segur que el riuras, perque no tenen desperdici.
Molt be, ja quedem Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 13, 2009 9:00 pm

d'aquest moment fa més anys que noé.

No m'enrecorde exactament com era. Jo era menuda crec.

S'enrecordeu un any que Pinto, el que treballava a la gasolinera de la COOPE, va eixir de despertador o algo així, bueno, anaven parlant ell i un altre i de repent es sentia "DING DONG- DING DONG". Portava una espècie de xilaba. Al final es va alçar la xilaba i portava una paella i un picaor de morter nigat de les cames i quan obria les cames alló sonava DING DONG.

Si algú s'enrecorda que ho explique b, jo m'enrecorde molt vagament. Però me s'ha quedat eixe moment en el cap. En va impactar. Crec que Monse, Arbo, Puig, Perez poden enrecordase'n b. Ara, ja dic fa molts anys.

S'enrecordeu de Gerardo imitant al cartero Andreu. Era per a morir-se, igualet igualet.

Hi ha molt per a recordar, la veritat es que son molt bons records. Recordant recordant. No us agafen ganes de tornar a començar el assaig?

I alló q deia Filiberto d que la verga de bou feia la veu fina? jajajajaj.

Mo parariem de riure durant un bon rato.

Bo us diexe vaig a treballar un poc.

PEPA.
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 13, 2009 9:40 pm

Ara que has dit tu lo de Pinto es sona, pero com un ansomit, lo de la paella i el dong, jo m'enrecorde encara de Mocedades, mira que ha plogut fins ara es que rient rient ja fa uns quants any que estem dins la falla. I els anys de 7 novias para 7 hermanos, la mascara, etc. hem fet de tot, menos mal que no s'acaben les idees, som vells, o van començar molt jovens?.
Bueno, aixo es gracios recordaro,.El any de lo del cartero, hi ha coses ben gracioses, els trajes no tenen desperdicí, y el belen amb el dinosaure i el conill, que voleu que vos diga, com una persona m'ha dit avui parlant de la presentació, es que no tenim vergonya i una cara ben dura. Perque nomes va eixir Obama, ja es van riure, es que diuen que tot heu pensem. Bueno vaig afore si faig algo que darrere el forum, la faena per fer. lol!
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDg Feb 15, 2009 2:15 pm

bueno lo de pinto va ser molt fort i gil quand va fer de eros ramazoti que señalava a la pasarela i tots miraven darrere el ball de la mascara tambe va estar molt be i les actuacions dels nostres majors pero ara una cosa en la escusa del esgae aitres falles copien i ni ha coses que es podem canviar que pareix que es burlen del personal
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDl Feb 16, 2009 7:40 pm

Hi ha milions de moments de les nostres presentacions que m'han agradat pero una de les que recorde que hem van impactar va ser el ball d'orxatera Valenciana, el vaig trobar xulisim totes vestides de fallera ballant, m'encanta.
Despres com a risa 50.000 i es que Filiberto, Raul i la resta de la junta clar, son per a morir-se de la risa, tot ho pensen.
bounce bounce bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDt Feb 17, 2009 5:55 pm

HOLA FALLERETA, ESTIC MOLT D'ACORD AMB TOTS VOSALTRES, SI FILIBERTO ERA BONISIM, RAUL, TAMBE HO ES, EL QUE PODRIEN FER ES UN FI DE FESTA ON EIXIREN ELS DOS, ENTONCES JA TINDRIEM QUE ANAR TOTS AMB L'ORINAL DARRERE, PODRIEU PROPOSAR-HO A LA FALLA.
TAMBE VA ESTAR BE QUAN IMITAREN A ESTE MANCO ESTRANGER I LA DONA QUE VIUEN AL COSTAT DEL L'OM, S'EN RECORDEU?
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDt Feb 17, 2009 7:25 pm

<P>Serraura,si que m'enrecorde de l'any del manco, i de Pepa que li tremolava la boca de tant de riures. tambe va estar be quant el manco ja tenia braç, pero Puig continuaba posant.lo en la mateixa posició. La veritat es que en les Presentacions sempre hagut bons moments, i que encara ens riem recordarlos.</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>VISCA LA FALLA LA FONT, I QUE CONTINUANT DONANT-LI BONS MOMENTS A TOTA EIXA GENT QUE CONFIA AMB NOSALTRES.</P>
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDt Feb 17, 2009 8:01 pm

Sabeu de kin moment en be ara al cap jo no el vaig vore x mel van contar a AMPARO imitant a ANA " LA POTA " i si no men recode mal ella trobe ke formava part del jurat de presentacions de eixe any i la pobra trobe ke es va enfadar prou en la falla i cada volta ke eu tret a ma mare o algun menbre del tripartit me rist molt i no me cabrejat xk sempre ho diem ke les presentacions son x a criticar als politics en toc de humor no jejejejejejejejejejejejejejejeje esta falla te moments a mol bons i lo ke ha dit serraura te rao si deixareu a FILIBERTO i RAUL els 2 asoles fent el pallaso en el fi de festa es ke stariem rienmos molt agust jejeje es ke sou la canya d´espanya


espere ke en falles ens conegam tots els del foro i pugam fer amistiad i vuic dir una cosa x a ke aneu fent lloc ke jo presente un programa a RADIO PEGO i els mebres d´aquest foro ke vuiguen vindre per a fer un debat sobre falles sobre la normativa eixa ke ens a eixit x a ke tankem els casals a les 3 del mati x avore el ke vos pareix ke em dieu confused


ASI PAREIX KE STIGAU ASI TOTS Sleep AVORE SI SA ANIMEU A ESCRIURE ALGO
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDt Feb 17, 2009 8:19 pm

MONUMETFALLER08 escrigué:
Sabeu de kin moment en be ara al cap jo no el vaig vore x mel van contar a AMPARO imitant a ANA " LA POTA " i si no men recode mal ella trobe ke formava part del jurat de presentacions de eixe any i la pobra trobe ke es va enfadar prou en la falla i cada volta ke eu tret a ma mare o algun menbre del tripartit me rist molt i no me cabrejat xk sempre ho diem ke les presentacions son x a criticar als politics en toc de humor no jejejejejejejejejejejejejejejeje esta falla te moments a mol bons i lo ke ha dit serraura te rao si deixareu a FILIBERTO i RAUL els 2 asoles fent el pallaso en el fi de festa es ke stariem rienmos molt agust jejeje es ke sou la canya d´espanya


espere ke en falles ens conegam tots els del foro i pugam fer amistiad i vuic dir una cosa x a ke aneu fent lloc ke jo presente un programa a RADIO PEGO i els mebres d´aquest foro ke vuiguen vindre per a fer un debat sobre falles sobre la normativa eixa ke ens a eixit x a ke tankem els casals a les 3 del mati x avore el ke vos pareix ke em dieu confused


ASI PAREIX KE STIGAU ASI TOTS Sleep AVORE SI SA ANIMEU A ESCRIURE ALGO


Avore, si podem estar si no tots alguns d'aquest foro al teu programa de radio, pero tindra que haber mes gent, perque a este foro no s'animen els de les altres falles, apart de tu que no ens oblides tots som de la font. Aixi que ja ens dius algo, que de segur, que anirem. Bueno ja tens la disfreça de carnestoltes. T'esperm per a fer-nos una a la barra, identificat, si vas molt tapat.
Bueno ens veigem.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDt Feb 17, 2009 8:53 pm

festa1 escrigué:
MONUMETFALLER08 escrigué:
Sabeu de kin moment en be ara al cap jo no el vaig vore x mel van contar a AMPARO imitant a ANA " LA POTA " i si no men recode mal ella trobe ke formava part del jurat de presentacions de eixe any i la pobra trobe ke es va enfadar prou en la falla i cada volta ke eu tret a ma mare o algun menbre del tripartit me rist molt i no me cabrejat xk sempre ho diem ke les presentacions son x a criticar als politics en toc de humor no jejejejejejejejejejejejejejejeje esta falla te moments a mol bons i lo ke ha dit serraura te rao si deixareu a FILIBERTO i RAUL els 2 asoles fent el pallaso en el fi de festa es ke stariem rienmos molt agust jejeje es ke sou la canya d´espanya


espere ke en falles ens conegam tots els del foro i pugam fer amistiad i vuic dir una cosa x a ke aneu fent lloc ke jo presente un programa a RADIO PEGO i els mebres d´aquest foro ke vuiguen vindre per a fer un debat sobre falles sobre la normativa eixa ke ens a eixit x a ke tankem els casals a les 3 del mati x avore el ke vos pareix ke em dieu confused


ASI PAREIX KE STIGAU ASI TOTS Sleep AVORE SI SA ANIMEU A ESCRIURE ALGO


Avore, si podem estar si no tots alguns d'aquest foro al teu programa de radio, pero tindra que haber mes gent, perque a este foro no s'animen els de les altres falles, apart de tu que no ens oblides tots som de la font. Aixi que ja ens dius algo, que de segur, que anirem. Bueno ja tens la disfreça de carnestoltes. T'esperm per a fer-nos una a la barra, identificat, si vas molt tapat.
Bueno ens veigem.


no vaig mol tapat vaig de mosquetero i jo macostare a la barra de la font en el paseo i identificat i em dius de ke vas dsfressada festa 1 i ja ens ocneixem i jo ja en posare en contacten en altres membres de les 2 comissions del nostre poble jejejejejejeejejejejejejejejejejejejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDt Feb 17, 2009 9:37 pm

serraura escrigué:
HOLA FALLERETA, ESTIC MOLT D'ACORD AMB TOTS VOSALTRES, SI FILIBERTO ERA BONISIM, RAUL, TAMBE HO ES, EL QUE PODRIEN FER ES UN FI DE FESTA ON EIXIREN ELS DOS, ENTONCES JA TINDRIEM QUE ANAR TOTS AMB L'ORINAL DARRERE, PODRIEU PROPOSAR-HO A LA FALLA.
TAMBE VA ESTAR BE QUAN IMITAREN A ESTE MANCO ESTRANGER I LA DONA QUE VIUEN AL COSTAT DEL L'OM, S'EN RECORDEU?

RAUL SEMPRE EIX AL FI DE FESTA EH! NO FALLA NINGÚN ANY.

EL QUE APAREIX I REAPAREIX EL FILIBERTO, RECORDA I VEURÁS.
PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDc Feb 18, 2009 2:40 am

Eres una lista i tot eu saps
Pero jo se de una persona que fa el ridicul any si , any també....

T'enrecordes de dos cucurruchos al paseo menejant el cap...

Y la secretaria... bibliotecaria.....de tinc una objecció al parrafo etc....

o la de la aguanta ones.....

ESTELAR, ESPECTACULAR,

Millors moments de presentacions Thstrawberryul1

Millors moments de presentacions Thpineappleyk8

VIVA LA PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDc Feb 18, 2009 10:28 am

Flamenco, moments tant estelars com els de Pepa, en hen tingut tots en la falla, perque normalment el trajets no tenen desperdicí. Perque el any de Arbona Robot Concejal de Festes, quan el vaig vore entrar casi m'espatarre, ara que el traje de Sali tampoc tenia desperdicí. I axina t'en diria un fum. I lo de aguanta-oles era super important perque ella va eixir a la prensa i nosaltres no.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDc Feb 18, 2009 3:08 pm

flamenco escrigué:
Eres una lista i tot eu saps
Pero jo se de una persona que fa el ridicul any si , any també....

T'enrecordes de dos cucurruchos al paseo menejant el cap...

Y la secretaria... bibliotecaria.....de tinc una objecció al parrafo etc....

o la de la aguanta ones.....

ESTELAR, ESPECTACULAR,

Millors moments de presentacions Thstrawberryul1

Millors moments de presentacions Thpineappleyk8

VIVA LA PEPA

JAJAJAJAJAJA! CLAR QUE M'ENRECORDE QUE RISA. I TU T'ENRECORDES DE DOS AGUANTANT LA COVA DEL PESEBRE? TOTAL.

NO OBLIDARÉ MAI ALS ANGELS EIXINT PER EL COSTAT, LA COVA TREMOLAVA T'ENRECORDES? JAJAJAJAJA

L'ACTUACIÓ DE LA BIBLIOTECARIA VA SER SUPER ESTUPENDA.GENIAL I DIGNA DE MENCIÓ MOLTES GRÀCIES. JAJAJAJAJ.

NO FA EL RIDICUL. ES MOLT GRACIOSA ESTA XICA. JAJAJAJAJ.

PEPA CON AMOR.

LO DE LES APARICIONS DE FILI NO ANAVA EN MALA LLET EH! NoMÉS ERA UNA OBSERVACIÓ QUE RAUL EIX TOTS ELS ANYS. ES QUE HO DISFRUTA MOLT. SON PERSONES DIFERENTS CADASCÚ ES CADASCÚ. SI RAUL DESCANSA UN ANY TP PASSARIA RES. ENS SABRIA MOLT DE MAL IGUAL QUE ENS SAP QUAN NO EIXCA FILI. PERÒ COM SEMPRE PUES ENDAVANT.
ARA NO ME SE OCURREIX NINGUNA COSA QUE PUGUERA PASSARLI A RAUL PER A NO EIXIR. LI AGRADA MÉS QUE L'ARRÒS CALDÓS.


PEPA. CON AMOR.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDc Feb 18, 2009 6:56 pm

PEPA ERES ESTUPENDA.....

Fes el favor de fer faena que el tiraran al carrer..... Razz Razz Razz

Molta PEPA, pero el home de Pepa, Peporro, no escriu en este forum. Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Aixó si PEPA te home, jo crec que no está casà, a lo millor está en busca i captura, i crec que MONUMENT FALLER, te pinta de ser un bon partir Embarassed Embarassed
COm está sempre connectat crec que farieu un bon apanyo.



Bueno deixant l'amor apart,
ENGUANY FEU BARRA?, A ON? ANEU DISFRESSATS ELS DE LA FALLA TOTS IGUALS?
Un any vareu eixir de farao
i estabeu ben guapos, pero el millor vaser

SUPERMAN i su SUPERPAQUETON....


Millors moments de presentacions 04pics58753zo8

CREC QUE ESTE ALTRE SUPERMAN SE'L PAPARIA Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions EmptyDv Feb 20, 2009 2:32 pm

Les presentacions de les falles en general no es poden soportar, no hi ha res més aborrit que vore'n una,els únics moments que valen la pena son quan puja algú molt arrimat i els fi de festa.
Hi ha gent que pareix el julivert puja 500 vegades cada presentació, feu memòria i voreu que tinc raó
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Millors moments de presentacions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millors moments de presentacions   Millors moments de presentacions Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Millors moments de presentacions
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» PRESENTACIONS
» PRESENTACIONS FALLERES 2009

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: