Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 falla la font

Ir abajo 
+9
MONUMETFALLER08
pepe
flamenco
serraura
festa1
EX-FALLERA
monserrat
PEPA
Edith
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDv Abr 03, 2009 3:17 pm

PP, AIXO QUE ES EIXE INTERES?

VOLS SER FM DE LA PLAÇA ENGUANY?

I A LA JUNTA LOCAL COM ESTÀ L'ASSUNT?

HI HA CANDIDATES O QUE?

DE LA FONT CREC Q SI? COLLONS ANEM COM UNA BALA NO?
NI QUE FERA DOS MESOS QUE HA PASSAT SANT JOSEP.

ARA, LO QUE S'HA DE FER PRONTE. QUE DP JA VAN EIXINT COSES PER A NO AVORRIR-SE.

AH! IGUAL M'ENGANYE, PERÒ CREC QUE FESTA 1 NO HA ENTÉS B A FLAMENCO, CREC QUE FLAMENCO EN LO QUE DEIA QUE NO TENIES RAÓ ERA EN EL COMENTARI Q VARES FER L'ALTRE DIA D Q NO HAVIEM DESCANSSAT DEL SANT JOSEP ANTERIOR I QUE JA ESTÀVEM A ESTE.
DIC JO. PER AIXÓ ET CONTESTA QUE ´L'ANY PASSAT VA SER TB RÀPIT, I QUE SI NO LA TROBES PROMPTE JA COSTA MES.

BUENO COMPANYIA VAIG A DINAR QUE JA ES HORA.

FINS LA NIT ALS DE LA JUNTA I ALS ALTRES JA ENS VEUREM X AHÍ.
HI HA MOLT DE FORERO DORMINT. ES PODRIEU ANIMAR NO? SOSOS QUE SOU UNS SOSOS

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDv Abr 03, 2009 6:53 pm

Qui son les falleres majors enguany?
Estaria be que foren igual que l'any passat es dir, que foren de la falla de tota la vida, crec desde el meu punt de vista que s'ho disfruten més i arrastren amolta gent darrere, al igual que els presidents.
Enguany ho he trobat genial perque tan Raul, Aurora, Mª Amparo com Claudia han arrastrat a molta gent i han fet si cal que la gent de la falla estiga més unida.
No se qui seran les fallers majors pero segur que aquests presidents tambe arrastren a molta gent.
VISCA LA FALLA LA FONT.
Tornar a dalt Ir abajo
FALLERDELAFONT




Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 31/03/2009

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDs Abr 04, 2009 1:11 pm

Hola... El altre dia ja vaig posar un mensatge, i hui el pose una altra vegada, cuant son les eleccions dels presidents infantils??
Contesteu...
GRACIES Surprised
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDs Abr 04, 2009 4:18 pm

HLA VOS XTE 2 NOTICIES MOL BONES JEJEJE

LA PRIMERA NOTICIA ES REFERENT A LA MEUA FALLA K JA TENIM FALLERES MAJORS E INFANTILS I PRESIDENTS JUVENILS

LES XIQUES AFORTUNADES EN OBSTENTAR TAN GRAN CARREC DE FALLERES MAJORS HAN SIGUT Natalia " la de milvaques" i Anna frau " neboda de guinea

LES XIQUES I XIQUETES AFORTUNADES PER A OBSTENTAR EL CARREC DE REGINES 2010 HAN SIGUT


REINA DEL FOC 2010 Victoria " la de milvaques "
REINA DEL FOC INF Sandra camps

REINA DEL CASAL 2010 Silvana
REINA DEL CASAL INF RUT serecola filla de xipi e

REINA DE LES ALBADES 2010 ?
REINA DE LES ALBADES INF ?

LA SEGON NOTICIA DEL DIA ES KE LA FALLA EL CONVENT JA TE PRESIDENTS 2010 I ELS AFORTUNATS EN EL CARREC SON Pascual Maclay i Encarna Pastor la novia de manolo el electrisista del ajuntament
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDt Abr 07, 2009 3:20 pm

HOLA A TOTS!
CACA LA VACA DE FÓRUM NINGÚ DIU RES JA.
ENCARNA JA HO TE CLAR?
M'HAN DIT QUE NO.
MARÍ SI QUE HO TE CLAR. REPTEIX TB NO?
MARÍ M'ENCANTA, ES UNA PERSONA DE CATEGORIA. M'ALEGRARIA MOLT PER ELL SI ENGUANY GUANYAREN.
MIRA, PER A QUE GUANYEN UNA ALTRE ANY EN UN ALTRE PRESI QUE GUANYEN ENGUANY.
M'HAN DIT QUE LES REGINES DE LA FONT SON PEPA LA DE CANET, AURORA, M.JOSE LA DE ALEMANY, I LA QUE FALTA ES LA QUE TRIE LA FALLERA MAJOR.
ENCARA NO HO HAN DIT A LA JUNTA. PERÒ CREC QUE ESTÀ CLAR. QUI TE QUE TINDRE MES PUNTS. SI FA MES ANYS QUE LA XARITO QUE ESTES VETERANES ESTÀN A LA FALLA.
TOTS TENEN DRET LO ARRUAET A VEGADES TB QUEDA B. NO CREEU?
SABEU ALGO DE AÇÓ?
ARA. M'HAN DIT QUE LA LLISTA DE REGINES ERA LLARGUÍSSIMA.
LA TERCERA EDAT TRIUNFA, QUE VIVA L'ARRUA.

PEPA.
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDt Abr 07, 2009 5:26 pm

Enhorabona a les Regines de la Font, a mi ahir ja m'ho van dir que les Regines eren Mª Jose, Pepa i Aurora, que il·lusio em fa tindre aquestes Regines, a vorem si quan s'enteren les altres que tambe volien ser si estan tan contentes.
Enhorabona i a veure si ho celebrem.
Visca la Falla la Font i la seua veterania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDv Abr 10, 2009 2:00 am

XIQUES, XIQUES, QUE COSA EU DIT¡¡¡¡¡¡

cheers cheers

VAJA COSA FINA DE VERITAT, QUE BE PARARAN LES REGINES DE LA FONT, A PEPA LA DE CANET POSEU-LI LA COFIA, QUE PARARA OLEÍ , , FORA VERITAT, VORE A LES TRES REGINES, PERO NO PASA RES PER LES ARRUES, COM DIU PEPA AL FORUM , MIREU EN VALENCIA - " HI HA POQUES F.MAJORS JA MAURETES¡¡¡¡, I QUE ¡¡¡¡

ARA HE SENTIT QUE LES XICONES EIXES QUE TENIU EN LA FALLA , QUE ENGUANY TROBE QUE EN VES DE AIGUA BEVIEN BLAVET, M'HAN DIT QUE VOLEN SER TOTES ALGO,

EL QUE PODRIEU FER ES FER-LES A TOTES REGINES , I QUE SOLES I HAGUEREN 3 O 4 CORTS D'HONOR , FER-HO AL REVES DE LO QUE JA ESTÁ, I QUE VIXQUEN LES REGINES

ARA JO TAMBE LI GUARDARIA UN REGNAT A CONSUELO LA DE MONTSERRAT I UN ALTRE PER A ROSITA, QUE TAMBE FA ANYS QUE ESTAN AHI DINS
Tornar a dalt Ir abajo
mariangeles




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 17/02/2009

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: presidents   falla la font - Página 2 EmptyDc Abr 15, 2009 10:31 pm

ENHORABONA A TOTS ARA LES TRES FALLES PODEU COMENÇAR A FER FEINA PUES LES TRES TENIU PRESIDENTS ANIM I A PER LES FALLES DEL 2010.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDv Abr 17, 2009 10:38 am

aiaiaiaiaiai!
que avorrits esteu. Ací ja no escriu ningú
Que pasa que no heu fet res a Pascua? o que no haveu parat?
Va conteu algo. Que fan el nous presis, ja comencen o que?
I presis infantils. Ja hi han?

Que feu a Sant Vicent?

Va xarreu de algo o de algú fills que esteu becant. Ale, vaig a seguir treballant
Un bes a tots i que passeu bon dia i bon cap de setmana.
Va conteu algo, sosos que sou uns sosos.

Hi ha membres nous a la falla o que? El dia la tribu sen apuntaven 40000, ai lo que fa el acohol i la TRIBU. VA apunteuse. A veure si enguany la podem portar altra vegada. QUERER ES PODER!

Pepa.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDs Abr 18, 2009 9:18 pm

hla a tots kuant de temps sense escriure km va tot x asi espere k b conteumos coses k la pasqua ja sa acaba jejeje i de la vostra falla a part de pepa i monse ki puja a la junta jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDj Abr 23, 2009 12:39 pm

hola a tots:

aquest forum ja es fatal, pero fatal eh!

ACÍ JA NO ESCRIU NI CRISTO.
NO PASSA RES A NINGUNA FALLA NI A NINGÚ DE LA FALLA?, NOUS XISMES, NOVES NOTICIES, NOVES PARELLES, NINGÚ S'ENTERA DE RES JA?
HI HA PROJECTES A LES FALLES?
SUPOSE QUE ESPEREM ELS DINERETS DE L'AJUNTAMENT. ARA, SI NO ENS ESPAVILEM, CREC QUE VA PER A LLARG. HE VIST AQUEST MATÍ UN DIARI GRATUIT QUE DISTRIBUEIXEN PER AHÍ I DIU QUE L'AJUNTAMENT DE PEGO DEU ALS BANCS 7 MILLIONS I PICO, AIXÓ ES UN BON PINYOLET NO? ESPERE QUE NO ENS DIGUEN ALS PEGOLINS TANTO POR TANTO TANTO. JAJAJAJAJAJAJA. ESPERE QUE TOT TIRE ENDAVANT TANT EL POBLE COM LES FALLES.

BO, UNA COSA, JA TENIM PRESIS INFANTILS, NINGÚ HO HA DIT AL FÓRUM ENCARA CREC.


SON JORDI I ALBA, ELS Q PORTÀVEN EL BANDERÍ L'ANY PASSAT, SON FALLERETS DESDE SEMPRE. LA MARE DE ALBA HA SEGUT DE LA FALLA MOLTS ANYS TB.

LES VOTACIONS VAREN SER EL DISSABTE, HI HAVIEN CASI TANTS CANDIDATS COM ASISTENTS. ES BO QUE TINGUEN IL.LUSIÓ.

ELS DONE L'ENHORABONA I ELS DESITGE MOLTA SORT.
VA, ALGÚ QUE ENS CONTE ALGO

QUE HEU FET A PASQUA I A SANT VICENT.

LO QUE SI SE QUE HAVEU FET ALGUNS ES BEURE AIGUA DE VALENCIA, CLAR QUE SI, COM A BONS FALLERS NO? EL AGUA DE VALENCIA ES LO MEJOR, COM DIU LA CASÇÓ. LA VERITAT ES QUE ESTÀ QUE TE CAGAS PERÒ JODER, A L'ENDEMÀ TE GAGUES.

BUENO UN BES A TOTS I ESCRIVIU , QUE ENS AVORRIM

DEMÀ ASSEMBLEA GENERAL, JA ENS VOLEN MANAR ALGO, SEGUR. FINS DEMÀ PER LA NIT ALS DE LA JUNTA. I ALS ALTRES ESPERE TROBAR-VOS ALMENYS AL FÓRUM

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDj Abr 23, 2009 4:00 pm

hola a tots , es veritat esta aburrit pero trobe que es normal, ara es tenen que parlar les coses i mirar els diners que tenen , .....................grasies per la informasio de la asamblea no sabia res ¿ia no anvien cartes? la pascua molt be en molt bona companyia adeu avore qui te els carrecs enguany ,aixo tambe es bon tema
Tornar a dalt Ir abajo
mariangeles




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 17/02/2009

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: A TOTS ELS INTERESAYS   falla la font - Página 2 EmptyDs Abr 25, 2009 11:52 am

COMENTAR-VOS QUE`l CONVENT JA TE PRESENTATS ALS PRESIDENTS OFICIALMENT I A LA SEUA FALLERA MAJOR ELLA ES ESTHER BERTO MES INFORMAÇIO EN LA WEB DE LA FALLA.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDs Abr 25, 2009 10:01 pm

som internasionals estem en el espacio puncheu asi

https://www.youtube.com/watch?v=wHZQA5S1m0I

viva los piratas del caribe,
el teló es fantastic pareixc que vaja a eixir Lina Morgan, en cualsevol moment.....
Laughing jocolor jocolor jocolor Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDl Abr 27, 2009 5:35 pm

hola a tots:
O només al Flamenco que es l'unic que escriu.

El teló era brutal, a joc en les cortines, jajajajajajajaj. o es que no et vares donar conter?

I no era los Piratas del Caribe era la roca, indocumentà que eres una indocumenta. Jajajajajajajajaj! . Mira com jo si que ho sé.

Vens al taconet? o no t'has enterat tp? Les pascues ens han partit ja he tropessat aquesta setmana en 2 persones que no s'havien enterat. I son de les habituals al taconet.

Clar, si no anem a les reunions. es lo que passa, no ens enterem, dp ens enfadem pq no ens ho diuen etc etc etc.......

Canviant de tema

Saps algo de festa 1? No sabem res. Ni de festa 1 ni de ningú.

A veure si s'anima algú ,va.




Pepa
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDl Maig 04, 2009 12:54 pm

Hla a tots i a totes els k escriviu asi

aixo si k es fort a la meua falla fem una simple paella de final i una altra de principi de curs i vosaltres ale al fillols de soparot k gracios no jejeje , bueno km van les coses x la vostra falla nosaltres ja em comensat i ara a prepararmo x al mijany faller k ja el tenim ai jejeje jo trobe k pepa te rao asi steu tots Sleep i ara canviant un poc de tema de la vostra falla ki puja a la junta local apart de la llango i montse ................... a le a pasaro b
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 EmptyDt Maig 05, 2009 5:59 pm

HOLA A TOTS XIQUETS, E ESTAT AUSENT UNS DIES , BO PROU DIES, RES ES QUE M'HE QUEDAT SORPRES EN EL QUE HA DIT MARIA ANGELES, QUE DIU QUE PER MES INFORMARCIO EN LA WEB DE LA FALLA,
.... PERÒ , QUE TAMBE TENIU PAGINA WEB, MARIA ANGELES? EN CAMANT QI COPIA DE QUI,¡¡¡¡¡ APUNTALA I ENTRAREM A ESCUDRIÑAR O VORE LA HISTORIA QE TENIU .
ES QUE HE ENTRAT EN FALLA EL CONVENT I NO SALE NA, I SI POSE FALLA CONVENT, SI PERO EIXEN CONVENTO JERUSALEN , I MES FALLES DE VALENCIA , PERO AHI TROBE QUE NO ESTEU,
Tornar a dalt Ir abajo
mariangeles




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 17/02/2009

falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: contestaçio   falla la font - Página 2 EmptyDc Maig 06, 2009 10:25 pm

HOLA SERRAURA JO TAMPOC LA TINC TINDRAS QUE PREGUNTARO A ALGU DE LA FALLA HEU SENC,PERO BO COM JO DIC VIXQUEN LES TRES FALLES PUES PERA MI PERSONALMENT SON MERAVELLOSES.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





falla la font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: falla la font   falla la font - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
falla la font
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Falla la Font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: