Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LES FALLES A PEGO

Ir abajo 
+5
pepe
algu
serraura
PEPA
flamenco
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDj Nov 13, 2008 9:29 pm

En este tema podriem "rajar" sobre les altres falles. Així que ahí va la primera noticia

A la falla la plaça el colegi del convent li fa la falla infantil....
En el diari levante ix aquesta noticia.

En pareix bona idea... ja que així no es gasten diners en la falleta (a lo millor pagen algo de materials) pero te algo negatiu: li lleven la faena a un l'artiste faller i no se si aixó es recolsar al mon faller ara que estem en crisi. No No

Que opineu.

També han fet un betlem gegant per a entrar hi ha que pagar 2 euros santa santa
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 14, 2008 12:24 pm

Joder, flamenco, m' he quedat flipà, en lo del llibret.
Un altra cosa. La proclamació no es cara. val 33 euros, es més barata que la de les altres falles. O es que no sents radio-pego?

Vaig a intentar veure a algú de la Falla la Font, els presis o algú, que fassa propaganda de aquest fórum. sempre estem els mateixos.

Jo he vist fotos boníssimes de aquestos fallers, que algunes si que es podrien penjar. Farien el forum més interressant.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 14, 2008 2:57 pm

no mes feu que tirarvos flors ni ha que ser un poc mes objectiu la falla el convent ja te la falla paga no com altres la festa del rock es va eixir redona no com el teatre de la fuente posar 10 euros de entrada affraid
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 14, 2008 5:59 pm

AY VERDE FLAMENCOOOO¡¡¡¡, PERO AMB PLUMES I TOT¡¡¡¡

PUES M'ALEGRE QUE TINGA LA FALLA PAGA, A LO MILLOR ES QUE ES MES BARATA QUE LA DE LA FONT,

JA VOREM COM ES¡¡¡¡, SEGUR QUE LA DE LA FONT , MILLOR

I LO DEL TEATRE CADASCU , POSA EL PREU QUE VOL, LA GENT QUE VOL ANAR I COL.LABORAR, VA I JA ESTÁ, Twisted Evil tongue
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 14, 2008 6:02 pm

AY , UN ALTRA COSA , TANT QUE PARLEN DEL CONVENT , JA TE FALLERA MAJOR?
EN VAREN DIR, UNA PERSONA DE EIXA FALLA QUE ERA BELIN, PERO LA XICA ESTA EN ESTADO DE BUENA ESPERANSA, I COM ES CLAR HA DIT QUE NO SERÁ, I COM ALLÍ NINGUN VOL SER SEGUNDO PLATO NO EN TENIEN, ALGU SAP ALGO?
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 14, 2008 7:20 pm

m'encanta este serraura, o esta serraura.
Fan, fan però fan de la FALLA LA FONT.
Flamenco es nota que li te simpatía, però es com si estaguera una poc resentit. Que ta passat?

Bueno serraura, que no t'enteres, Belín si que es Fallera major. la xica va tindre uns problemetes a principi de l'emparaç, i la criatura no ve.

Ho tenen tot aviat.

Ara, xisme,xisme. Diuen que han dit, que Paula, la presi de la Falla el Convent No pot veure als de la Falla la Font ni en pintura. Ho va dir un membre de la seva falla.
Va dir: Es que Paula tot lo que fa la Falla la Font la trau de les Caselles.
pues va avià. M'han dit que a Sant Josep la Falla la Font porta a LA TRIBU.

A lo millor EL CONVENT porta un MACRO CONCERT, de grups famosos, en MACROCISCOMÒVILA, x si queda algún resagat. Ojalà! Quan s'acabe la TRIBU anirém a pegar una miradeta, si queda algo. jajajjajajajj! Diuen que en el concert de la GOSSA SORDA i OBRIM PAS i altres grups. Es varen forrar. Aixó vullc jo que totes les falles guanyen bona cosa de diners i que facen bones falles i bones festes a Pego.

Per cert, m'agrada molt la idea de la FALLA LA PLAÇA de fer un Betlem, que tots puguem anar a visitar. Es una idea digna de la FALLA LA FONT, jjjajajajja.


A veure si la FALLA LA FONT, s'anima per a fer algo per a estos NADALS.


I QUE VIVA, I QUE VIVA LA FALLA LA FONT.

XIQUETS, PAREIX QUE AÇÓ S'ANIMA.

M'HA DIT EL PRESI QUE AQUESTA NIT HI HA REU, I QUE DIRÀ LO DEL FÓRUM A VEURE SI ALGÚ PENJA ALGO DIVERTIT.

UN BES A TOTS I BON CAP DE SETMANA

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 14, 2008 7:55 pm

m'encanta esta pepita, no se si soc un o una
COM DIU PEPA , LO DE LA TRIBU NO E SENTIT RES, PERÓ SI ES AIXI, DE CATEGORIA, NOSALTRES ENCARA QUE VINGUERA LOS DIAMONS, (QUE NO TINC RES QUE DIR D'ELLS , JA QUE EU FAN DE CATEGORIA) PUES BO, ENCARA QUE VINGERA UN DUET, ENS O PASARIEM D P.M, PERQUE EN LA FALLA LA FONT SEMPRE HI HA FESTA, I LO DE LA MACRODISCOMOVIL, PUES TAMBE, ESTA MOLT BE, QUAN ACABE UNS ANIREM A VORE QUE QUEDA , PERQUE MIRA QUE ELS DE LA FALLA LA FONT SON DURS DE PELAR, AGUANTEN, AGUANTEN, AGUANTEN, COM LES PILES DURACELL , VAMOS¡

I LO DE PAULA, QUE T'HA DE DIR, LA XICA ES AIXINA, PUES BONA COSA DE ANYS QUE HA EIXIT EN LA FALLA LA FONT, NO?
TROBE QUE HA SIGUT REINA I TOT ¡¡¡

ARA, QUE LA FALLERA MAJOR DEL POBLE TAMBE ERA DE LA FONT I ARA EN FALLES EN VAIG FIJAR I QUAN ES CRUSAVA AMB ALGU DE LA FONT NI EL MIRAVA A LA CARA, XIQUETS¡¡¡ , QUE ELS FEU QUE EIXEN TANT ATURDITS DE AHI?

BO I LO DE BELIN, PERDONA PEPA , PERO NO SABIA RES, AMB SAN MAL PER LA XICA , QUE PERO NO EU SABIA, ES QUE FA TEMPS QUE NO LA VEC ENTONCES NO SABIA SI LA PANXETA ANAVA AMUNT O NO.

BO ADEU, FALLERETS Very Happy Very Happy geek
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDt Nov 18, 2008 8:03 pm

Prou gent de les altres falles a sigut de la font si senvan es que no estan agust pero ni ha gent que canvia per els amics o senba al moro tot esta b mentres no ta aclaves en ningu adeu
Tornar a dalt Ir abajo
algu




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 15/11/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDc Nov 19, 2008 4:41 pm

HOLA SOC NOU EN ESTE FORUM , I HE ESTAT LLEGINT TOTS ELS MISSATGES D'AQUEST FORUM.

Shocked Shocked

SI EM PERMETEU VOLDRIA OPINAR , EN ALGUNS CASOS ,ESTIC A FAVOR DE VOSALTRES, O LO QUE ES EL MATEIX , OPINE COM VOSALTRES.
PERO HI HA ALTRES QUE NO. BO, EN LO DE LA FALLERA MAJOR DEL POBLE , VOLDRIA DIR, QUE ESTIC DE ACUERDO EN QUE ES LLEVARA, JA QUE NO EU VEC LLOGIC, PER UN POBLE QUE SOLS TE 3 FALLES, I DAMUNT LA MAJORIA DE LES FALLES MAI O CASI MAI TE A VOLUNTARIES PER PRESENTAR-SE, JA QUE TOTES DIUEN QUE AIXO ES MOLT ABURRIT, QUE NO TENEN UN LOCAL, NO TENEN UNA FALLA, NO TENEN RES.

EL TEMA DE QUE ESTA FALLA FA LA MILLOR FESTA, QUE SI ES LA MILLOR, QUE SI PATATIN, QUE SI PATATAN , POT SER SIGA AIXI, I EU RECONEC, PERO PER A CADA FALLA ELLS SON ELS MILLORS,,
SI UNA LA TE PAGA, SI L'ALTRE ESTA PER PAGAR, CADASCU SAP ELS DINERS QUE TE, FÁ EL QUE POT I NO ESTÁ OBLIGAT A MES.

QUE SI EL CONVENT VA FER UN CONCERTASO, PUES VAL PERÒ TAMBÉ ES VAREN ARRIESGAR MOLT, ¿I SI ARRIBA A PLOURE, O JO QUE SE?, TAMBE ELS GRUPS QUE VINGUERN ARRASTREN A MOLTA GENT, DE DINS I FORA EL POBLE.
QUE SI EL TEATRE DE LA FONT NO VALIA RES I ERA CAR, PUES SÍ, NO ET DIC QUE NO, PERO NINGÚ SABIA QUE NO VALIA RES, I ADEMES CONTRA GUSTOS.....

QUE SI EL ALCOHOL, PERO QUE PASSA A TOTES LES FALLES HI HA ALCOHOL , ¡I PROU¡ A QUI NO LI AGRADA FERSEN 4, 5.... ELS QUE FASEN FALTA¡¡¡¡ HASTA AHÍ PODRIEM ARRIBAR SENOYRES¡¡¡¡

I LO QUE LA MAJORIA DE LA GENT ERA DE LA FONT I SE'N ANAT PERQUE NO ESTAVA AGUST, O PER ELS AMICS, POT SER, PERÓ TAMBE ARA EN REFEREIX A XICONES, O COM VULLGES DIR-HO , QUE A ESTAT TOTA LA VIDA DESDE XICOTETA AMB VOLSALTRES, I MAI SAU DIGNAT A PREGUNTARLI SI VOL SER FALLERA MAJOR, ESTIGUEN ENCARA DINS LA FALLA O NO, I AIXO TROBE TRINDRIUE QUE MIRAR-HO UN POC, QUE SI UNA ES NEBODA , QUE SI L'ALTRA ES AMIGA, QUE VAL QUE QUAN NO EN TROBEN SI QUE BUSQUEN SI,

AHI SEMPRE SOU UNA FAMILIA I LA GENT QUE NO ESTÁ DINS D'EIXE CIRCUL ESTROBA APARTADA.

BO NO SE SI ME HE DEIXTAT ALGO PER DIR, PERO SI ME´N RECORDE D'ALGO TORNARE A ENTRAR. I NO PENSEU QUE VULLC MAMPEDREVOS , JO SOC FAN DE LA FALLA LA FONT I NO SOC DE LA FALLA, PERO DE VEGADES LES COSES S'HAN DE DIR

affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDc Nov 19, 2008 7:13 pm

hola algú:
m'agrada molt que haja entrat un nou membre al fòrum.

Mira jo no escric quasi mai, peró avuí estic inspirat.

Lo de que per a cada falla, ells mateixos son els millors, tota la raó. Però aixó crec que ho tenim tots clar, lo del alcohol, tota la raó a tots els fallers, o millor dit a tots els festers els agrada el alcohol fem festa.

En una cosa no et done la raó. A la nostra falla, s'apunten a les falleres majors d'un any per al altre. I si hi ha alguna apuntada, no es calfen el cap en buscarne un altra.

Si hi ha algú que es queda en gana de ser esperant a que vajen a alsarliu, que no siga bova, que depen qui eix president pensa en una o en un altra, i clar si la primera diu que no segueixes pensant, i si dius que si, ja la tens. Es normal que si tu tens contacte en una persona sapies que li agradaria ser fallera major, i li ho dius a eixa. Clar quan mes prompte et diuen que si millor per a tots.

Crec que es lo mes normal del mon que es pense en la gent que tens mes a prop. A vegades alguna a dit que no, i a la segon quan has anat, ha dit que no vol ser plato de segunda mesa o algo així. Aixó son bovaes. Si no en pensat en eixa la primera que tens que fer, no vol dir que siga plato de seguda mesa.

Primer hi ha que dir que si, i després la falla ja farà tot el possible per a que les falleres majors estiguen contentes.

Tens raó que hi ha gent que ha canviat de falla, per diverses raons, però aixó tb es normal, la gent es cansa i canvia de ambient. Está molt b. També tenim gent nova. Anem rodant. Ara som un grup prou ben avingut. Uns venen mes i els altres menos, però crec que quan anem no hi ha ningú que es senca desplassat. La veritat es que ho passem molt bé. I ens volem molt, som com una gran família. Son molts anys i ens coneixem molt.


Ah. Jo si que soc de la Falla. De la Falla la Font. La millor Falla per a mi.

Com hem dit es normal que cadascú trobe millor la seva falla.

No està prohibit que els membres de les altres falles opinin.

Ânim a tots vixca la festa i vixquen les falles.


BENVINGUT ALGÚ.
sunny flower afro
PEP.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDj Nov 20, 2008 9:16 pm

Estic en tu pepa si els altres falles opinen mes gent i mes punts de vista referent a ALGU benvingut eres de la falla pero com has dit tambe ni ha coses que no estan ben fetes tots els anys san fet coses que els altres anys san criticat com per ejample les reines un any van ser reines xicones que no eren de la falla i agosaes que es va criticar i enguany ho han fet ¿ara esta ben fet? estes coses es tindrien que arreglar tindrien que ser de la junta pero sempre ni ha alguna amiga que vol ser regina si tu eres FM o a tu el fa ilusio es quad pasa aixo En totes les falles pasen coses pero es tindrien que arreglar Tambe depend de qui siga eu critiquen mes o menos BUENO esta setmana la proclamacio del convent ja contareu algo affraid adeu study
Tornar a dalt Ir abajo
algu




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 15/11/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDv Nov 21, 2008 6:11 pm

HOLA A TOTS, PERO QUE ENGUANY LES REGINES TAMPOC SON DE LA FALLA? JO ES QUE NO EU SE, PERO NO VULLS QUE EM DIGAU QUE SOC UN DEL FORO QUE VA EN CONTRA , NOMES DIC EL QUE PENSE, PERO COM SEMPRE S'HA DIT "QUI TÉ PADRINS EL BATEIGEN" I EL QUE NO..... QUE ES QUEDE AMB EIXA IL.LUSIÓ, SI T'AGRADA EU AGARRES I SI NO TEU DEIXES. cherry
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDl Nov 24, 2008 3:36 pm

EIIIIIII¡ QUE FEU XIQUETS, NO CONTEU RES? AVORE EIXOS QUE HAN ANANT O QUE SAPIEN ALGO DE LA PROCLAMACIÓ DEL CONVENT QUE CONTENT ALGO, QUE SOM ALGO COTILLES, COM VA QUEDAR LA COSA,

XE EIXE "ALGU", COLLO DIU LES COSES CLARES, PERO BO CADASCU ES LLIURE DE DIR EL QUE PENSA, .

JO NO HE ANAT A EIXA PROCLAMACIO, PERO COM SOC COTILLA VULL SABER QUE TAL, SUPOSE QUE MILLOR QUE LA FONT, NO DEGUE QUEDAR I MENYS GUAPOS/ES, SEGUR

M'HAN DIT QUE HI HA UNA FIRETA PER AHI, QUE TENIU QUE FER, santa santa santa
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDt Nov 25, 2008 7:36 pm

ufffff! que poques ganes d'escriure que tenim.
uy uy uy flamenco, va, contans que t'han fet a la Falla la Font.
Que si mal avinguts, que no se quin rollo de les falleres majors , que no se quin rollo de les regines que si patatin que si patatan.

Que pesat.
Totes les regines son de la junta. Quin problema hi ha?
I que?. Encara no t'has enterat que qui te padrins el batetjen? Que es que a tu no t'han batetjat mai a aquesta falla? Per aixó estàs malixiós. Pq ho pareix eh! Jajajajajjajajajajja.

Es de tontos pensar que si el president sap que alguna germana o alguna neboda vol ser fallera major, que li ho diga a eixa persona primer. Es doble orgull per a les dos parts, i doble alegria. Ho trobe super normal , i a més super be.
I dic una cosa quien no llora no mama. al que li apeteixca ser algo, que ho diga, o que s'aguante.

Bueno fins ací. Crec flamenco que eres la típica persona que rectificaria tot.
Barallada en el mon i que no li pareix res bé.

Però ja estem ací serraura i jo que estem en la falla la font fins al final.

No t'ofengues flamenco, tot el que et dic en bon rottllo eh!

Va faig un poquet de propaganda a le s altres falles.
La Falla la Plaça ha fet un Betlem ´xulíssim. a l'antiga biblioteca. Està preciós. Aneu a veure'l i opineu tb.

En quanta la proclamació de la Falla el Convent. hi havia caraoke, M'ha dit que l'aigua d'ahir va ser per aixó, i que 3 o 4 de la Falla Font varen tancar el Fillol's amb els d la Falla el Convent. Bon rotllo sopose.

Bueno que algú diga algo.
Ah la setmana que vé fireta de nadal

Monteu paradeta o que?

Pepa
Tornar a dalt Ir abajo
algu




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 15/11/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDc Nov 26, 2008 4:29 pm

HOLA A TOTS , JA ESTA AÇI EL QUE VA EN CONTRA DE TOTS,

: BUENO PEPA, SI SUPOSE QUE SERÁ UN ORGULL EL QUE LA TEUA GERMANA, LA TEUA NEBODA , LA TEUA NOVIA, LA TEUA ... , EL QUE SIGA ,. SIGA FALLERA MAJOR INFANTIL, MAJOR, EL QUE SIGA , PERO SEMPRE HI HAURÁ GENT QUE ESTIGA EN EIXA LLISTA QUE DIGUEU O QUE ALGUN MEMBRE DE LA FALLA HO SAPIA I NO EU DIGA, O PER LO QUE SIGA NO ES DECIDEIXCA A DIR-HO, QUE ES QUEDE UN ALTRE ANY A L'ESPERA PERQUE EIXE ANY COM ES EL TIO , EL GERMA, LA CUNYA , LA FILLOLA, SERÁ UN ALTRA. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
EN EIXE TEMA NO ESTIC DE ACUERDO , PERO COM DIU EL REFRANY , AJO Y AGUA.

QUE ANEU A FER EN LA FIRETA DE NADAL? QUAN LA FEU?

PARTISIPEN TOTES LES FALLES?

I LA PRESENTACIO DE LA FALLERA MAJOR DEL POBLE QUAN LA FAN? PERQUE EIXA UN ALTRA?
NO HI MES GENT QUE ES MEREIX SER F.M QUE ANGELITA?
NO VULLC SER DESAGRADEIT/IDA, PERO TROBE QUE UN MONTO DE GENT PENSA AIXI, VERITAT?

BO , ESPERE QUE ALGU ES CONECTE I DIGA ALGO, QUE SEMPRE SOM ELS MATEIXOS, I ARA EL RUIN/A SON JO I UN POC FLAMENCO

ADEUUUUUUU pirat pirat pirat
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDg Nov 30, 2008 2:00 pm

¿que trobeu que les falles vengen menjar ocoses a la fira del comerc de pego ?
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDt Des 02, 2008 6:30 pm

Supose que si algú dels que escriviu habitualment sóu de la Falla ho sabreu, però per a tots aquells que no ho sóu, us explicaré que la Falla la Font fa molt de temps que té unes normes bastant completes per a triar la Fallera Major.

Aquestes normes tenen un sistema de punts que es guanyen per ser de la Falla, anys a la Junta, ser del barri, etc.

També us diré que un dels criteris preferents és l'opinió dels presidents, es a dir, es veritat, si eres president, la teua germana, núvia o cosina te preferència. Però es per que la Junta així ho va voler i ho va votar...és molt trist estar currant tot l'any (tot sabem que els que de debò curren són els presidents) i que sàpigues que algú de la teua família s'ha quedat en ganes de ser Fallera Major.

De tota forma, no es dona tan a sovint que els presidents tinguen algú arrimat que vulga ser Fallera Major. Ha passat estos dos anys, però pregunteu quantes vegades ha costat deu i ajuda trobar algú. El millor que pot fer una xica que veritablement ho vulga ser és dir-ho a algú de la falla i que tinga en compte que haurà de passar per la baremació que la Junta té establerta. Ningú li pot garantir que ho serà fins que els presidents nous haguen estat triats i les normes s'haguen aplicat. Sleep Sleep Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
algu




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 15/11/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDc Des 03, 2008 5:21 pm

Sad cyclops Sad Suspect
COLLO MONTSERRAT, EU TENS BEN ESTUDIAT, EH?

PUES JO SE DE GENT QUE O A DIT A ALTRA GENT DE LA FALLA, ALTRA GENT QUE DESDE MENUDETA QUE A ESTAT AHI,,,,, ETC..... I MAI LI HAN DIT RES, QUE CASUALITATS NO? BO, JO TROBE QUE AMB ESTE TEMA NO TENIM QUE TRAURE RES,
AH¡¡ TAMBE SE DE GENT QUE S'EN HAN ANAT A ALTRES FALLES, PER SER-HO , O PER A SER ALGUN DIA

I RECORDE NO ESTIC DINS LA FALLA ,
PER QUE NO ES PENSEU QUE SOC I QUE TINC ALGU QUE VULL QUE FEU, I QUE NO TINC RES ENCONTRA DE M.AMPARO , JA QUE LA CONCEC I TROBE QUE TAMBE FA ANYS QUE VOLIA SER.

PERO COM HE DIT ABANS , TAMBE TROBE QUE NO CAL APUNTAR-SE A NINGUNA LLISTA, NI RES, VOLSALTRES QUE ESTEU DINS SABEU I CONEIXEU MASA A LES PERSONES I SABEU QUI STÁ DESDE XICOTETA, XOVENETA, EL QUE VULLGUEU , SABEU MASA A QUI LI AGRADEN REALMENT LES FALLES, I QUE EN CARA QUE VOS DIGUERA QUE NO, SEMPRE LI QUEDARIA EL DIR ,

- MIRA , ELS PRESIDENTS S'HAN ENROCARDAT DE MI
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDj Des 04, 2008 12:24 pm

Hola algú:
Només fas que dir hi ha gent hi ha gent, que vol ser, hi ha gent.

A veure digues quina gent, i a així per al any que ve ja ho saben. Igual, que si algú no vol ser fallera major, per a que li ho tenen que preguntar, per a que diga que no, pero puga dir que han pensat en ella. Quina tonteria no? Dins la falla tots saben qui vol ser i qui no vol ser.
A mes, mira, jo soc una persona que han vingut a buscar-me per a ser fallera major, quan era menuda, i ara fa uns pocs anys tb. I crec que es la primera vegada que ho dic, i pq Pepa no es el meu nom. La veritat es que et poses contenta, però jo en vaig posar contenta pq a mi en realitat si que m'agradaria ser fallera major. Però quan era menuda a mon pare no el varem convencer, fallera sempre que vullgues peró fallera major no, va dir, i ara ja tinc unes altres prioritats en la meva vida. Però si la persona no vol ser, per a que li ho tenen que dir? . Lo ideal per als presidents i el reste de la junta es que la primera a qui li ho diguen diga que si. Pq si en tenen apuntades mes de una tb es mal rotllo aplicar els baremos. Hi ha gent que no ha arribat a ser mai fallera major, pq va tindre un mal record de la baremació.

Bueno, flamenco, crec que comentava lo de la fireta.

Que pensem de que les assosiacíacions venguen menjar?
Mira, pense que les pobres associacions tenen que buscar vendre algo, que no es coste diners, pq a esta fireta no es guanya res de res. I tinc informació de primera mà. Inclus a vegades s'han perdut diners. Demunt normalment les condicions en que posen a les associacions son penoses. I enguany pitjor pq han pagat igual que els comersos. Es que no veuen que els comersos no inverteixen, que ells ja tenen el género comprat i que no perden res, només que temps, si es que no venen.
A les associacions la gent compra per col.laborar ,pq res del que venen les associacions val res, tot es de poca xixa. Jo particularment, crec que no val la pena per a ninguna associació eixir a la fireta.
I en quant a lo que es comentava que no trobaven b que vengueren coses que venien els comersos pq feia competència. Quina competència? Si lo que parlavem. Les associacions venen quatre trastets per a guanyarse una misseria o no res es passen ahí rato que rato morint-se de fred. Enguany ja ha segut massa pa la carabassa.

Si no es monta d'una altra manera. que monte paradeta el Ilustrísimo Ayuntamiento. Eixa fira es una bona caguerà, a nivell de associacions. A nivell de comerç, no ho se dependrà d'anys supose.

Ay mare.
Quin rotllo us he fet.

Vaaaaaa. Que algú penje fotos. Jo no se.


Pepa con amor
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDs Des 06, 2008 7:52 pm

QUE PENSEM , DE QUE SI VENEN O NO EN LES PARAETES DE LES FIRETES, SAPS QUE T'HA DE DIR FLAMENQUITO, QUE VAGEN EL QUE VULGEN , COM SI ENS VOLEN FER ESTRIPTEASE DE EIXE , PER GUANYAR DINERS,
affraid affraid affraid

COLLINS EIXE ALGU, ESTA JA POSANT-SE PESAET AMB LO DE LA F.M , AVORE SI ES QUE VOL SER ELL, O ELLA ? PERQUE NO SABEM EL QUE ES.

Cool Cool Cool

AVORE , AVORE, SI TAMBE EU SENTIT ALGUN COMENTARI,HE SENTIT QUE UNA XICONA DE PEGO ES F.M DE UNA BARRIADA DE VALENCIA, ALGU SAP ALGO? NO SE SI SERÁ VERITAT O QUE¡¡¡¡¡¡
QUE A SI NO HI HAN FALLES O QUE?


AVORE SI ALGU JA ES DESPERTA I CONTA ALGO
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDs Des 06, 2008 8:15 pm

hola serraura online notias ardientes es Natalia Bisbal la falla es la nova de Benimaclet lapresentasio es avui a les sis de la vesprada ella es membre de les Dansaires i van a ballar per a ferli una sorpresa i mes noticies Bolufer es el seu mantenidor ¿perque es FM mes tart eu contare affraid adeu
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDs Des 06, 2008 8:18 pm

blancaneus avore quand escomenses aescriure ta esperem
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDt Des 09, 2008 4:43 pm

FLAMENQUITO ,VA CONTA EL QUE SAPIGUES DE LO DE NATALIA, ARA M'HAN DIT QUE VAREN ANAR EL CONVENT I LA PLAÇA A LA PRESENTACIO, QUE VOSALTRES NO ANAREU?

QUI ES BLANCANEUS, XE?
ALGU NOU , VA AVORE SI ASTO S'ANIMA
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDt Des 09, 2008 7:09 pm

Tu creus? serraura. Que anirien les altres dos Falles i al la Font no la convidaríen?
Ai, que coent, no ho crec.
Jo vec a Natalia una xica molt agradosa, i molt simpàtica. A no ser q ella tinga relació en gent de les altres falles. Però en gent de la Font tb. en té. Estàn les xiquetes de Esme, que demunt, Claudia es Fallera Major infantil, i tb Mati que balla en ella. Supose que ho hauria dit a lagú de la FAlla la Font. Demunt, deia Esmeralda que es va trobar amb ella, quan va anar a triar la banda de la filla. Casualitat Natalia estava triant la d' ella.
Crec que quan era menuda era de la nostra falla.

Encara tindrá algú i flamenquito raó a resulta que els espantem a tots.

Jajajajjajaj! Que ningú ho prenga en conte. La falla de la font es La millor.

I encara som més que la les altres falles.

La que va com una bala, es la Falla la Plaça. La proclamació estava a tope.
Tototots els xiquets varen a anar. No va fallar ni un.

Tindreu que prenguntar a veure que fan, Pq els infantils de la Font, es veu que son molt dormidors, només va anar una xiqueta de cort d'honor infantil.
Tindrieu que concienciar als pares d que es un acte, i que es te que acudir.

Poc a poc , arribarem.
La veritat es que la gent cada vegada fa mes el que li dona la gana i passa de compromissos.

Ja fa temps que no ho dic

ÀNIM QUE JA ESTÀ TOT AHÌ. VIXCA LA FALLA LA FONT! VIXQUEN LES FALLES!

pepepepepepa. afro geek jocolor santa Bon Nadal a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO EmptyDc Des 10, 2008 6:34 pm

santa santa santa santa santa santa santa

NAVIDAD, NAVIDAD , DULSE NAVIDAD, NAVIDAD QUE LA FONT ES UNA FELICIDAD,
ENGUANY ENS A TOCAT, ENGUANY ENS A TOCAT , SER LA MERAVELLA DE TOTA LA CIUTAT, VIXCA LA FALLA LA FONT, COM DIU PEPITA

HOLA XICONA (PEPA) COM VA TOT? NINGU CONTA RES, SOLS QUE JO I PEPA , BO PEPA I JO, QUE FAREM,¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Sleep Sleep Sleep

LA GENT ESTA TROBE QUE ELS AGRADA MOLT DORMIR, VERITAT, PEPITA?

BO , DE BONA SEPA M'HAN DIT QUE SI, QUE LA PLAZA I EL CONVENT VAREN ANAR A VALENCIA A LA PROCLAMACIO DE NATALIA, I QUE LA FONT TENIEN QUE ANAR UNS FAMILIARS DE ELLA I QUE NO ANAREN, AIXO AN DIT , SI ES VERITAT O MENTIRA SI QUE NO EU SE,

PERO TENIM IGUAL, NO CAL QUE ANEU A VALENCIA A PRESENTACIONS, NI A VITIGODINO, PERQUE SEMPRE SEREU ELS MILLOR,


LA FALLA LA FONT ES LA MILLOR, SI SENYOR
LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR, SI SENYOR...........



XIQUETS¡¡¡¡¡¡¡¡ BON NAAAAAAAAAAAAAADALLLLLLLLLLLLLLLL¡¡¡¡¡¡
santa santa santa rendeer rendeer rendeer santa santa
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





LES FALLES A PEGO Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
LES FALLES A PEGO
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» PRESENTACIONS FALLERES 2009
» Tornem a començar
» FALLES 2011-TOT AL MONTO
» TRATGES FALLERES DEL POBLE DE PEGO
» La enora bona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: