Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PRESENTACIONS FALLERES 2009

Ir abajo 
+5
sensecomentaris
tro
flamenco
serraura
MONUMETFALLER08
9 participantes
AutorMissatge
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDv Gen 23, 2009 3:49 pm

affraid Hla a tots es de la falla la font aci un de la plaça obric aquest apartat x a ke kmentem les 3 presentacions sense mal rollos x a vore els fallos i les coses ke feem be en les 3 falles espere ke komenteu la presentacio de angela la de les flower i el traje si sel a fet nou


vixquen les falles a pego i vixca san josep
lol!
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDt Gen 27, 2009 2:25 pm

HOLA MONUMENT FALLER , I BENVINGUT AQUEST FORUM,, JO VAIG ANAR A LA PRESENTACIO I SI QUE S'HA FET UN TRAJE NOU ERA DE COLOR GROC AMB flower MORAES, COM NO? PERO UNA COSA LES MANTELETES EREN LES MATEIXES DE L'ANY PASAT SI NO M'ENGANYE , PERO TAMBE HE DE DIR QUE PODRIA SER UN POC MES ALEGRES PER ESTOS ACTES JA QUE COM HA REPRESENTAT DE LES FALLES DE PEGO I SI EN REALITAT T'AGRADEN LES FALLES TINDRIES QUE SENTIR-TE ORGULLOSISIMA I ESTAR REBOSANT DE ALEGRIA I NO FER LA CARA QUE FA ELLA,

I TAMBE NO TROBE BE QUE BELIN PUJARA COM A FALLERA MAJOR DE LA SEVA FALLA , JA QUE ELLA ENCARA NO ESTA NOMBRADA, I ARA EL DIA LA PRESENTACIO DEL CONVENT QUI LI POSARA LA BANDA ? PERQUE EN TEORIA ANGELA flower JA ES LA FALLERA MAJOR DEL POBLE , QUE TE QUE FER PUJAR COM A FALLERA MAJOR DE LA FALLA , BAIXAR I PUJAR COM A FALLERA MAJOR DEL POBLE? PUES QUE VOLEU QUE VOS DIGA NO EU TROBE BE, I TROBE QUE AIXO EN LES JUNTES LOCALS COM DEU MANA TROBE QUE NO ES PERMET.

AÇI SERRAURA PERO SENSE MAL ROLLOS,
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDt Gen 27, 2009 4:20 pm

ai serraura et done tota la rao ella encara no acabat el seu regnat km a fallera major del 2008 de la falla el convent x es veu ke no volien pasar el del any passat ke la pobra neus pujava i baixa dues vegades x ke sa de fer jo havera preferit ke no fora angela fallera major del poble ke havera sigut una altra km alguna de les 2 cristines no el pareix serraura i ara vos deixe i el diumenge ja vos comente la meua presentacio ke ja sta ai
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDg Feb 01, 2009 1:38 pm

aixo es lo que pasa quand deijen que es presente la fallera de eixe any a neus tambe va pasar pero va eixir cort i ara angela lo que ella es fm a la font no eu van deixar fer i van tindre que buscar una xica de fora que mos va fer un gran favor si nos mos multaven '?aixo es correcte'¿
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDl Feb 02, 2009 6:00 pm

HOLA FLAMENCO, COM ESTAS? BO PER LO QUE HAS DIT DE QUE SI NEUS , LI VA PASAR EL MATEIX I A VOSALTRES NO VOS VAREN DEIXAR PUES NO EU TROBE CORRECTE, PERQUE O A TOTS O A NINGÚ, AIXO QUE VOL DIR ¡

JA QUE HI HA UNA JUNTA CENTRAL TINDRIEN QUE DONAR LES MATEIXES O ELS MATEIXOS PRIVILEGIS A TOTS NO QUE FAJEN DISTINCIONS, PERQUE AIXO ES EL QUE PAREIX, PAREXEU LA OVEJA NEGRA DE LA FAMILIA. , COM SI ANAREN A PER VOSALTRES ,

SABEU JO DEIXARIA DE PERTANYER A LA JUNTA CENTRAL, QUE SE JODAN, ¿NO PODRIEU VER-HO? O TAMBE VOS DENUNCIARIEN? ARA SI PER AIXO NO VOS DANAREN DINERS TAMPOC PER A UN XULO UN ALTRE, NO?

PERQUE TINC ENTES QUE SI NO HI HAN MES DE 3 JUNTES EN UNA JUNTA CENTRAL NO POT FER-SE EIXA JUNTA CENTRAL, NO?

HI HARA UN ALTRA , EL ALTRE DIA ESTAVA ESCOLTANT LA RADIO I ESTAVA EL SENYOR CONCEJAL DE FESTES EL CABRERA , I ESTAVA DIENT LES SUBENCIONS QUE ANAVEN A DONAR A LES FALLES, I LO QUE NO TROBE CORRECTE ES QUE LA JUNTA CENTRAL SEN PORTE MES DINERS QUE LES JUNTES DE CADA FALLA

EL SENYOR VA DIR QUE PER A CADA FALLA ES DONAVEN CUATRE MIL I PICO DE EUROS NO SÉ SI DIGUE 4.500 O PER AHÍ, I PER AL JUNTRA CENTRAL NOU MIL I PICO NO SÉ SI 9.500 Ó 9.700€ I DIC JO , ¿PER A QUE VOLEN TANTS DINERS LA JUNTA CENTRAL, SI NO TENEN NI UN CASAL QUE PAGAR, NI MENJARS QUE FER ELS DIES DE FALLES, NI MONUMENT QUE PAGAR?

AIXO NO HI HA DRET TROBE JO

BO XIQUETS A VORES SI ALGÚ CONTA ALGO DE LES PRESENTACIONS
ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDl Feb 02, 2009 6:02 pm

Suspect Suspect

PEEEEEEEPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡
PEPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡¡
PEPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA¡¡¡¡


ON T'HAS CLAVAT JA NO SE RES DE TU ? I LES ALTRES PELADILLES QUE HI HAVIEN AL FORUM ?
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDt Feb 03, 2009 5:25 pm

hla a tots els forers de la falla la font estareu nerviosest xq ja keden dies i hores x a que arribe la vostra presentacio jo stare ai x a vorevos i animarvos i desitjarvos molta sort i ke eixos valls ke feu vestits de dona son l´ostia xq en ric agust en RAUL , PUIG, ZORRILLA, ECT avore si feu ftos i les poseu al foro

anim a les 3 falles

¡VIXQUEN LES FALLES 2009 I VIXCA SAN JOSEP !



PD E FET UN FORO X A PARLAR DE FALLES AVORE SI ENTREU fallesapego.foroactivo.com
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDc Feb 11, 2009 12:04 am

La presentacio de la falla la font em va encantar, va ser molt emotiva, jo mirava a dreta i a esquerra i veia a tot el mon en el mocador a la ma. Tinc que dir que els mantenidors ho van fer molt be ni llarg ni curt, tot de categoria.
Vullc donar l'enhorabona a Raul i Aurora perque han deixat el llisto molt alt.
I el fi de festa, que tinc que dir que com els de la Font no hi ha, ni hi haura mai ningun com eixe, si en la primera part vam plorar d'emocio en el fi de festa vam plorar pero de risa, sou uns artistes.
Els presentadors ole,ole i ole, crec que hen aixo ja ho dic tot, son uns profesionals.
I les falleres majors estaven guapisimes, Mª Amparo pareixia una nina, quin traje més bonico que portava; i la xiqueta un angelet igual que la germaneta!!!.
A vorem que fan els del convent esta setmana. Per cert m'han dit que el fi de festa tambe va de l'Alqueria Blanca, heu sentit algo d'aixo???
Vixca la Falla la Font!!!!!!!!!!!!
Sou els millors!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDc Feb 11, 2009 12:00 pm

x el ke he llegit en aquest foro en el post de la fallera major del poble diuen ke si van a fer el mateix fi de festa ke vosaltres
Tornar a dalt Ir abajo
sensecomentaris




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 18/02/2009

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Falles, falleres, falleros.....   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDc Feb 18, 2009 4:58 pm

Bona vesprada:

Sóc nova en aquest fòrum, he setit parlar de vosaltres per el poble i es per aixo que per curiositat he entrat.

Per començar he de dir que no sóc de cap falla ni em senc identificada en ninguna.

Les coses que he llegit man paregut per dir de alguna manera de molt POC GUST, jo pense que les falles están festes per divertir-se i no per a criticar a la falla del costat peque tinc enveja o el que siga pk la persona que critica es pk no sta agust en lo seu.

Per seguir no me pareix gens be que si critikes a la fallera major del poble estic d´acord en que la gent no li agrade aquesta figura i el que represeneta en un poble tan menut i tan poques falles pero dir que si te mala cara, que si era d´aci i s´en va nar allà que si el seu traje no se que PER FAVOR es de MAL GUST.

Puc dir que he estat en el poble en 2 falles en la Font i en la Plaça, i per al meu gust i personalmente vaig estar doble agust i com EN FAMILIA en la falla la plaça, respecte al convent no eu se pk quan van començar en Pego ja no seguía les falles del poble i no puc opinar pk si vos soc sincera les falles cada que s´acosten no pareix que la gent desitge que arrive per disfrutar la festa sino per critticarse uns als altres per vore qui es el millor i açò no passa ni en els pobles que tenen mes falles.

Espere que akest any seu passeu tots d`allò més be i que disfruteu que les falles duren dos díes i no val la pena amargar-se en tonteríes.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDc Feb 18, 2009 6:23 pm

Hola sensecomentaris, no se el que haurás llegit que t'ha paregut de tan mal gust, crec que sols opinem sobre el que ens pas als membres de la falla i de la resta de les presentacions falleres del poble. Per a mi mal gust es que la Fallera Major del nostre poble no vullga vindre a la presentacio de la falla la font, de mal gust em pareix que es del Convent es burlen sobre si la font porta o deixa de portar a Blas a la presentacio i que ens copien varies coses i damunt es mofen alli davant de tots, aixo per a mi es de mal gust. Dir que no es va agradar el telo blanc o que l'obertura va ser lenta, es una opinio, si volen que ho agarren com ua critica constructiva. De la Plaça no em parlat ni be ni mal perquè ells tampoc s'aclaven en nosaltres fan el que poden com ho fem nosaltres sense buscar polèmiques, no com el Convent ( no vullc generalitzar, tan sols alguns) que pareix que ens miren en lupa per a veure si a la mínima ens poden fotre en algo.
Ara entre gustos no hay colores si no t'agrada el que veus, tu tampoc t'has quedat curta diguent que en la plaça et vas trobar molt mes a gust que en la font, aixo es de bon gust??
Ara fins l'altra.

Visca la Font!!!!!!!!!!!!!!!!!!


afro afro lol!
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDc Feb 18, 2009 6:42 pm

OLE TUS HUEVOS, TRO, AIXINA ES DIUEN LES COSES, JO JA HAVIA VIST AÇO DE MAL GUST DE SENSECOMENTARIS, PERO NO SABIA PER ON EIXIR PERQUE M'HE QUEDAT EXAUSTE, PERO AIXINA ES DIU, ALE I SI NO ESTA CONFORME QUE AJO I AGUA

VIXCA LA FALLA LA FONT
Tornar a dalt Ir abajo
Traca




Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 17/02/2009

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDc Feb 18, 2009 10:04 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ja ja ja ja
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDj Feb 19, 2009 1:27 am

Hola, traca i sensecomentaris, no se si seras la mateixa persona, que esta fent corre un correu que es diu LA FALLA LA FONT AL DESCOBERT. Nomes dirte que en aqueste foro tots el que posem va de bon rollo, que no creem que ens aclaven amb ningu, jo per ejemple mai e comentat res sobre la Fallera Major del Poble, perque en dona igual el que fasa, al igual quan ens van dir que no volia vindre a la nostra presentació, de veritat que vaig poder dormir. Despres si ens en ficat amb la falla el Convent a segut despres de la presentació, pero no avans de que ells com tots els anys tingueren unes paraules per a nosaltres en la seva presentació. Tambe dir que aquest forum esta obert per a qui vullga opinar sobre consevol tema , aixi que no se si t'avoras donat conter que tota la gent que escriu no es de la falla la Font. Jo per part meva i crec que de la majoria de menbres de la falla que entren en aquest foro no heu fem en cap de maldat, i que sentim molt si algú s'ha sentit ofes.
I per lo que es diu que si nosaltres forem els ultims en fer les presentacions avore que fariem, dirte que tot es comentar-ho a la junta local, i al igual que rodem per a desfilar, fer la ofrena,etc...podriem fer en les presentacions, crec que per part de la Falla la Font no hi ha cap problema.
Bueno, tansols dirvos que si teniu una mica de temps llegiu tots els missatges, i voreu que la cosa no es tan greu.
No tinc res mes que dir, i que aquest foro i el que s'opina no sa fet en cap mala intenció-
Espere que tingau unes bones falles i tot vaiga be per a les 3 comisions.
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDj Feb 19, 2009 10:31 am

vull escriure per comentarli a sensecomentari que si tant agust estava a la falla la plaça perque ho ha deixat. Les falles,totes, necessiten gent, anima't i torn a la comissió que de segur t'esperen en la porta oberta.
He anat a les tres presentacions i les tres m'han paregut dignes. Dirvos que contra gustos colores, i està bè tindre un lloc on la gent puga dir les seues opinions de forma lliure i anónima sense por que li se tiren al coll. Que la falla la font haja creat aquest fòrum parla molt bé de la gent que integra la comissió i de la seua educació democràtica. POSDATA personalment no tinc amistat en ningún membre de dita comissió
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDj Feb 19, 2009 11:57 am

QUE ALEGRIA PEPE!

OBRIM BARRA A CARNESTOLTES AL PLA DE LA FONT VINE A FERTE'N UNA I FAREM AMISTAT TU I JO.

VIXCA PEPE I VIXCA LA FALLA LA FONT!


MOLT B FESTA 1!


A VEURE SI S'ANIMA MES GENT A ESCRIURE AL FÒRUM. DE TOTES LES FALLES I DE NINGUNA FALLA. QUE AIXÓ ES EL QUE VOLEM.

CREC QUE EL CORREUET QUE HA CORREGUT ENS HA AJUDAT EN LLOC DE FATIDIAR. JAJAJAJAJ.

EL FORUM ESTÀ ANIMADÍSSIM. SE SIENTE.......!


PEPA, DEIXE EL AMOR PER RECOMANACIÓ DE FLAMENCO.

VIXCA LA FALLA LA FONT.

US ESPEREM A LA NOSTRA BARRA A CARNESTOLTES A LES PRIMERES HORES DE LA FESTA. BEGUDA BONA I BARATA I MOLT BON ROTLLO I MOLTA FESTA.

VIXCA EL CARNESTOLTES. VIXCA PEGO I VIXCA LA FALLA LA FONT.


PEPA.
Tornar a dalt Ir abajo
sensecomentaris




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 18/02/2009

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Falles A pego   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDj Feb 19, 2009 8:33 pm

Buenas:

Jo en lo que vaig escriure ahir no volia ofendre ningú, respecte a un correu que va per ahi de no se que de la falla la font al descobert es la primera noticia que tinc no sabia res jo simplement vaig entrar ahir pk havia sentit parlar del forum pero ni be ni mal no se el que passa si vaig dir lo del mal gust va ser pk no vaig llegir tot el fòrum sencer sino algunes coses que no avig trobar de bon gust es per aixo que vaig deixar al meua opinió.

Però be dit açò no tinc que dir res més simplement que tingau unes bones falles i seu passeu molt bé, vaig comentar que no estic dins del mon de les falles i no tinc inclinació per cap.
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 EmptyDj Feb 19, 2009 9:32 pm

sensecomentaris escrigué:
Buenas:

Jo en lo que vaig escriure ahir no volia ofendre ningú, respecte a un correu que va per ahi de no se que de la falla la font al descobert es la primera noticia que tinc no sabia res jo simplement vaig entrar ahir pk havia sentit parlar del forum pero ni be ni mal no se el que passa si vaig dir lo del mal gust va ser pk no vaig llegir tot el fòrum sencer sino algunes coses que no avig trobar de bon gust es per aixo que vaig deixar al meua opinió.

Però be dit açò no tinc que dir res més simplement que tingau unes bones falles i seu passeu molt bé, vaig comentar que no estic dins del mon de les falles i no tinc inclinació per cap.

Hola sensecomentaris, m'alegre molt del que ens dius, dirte que el llegir-ho tot es molt importat per que creiem que desde aquest forum no em vollgut, posar malament mai a ningu i que fins entre membres de la mateixa falla en aquest cas la font, s'han dit cosses pero res. que anara mes alla, que per part de nosaltres tots estem ben tranquils, i si vam opinar sobre la presentació del convent ,va ser perque ells ens van atacar avans davant del poc public que tenien el dia de la seva presentació, axi que no tenim res que dir.
A tu dirte que el casal de la font esta obert, i avore si els dies de falles vens a ferten una amb nosaltres, el dia 18 tenim a la Tribu, animeuse........i alli ens veigem
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS FALLERES 2009   PRESENTACIONS FALLERES 2009 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
PRESENTACIONS FALLERES 2009
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» PRESENTACIONS
» Millors moments de presentacions
» TRATGES FALLERES DEL POBLE DE PEGO
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» Tornem a començar

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: