Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 FALLERA MAJOR DEL POBLE

Ir abajo 
+2
PEPA
Admin
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Admin
Admin



Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 05/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDl Oct 06, 2008 4:59 pm

El primer tema d'aquest fòrum:

QUE OPINEU DE LA fALLERA MAJOR DEL POBLE? Sleep Sleep Sleep
NO ES UN TEMA AVORRIT...

ES BONA PER AL CÀRREC? Basketball Basketball

CREIEU QUE FARÀ BON PAPER REPRESENTANT AL POBLE? Rolling Eyes Rolling Eyes

ENCARA ES FALLERA MAJOR DEL CONVENT NO ES AIXÒ UN POC DE LIO... affraid

BUENO JA POEU OPINAR

Very Happy Very Happy
albino
Tornar a dalt Ir abajo
https://fallalafont.forocatalan.com
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: FALLERA MAJOR DEL POBLE.   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDc Oct 08, 2008 7:24 pm

LI PREGUNTEM A LA FM DEL POBLE.
QUAN VAJA VOSTÉ A LES ALTRES PRESENTACIÓNS, COM A QUE ANIRÁ COM A FALLERA MAJOR DEL POBLE, O COM A FALLERA MAJOR DE LA FALLA EL CONVENT? O PUJARÀ DUES VEGADES?
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDc Oct 08, 2008 7:29 pm

JO SEMPRE VAIG A LES PRESENTACIONS, SOBRE TOT LES DE LA FALLA LA FONT.

Els fi de festa son genials

Encara recorde a una dona molt graciosa que picava a molta flor flower flower
en un disfrás ajustat d'abella.

Razz Razz Razz Razz Razz
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDc Oct 15, 2008 5:20 pm

la veritat es que trobe que li ve un poc alt el carrec ja que trobe que seu mereixen altres abans que ella, i lo de anar als actes, no sé que dir , ja que l'any pasat alguns dels que li tocava anar amb la seva falla no anava per que deia que no li donava la gana, aixo trobe que no es una fallera major i menys per al poble lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDc Oct 22, 2008 9:28 pm

flower Jo tambe crec que no es la mes apta per el carrec pero ja que es li done un consell que alegre la cara i que cumplisca no com el any pasat
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDv Oct 24, 2008 5:46 pm

ningu mes diu res sobre aquest tema, el que trobe jo tambe es que aixo de f.m del poble tindrien que llevar-ho , perque les veus alli les tres pobretes mes asoles que la una,en ganes de anar-sen amb la seva falla i poder fer el aca,i darrere la comitiva açi
estem Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad . no arribeu tart per que se vos multara, no feu aço, perque se vos multara, no feu allo, perque se vos multará, jo no dic que un poquet de compostura, pero tantaaaaaa farao king , ni que estagueres en valencia, escolteu que nomes hi han 3 falles
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: visca les falleres majors del poble de la falla la font   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDv Oct 24, 2008 9:48 pm

El forum marxa Very Happy Laughing Laughing
jo estic d'acort amb serraura si, si una cosa no triunfa es lleva i a otra cosa mariposa geek , pero no erre que erre, VISCA LA JUNTA LOCAL I LA FALLA LAFONT ja que si no existira no itndrien a ninguan falla a qui multar No No , aizó es enveja coxina pig pig
bueno he vist unes fotos de la junta local[img][/img]
on estan de festa i a on ix Majo la Fallera Major del Poble 2008.
No creeu que les nostres falleres sempre son lo milloret de la junta Local... flower flower flower
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDv Oct 24, 2008 9:52 pm

açí deixe la direcció de les fotos que estan en un altre forum
http://falles.mforos.com/1347257/6988070-falles-en-pego/
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDs Oct 25, 2008 7:35 pm

JO TAMBE PENSE EL MATEIX, LES FALLERES DE LA FALLA LA FONT SON LES MILLORETES QUE HI HAN EN PEGO, I CLAR PERQUE NO S'ENFADEN VAAA. . ELS FALLERS TAMBE, cheers cheers
JO JA HAVIA VIST EIXE FORUM ON ESTA LA JUNTA LOCAL DE FESTA AMB MAJO
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDj Gen 22, 2009 5:12 pm

hla a tots els de la falla la font asi un de la falla la plaça que ve a opinar i a oblidar malentesos del pasat , jo pense com vosaltres ella no aplega ni al carrec de fallera major del poble avans una de les 2 cristines ella encara no acabat ni el regnat com a fallera major de la falla convent


bueno espere ke seu paseu be en les 3 presentacions ai estare jo x anar a vorevos a la vostra presentacio

PD: poseu ftos del traje nou de la fallera major de pego i de la presentacio
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDj Gen 22, 2009 11:34 pm

benvingut trobe que no sa fet traje nou pero si se la fet aspere que vatja tingut millor gust la que si que se la fet es cristina de la font pero perque li se astropejat el altre i aixo de que encara es fallera major angela de la seua falla la germana de aquilino tambe li va pasar aixo com no tenien representant els o van permitir i el any de antes a la font no ho van deixar fer bueno poseu fotos que no puc anar atotes
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 2:09 pm

la FMP.
Que rareta es. Mira que jo l'aprecie. Però aixó no saps com agafar-ho.
No volia vindre a la presentació de la F. la Font, preferia anar a Denia. Total, al final no se que collons li digueren els de la JFL, que va vindre, i no seu pergueu. Baixava plorant com una magdalena, es va emocionar i tot. No ho entenc. Ara la veritat es que Fdo li ho va fer molt lluent.

Ai mare! Pobra no s'aclareix, a la Falla la font. no estava conforme en res, diuen els del convent que allí tp. Bo, en sap mal per Ximo, pq ja ho pot fer b, que no estarà mai contenta.

Buen molts ánims a tots i fins l'altra.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 3:25 pm

Ai PEPA tens tota la rao la xica va plorar prou kuant va vaixar xq es veu ke li van vindre els record ke ha passat en la vostra falla i x aixo es va emocionar; jo et dic una cosa el tratge eixe morat estic agafanli una mania increible no magrada gens la falda kuant va ser regina del foc en 2007 de la falla la font era mol wapeta x es ke es veu orroros eixe tratge no penseu
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 6:37 pm

Es un poc raro, si que es veritat, però tant com horrorós, no diria jo.
En les coses tant moernes passa aixó. O encanta o el troben horrorós. Demunt angela es molt moreneta. Crec que para mes b en el que s'ha fet enguany q es groguet.

Ara jo li donaria un consellet. Ja està b de morat. Quina tonteria en el morta. El mal es que en alguns actes es combinen les robes pare filla i home i un porta el cinturó morat, l'altre les sabates morades, l'altra la bata.

Bueno que tots tenen lilitis o moraditis. com vullgues dir.

Ale munumentfaller. ja hem criticat prou. Fins una altre ratet.

Pepa
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 7:09 pm

hla PEPA tents tota la rao els tres sempre ban ben conjuntaets i no se km seu fa el pare de la fallera major del poble x anar tan convinat km la filla


ai PEPA segur ke no saps ni ki soc x ami eres una xica ben graciosa i en caus mol be tu i el teu marit i filles, i el teu paper en el teatre en va fer molta gracia i sobretot RAUL en el paper de VICTOR i el seu ball en solitari en va agradar moltissim ami segur ke en aquestes pistes en conieixes :


JO DE LA FALLA LA FONT NO SOC .................................................................X EL CONVENT E PASAT DEL 2003 FINS AL 2007 ............................................................................................................ARA X LA PLAÇA I NATZARE EN PASETJE MOLT.............................................................................................................VAIG EXIR KM TU A LA CAVALGATA DELS REIS EL 20008 I 20009 I EL DIA LA PRESENTACIO .....................................................I EL VAIG VORE MOL AFAENAETA POSANT LES ANTORXES I EL VAIG PREGUTNAR SI EL VESTIES DE FALLLERA ARA SAPS KI SOC ??????????????????????????????????????????????
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 8:40 pm

MONUMETFALLER08 escrigué:
hla PEPA tents tota la rao els tres sempre ban ben conjuntaets i no se km seu fa el pare de la fallera major del poble x anar tan convinat km la filla


ai PEPA segur ke no saps ni ki soc x ami eres una xica ben graciosa i en caus mol be tu i el teu marit i filles, i el teu paper en el teatre en va fer molta gracia i sobretot RAUL en el paper de VICTOR i el seu ball en solitari en va agradar moltissim ami segur ke en aquestes pistes en conieixes :


JO DE LA FALLA LA FONT NO SOC .................................................................X EL CONVENT E PASAT DEL 2003 FINS AL 2007 ............................................................................................................ARA X LA PLAÇA I NATZARE EN PASETJE MOLT.............................................................................................................VAIG EXIR KM TU A LA CAVALGATA DELS REIS EL 20008 I 20009 I EL DIA LA PRESENTACIO .....................................................I EL VAIG VORE MOL AFAENAETA POSANT LES ANTORXES I EL VAIG PREGUTNAR SI EL VESTIES DE FALLLERA ARA SAPS KI SOC ??????????????????????????????????????????????




Jo si que se qui eres. Portes ulleres i tens una germana, et dediques a la cuina, i et varen cridar el divendres per a que el correres unes cadires, pq t'haviem donat les entrades del canó.

Ara tu no saps qui soc jo, no tens ni idea pq jo no tinc filles. Adivina adivina. Qui soc?

Pepa.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 9:33 pm

pos si no em dones pistes no se qui eres xq jo de la falla la font conec a mol poca gent nomes conec a RAUL , NANDA , ARBONA , AURORA , PEPA ,ECT donam mes pistes x avore si adivine ki eres
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 9:54 pm

bueno pepa endivinau ja que jo tambe vullc saber qui es les entraes del convent son paregudes a les de la font i el fi de festa tambe es de la alqueria blanca poseu fotos afro geek
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 10:03 pm

flamenco escrigué:
bueno pepa endivinau ja que jo tambe vullc saber qui es les entraes del convent son paregudes a les de la font i el fi de festa tambe es de la alqueria blanca poseu fotos afro geek



Pobres que mal rotllo. Si no ho fan a postes, lo de copiar tenen mol mala sort. Ara, que Mama mia tb va eixir a la Falla la Plaça i no tenia res a veure. I gual l'Alqueria del Convent passa el mateix. Ja vorem.
Tu vas? jajajajajaj. Ja m'han dit que t'han regalat una entradeta. La fallera major nada menos. jajajajaja.


Bueno flamenco. Fins al dissabte.
Record al teu familiar. Que ja fa temps que no el veig. Disli que vinga la presntació del Convent, i al xocolate. Paula i Bernat no varen vindre al nostre. Però con Sole i Aqui si, i a ns ens encanta el xocolate, i si es sense pagar mes, anirem a pegar un mosset, i a fer-nos algún cubalibret, i lo q fassa falta, vaja.

Un bes. Flamenca, que eres una flamenca.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 10:07 pm

ja meu convos han copiattareu si vos an copiat el fi de festa es de la meua exfalla i avore si poseu ftos i en conteu la presentacio i PEPA DISME KI ERES XFR XFR i aovre si a falles el conec jeje

eres XIC O XICA
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 10:13 pm

MONUMETFALLER08 escrigué:
ja meu convos han copiattareu si vos an copiat el fi de festa es de la meua exfalla i avore si poseu ftos i en conteu la presentacio i PEPA DISME KI ERES XFR XFR i aovre si a falles el conec jeje

eres XIC O XICA
XICA, I JA EN CONEIXES BOVO QUE ESTAS BOVO. JIJIJIJI. ET FARÉ UN POQUET PATIR. VA.

sI A FALLES ENCARA NO HO SAPS IGUAL T'HO DIC.

LLEIG ELS MEUS MISSATGES I HO SABRÁS ME SE VEU EL PLUMERO TOTS ENDEVINEN QUI SOC.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDt Feb 10, 2009 10:26 pm

JO PENSE KE ERES PEPA " LA LLANGONISSA" teu dic en carinyo ke no el pegue mal x clar si vls gastarme la borma me la gastes ke no pasa res hi si a falles no ho andivines i el vls presentar i dirmeu meu dius
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDl Feb 16, 2009 6:51 pm

hola a tots, com esteu?

que he de dir , a mi tampoc m'agrada gens el traje moraet de angelita flower , pero que em de fer, moreneta que es ella , pintaeta encara mes moraeta, les puntilles de la manega negres, que voleu que vols diga, que no, que no, que no, affraid affraid

el de enguany igual l'alegra un poquet mes la cara , ara si no es riu una mica que voleu que vos diga, perque aixo de ser fallera major del poble seu ha cregut , eh?

i que va baixar plorant, aaaaaiiiiiiiiiii, pobreta, quins records mes bonicos, pero quin alivio per la falla la font, , lo que trobe que li va es fer vergonya de vore que li avient dit tot el que hi havia sigut enn la vostra falla i per ser fallera major s'en va anar a un altra, tenia por de no arribar a l'altura?

adeu xiquets
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDl Feb 16, 2009 9:35 pm

lol! home serraura si en la vostra comissio no li vareu ni donar l´oportunitat de ser fallera major la xica va decidir ke ja era hora de canviar de barri i xk en el convent no tenien fallera major i ella ho va fer com un favor i ms va demostrar en eixe meravellos tratge ke xta tan moraet ke es la mes wapa i ke es millor ke ningu i avore km ms deixa en aquestes falles ke stan tan proximes i avore km desampenya el paper protagonista ke li han donat la sort de les dixoses boles ke no avera pogut recaure en alguan de les altres 2 cnadidates ke hi havien x al carrec .............. confused



bueno xiquets de la font espere ke el dia de carnaval vs ixca tot xfecte i ke guanyeu mol de € ke ens fa falta a tot el mon

lol! KE VIXQUEN LES 3 COMISSIONS FALLERES DEL POBLE DE PEGO I KE VIXCA EL NOSTRE PATRO KE ES SAN JOSEP

I KE KEDEM KM KEDEM EN ELS PREMIS KE IXCA TOT BE I KE NO ENS ANFADEM I KE ENGUANY STIGA UN POC REPARTIT ELS PRIMERS PREMIS KE NO VS PAREIX JEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJE
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE EmptyDj Mar 26, 2009 6:22 pm

HOLA A TOTS:

MIRA NO M'ENRECORDAVA. UNA COSA VOLIA COMENTAR.
NO SE SI ES NOU DE ARA O SI SEMPRE HO HAN FET AIXÍ.

LA FALLERA MAJOR, CORT D'HONOR I PRESIDENT, VAREN ANAR A VEURE LES TRES CREMADES I A FELICITAR A CADA JUNTA PER LES FALLES. HO TROBE DE CATEGORIA. PERÒ M'AGRADARIA QUE ES PLANTEJARA PER A L'ANY Q VE D'ANAR VESTITS, SERIA MOLT MES BONIC NO CREEU?
JA SE QUE SERÀ MOLT MES CANSAT PER A LES FALLERES, PERÒ PER LO QUE QUEDA DE PORTAR EL TRATGE CREC QUE NO ELS IMPORTARÀ I A L'ANY QUE VE NO ES DESPULLARÀN.
A LA FALLA LA FONT , CREC QUE LI TOCA A UNA DE LES LLANGOS, A EIXES NO LES LLEVES EL TRATGE NI A ESTIRONS, NO SEL LLEVARIEN MAI. PER LA PART DE LA FONT SUPOSE QUE NO HI HAURÀ PROBLEM, SUPOSE Q A LES ALTRES TP.

UN BES A TOTS. VIXCA LES FALLES. A CURRAR PER A L'ANY Q VE.
MONUMENT JA FA DIES QUE NO SABEM DE TU. NO DIUS RES?

PEPA.


QUE OPINEU?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty
MissatgeAssumpte: Re: FALLERA MAJOR DEL POBLE   FALLERA MAJOR DEL POBLE Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
FALLERA MAJOR DEL POBLE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» TRATGES FALLERES DEL POBLE DE PEGO
» KE OPINEU SOBRE L´EXSISTENCIA DE LA FIGURA DE LA FALLERA MAJOR DEL POBLE ACI EN PEGO
» Tornem a començar
» La enora bona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: