Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LES FALLES A PEGO

Ir abajo 
+5
pepe
algu
serraura
PEPA
flamenco
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDc Des 10, 2008 6:49 pm

aaaaayyyyyyy! serraura no en digues aixó .Quina decepció. Tots les falles de Pego, menys la de La Font. aaaaayyyyyyyy! No meu esperava. Qui son eixos familiars tan desagraits que tenien que anar representant a la fALLA LA FONT, i no varen anar.
Mira pobrets, els de la Falla la Font, com no tenen actes a Valencia, sels fan a Pego.
Este fin de tenen una sopadeta per a veure les fotos i els videos que han gravat durant les festetes que han tingut en lo que va de ejercici.

he vist alguna coseta. No estarà gens mal la vetladeta.
Fan conill i pollastre per a sopar, portaràn un portàtil per a veure les fotos i el video , i dp de festa fins que el cos aguante. com quasi sempre.

Vols que ens acostem cap allí serraura?
Tu flamenquito no que eres criticó. I agarrat, si ve algú dirà que d'aquesta festa han eixit els presidents i les fm enxufades per al any q ve.

Vixca les famílies i els enxufes.
Si t'apares a pensar, d'aixó viu la falla. Fallers d'honor, a part de les persones fixes, que sempre han col.laborat. L'amiga del president, el pare de la presidente..........................


Com sempre, per a acabar.

Vixca LA FALLA LA FONT, I VIXQUEN LES FALLES. QUE NO DECAIGA!

VA POR TI SERRAURA. CON MUCHO AMOR.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDc Des 10, 2008 6:51 pm

AH! BLANCANEUS, M'OBLIDAVA DE TU. VA ESCRIU.
I QUE S'APUNTEN LOS SIETE ENANITOS TAMBÉ.
GRUÑÓN
DORMILÓN
ETC. ETC. ETC. ETC ETC.


PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Des 11, 2008 1:24 am

hola hola jo tenia antes que anava Majo del convent angela de la plaza no ho se si jo soc critic algu tampoc es chafa la llengua i ademes trobe que asi es per adir lo que penses si tots escrigerem lo mateij seria un aburriment i lo de la sopaeta mes sas tu que jo pero ma alegre que fasen coses aunque sempre sa ajunten els mateijos que seu paseu be
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Des 11, 2008 1:35 am

ULTIMAS NOTICIAS si voleu vore a Natalia pagina Falla nova de Benimaclet esta molt guapa no canvia molt perque vestida de Dansaora tambe esta guapa
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Des 11, 2008 8:51 pm

ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy flamenquito¡¡¡¡¡
A TU TROBE QUE T'AGRADA LA BISBAL, PARLES MOLT BE DE ELLA , A VORE QUE FEM¡¡¡¡¡¡

PER LO QUE LI DIUS A PEPA, DE QUE MES SAPS TU QUE JO DE LO DE LA SOPA, COM DIUEN SI VOLS ALGO ESPABILAT I O SOBRAS TOT,

PEPA, QUE VOLS QUE ET DIGA , COM E DIT AVEGADES , NO SOC DE LA FALLA I JO NO PUC ANAR A MENJAR EIXE POLLASTRES I CONILLET, PERO TU QUE ANIRAS, JA MEU CONTARAS,

ARA¡¡¡¡¡
EIXE FAMOS ALGÚ QUE NO VAJA QUE COM DIU PEPA, TROBARA QUE DE AHÍ EIX TOT , HASTA LA MASCOTA PER AL ANY QUE VE.

PER SERT, SOC UNA ABUELA, AVUI CAMINANT PER EL CARRER M'HE CRUSAT EN LA QUE SUPOSE ES LA ABUELA DE LA VOSTRA MASCOTA, ESTAVA DIENT-LI A UNA DONA QUE LA SEVA FINA JA HABIA SIGUT MAMA,

AAAAYYYYYYYYYYYYYYY, QUE GUAPET¡¡¡¡¡

PUES ENAROBONA, BUENO SUPOSE QUE SERA LA VOSTRA MASCOTA,
PUES AIXO QUE JA A NAIXCUT

JA EN CONTAREU ALGO DE AQUESTA SOPADETA
cheers cheers cheers cheers cheers cheers Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Les regines si son de la Falla   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDv Des 12, 2008 7:28 pm

algu escrigué:
HOLA A TOTS, PERO QUE ENGUANY LES REGINES TAMPOC SON DE LA FALLA? JO ES QUE NO EU SE, PERO NO VULLS QUE EM DIGAU QUE SOC UN DEL FORO QUE VA EN CONTRA , NOMES DIC EL QUE PENSE, PERO COM SEMPRE S'HA DIT "QUI TÉ PADRINS EL BATEIGEN" I EL QUE NO..... QUE ES QUEDE AMB EIXA IL.LUSIÓ, SI T'AGRADA EU AGARRES I SI NO TEU DEIXES. cherry


Tan sols vullc informar a algú i a tots aquells que vullguen saber-ho que les regines si son de la Falla i qui no trobe be que M.Amparo siga Fallera Major, apaga y vamonos, encara que el germa siga el President si esteu o heu estat a la Falla sabeu els anys que va que es de la junta i la il·lusio que li feia ser la Fallera Major. El pitjor que hi ha es tindre enveja.
Per cert flamenco no se si m'agradava més el tratje que M.Amparo portava a la boda de la cunya o el del dia de la Proclamacio, estava guapa els dos dies.
Vixca la FALLA LA FONT, LA FALLERA MAJOR, ELS PRESIDENTS I LES REINES
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDg Des 14, 2008 6:23 pm

BENVINGUT TRO, I TRACA, ESPERE S'APUNTE MES GENT AQUEST FORUM QUE SEMPRE SOM ELS MATEIXOS

MOLT BEN DIT TRO EL QUE HAS DIT A "ALGÚ". OLEÍ TUS HUEVOS, COLLÓ ESTE ALGÚ QUE VOL, ENGUANY TINDRIEU QUE FER.LO O FER.LA FALLERO D'HONOR , AVORE SI AIXI CALLA UN POQUET

COM QUEDARIA PEPA A LA SOPADETA QUE TENIA AQUEST DIVENDRES , AVORE SI ENS CONTA ALGO, VA PEPA , COM VAREU QUEDAR? geek afro afro
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Des 18, 2008 6:44 pm

¿que vos pareij la nova normativa que volen aprovar lo del canon de la musica ja lann aprovat tenim que pagar els derets de autor i despres lo nou esta a la pagina de la radio BUENAS ALS NOUS
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: La musica a Festes   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Des 18, 2008 6:59 pm

No trobe gens be eixa normativa, el mes passat en una reunio a l'Ajuntament ja ens van dir que no podiem fer soroll al casal a partir de la 1 de la matinada i el ball al carrer a les 3 acabat, aixo es normal?
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Des 18, 2008 11:53 pm

aixo que es eixes amistats ? ¿eres de la JUNTA LOCAL? si eres tu sabras mes coses que nosaltres contan coses ¿que feu a Noche Vieja?
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDs Gen 24, 2009 4:23 pm

hla a totts els forers i foreres d´aquest foro he creat un foro x a parlar de les falles del nostre poble i x a ke doneu la vostra opinio sobre el que es cou a les 3 comissions del poble asi teniu la direccio del foro

fallesapego.foroactivo.com
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDl Mar 02, 2009 8:57 pm

Hola!
Quan de temps sense escriure.
NO hi ha ningú per ahí?

El llibre de la falla el Convent ha arribat avuí a les meves mans.

COSA XULA, TU! Molt b molt, m'agradat molt.

I la falla infantil pareix molt molt xula.

I el de la Font? Ja tenim ganes de veure'l.

Ja està ahí falles. esteu preparats?

I LA PINYANTA COM VA QEDAR?

Només vaig veure a mig Flamenco i l'altra meitaT

LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR SI SENYOR LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR...........

VIXCA LES FALLES I VIXCA LA FALLA LA FONT.

PEPA. QUE ESCRIGA ALGÚ QUE JA NO ES DIVERTIT ESTE FÓRUM

TORNEU A ENVIAR UNA CARTETA D'EIXES COM LA DE LA FALLA LA FONT AL DESCOBERT A VEURE SI TORNEM A GUANYAR ADICTES AL FÓRUM VA.

PEPA.
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDc Mar 04, 2009 2:32 pm

HOLA PEPA , COM VA?

JO NO HE VIST EL LLIBRET DEL CONVENT , TINC GANES DE PEGAR-LI UNA MIRADETA, AIXO A TOT EL PUGUEN FER, PERQUE COM DIUEN QUE ENGUANY VAN A PER TOTES, ARA VOREM ARA, COM QUEDEN , AVORE SI ELS PENSEN QUE VAN A GUANYARO TOT I HEU PERDEN TOT, ENTONCES TROBE QUE EN VES DE PENJAR ELS BANDERINS CAP A VALL ES POSEN ELLS A LA FALLA, JJAJAJAJAJJA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

EL DE LA PLAÇA L'HE VIST PER DAMUNT I BE NO ESTA MAL , PERO UN LLIBRET COM UNA ALTRE, EL QUE NO M'AGRADAT MOLT ES LA DE LES FOTOS DE CADA MEMBRE DE LA FALLA , PAREIXEN ESQUELES.

BO, QUAN PODREM VORE EL VOSTRE , TAMBE TINC GANES DE FULLEJAR-LO, BUENO XIQUETS ANIM QUE AÇO JA ESTÁ AHI, LA FESTA , ELS COHETS, LA MUSICA, VINGA A PASAR-HO BE
VISCA LA FALLA LA FONT
cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDc Mar 04, 2009 2:33 pm

UNA PREGUNTA VOSALTRES LA FALLA LA FONT, SI QUE EU PARTISIPAT JA FA ANYS EN LO DELS PREMITS DE VALENCIA, PERO EL CONVENT TROBE QUE NO , QUE HA FET TAMBE HO HAN COPIAT?
AAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII¡¡¡¡

QUI COPIA DE QUI? MECACHINS¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
Edith




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 10/02/2009

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Les falles a Pego   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDc Mar 04, 2009 5:42 pm

Jo si que he vist ja el llibret del Convent, té el
mateix tamany que el de la Font del 2007, encara
que per la metitat, les fotos m´han agradat, estàn
bén originals, encara no he llegit el contingut, però
si s´han atrevit a presentar-se als premis de Valencià
suponc que hauràn procurat fer bona ortografia. Ja
veurèm.
Bé, que dir,,,, copiar del millor vos pot fer sentir
ben orgullosos, per que tot el món sap, si vol ser
coheren, quina falla ha segut la primera en fer coses
noves.
Ahi està el concurs de paelles, tot un clàssic de la
Falla La Font.

Anim¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDc Mar 04, 2009 6:32 pm

PER A EL QUE NO HO SAPIGA.
EL LLIBRE DE LA FALLA LA FONT, ENGUANY TB S'HA PRESNTATA A VALÈNCIA I ESTÀ MOLT, MOLT B.

POT COMPETIR PERFECTAMENT A PEGO I A VALÈNCIA.
JA HO VEREU.
CREC QUE AQUESTA SETMANA JA EIXIRÀ AL CARRER.

UN BES A TOTS I MOLT DE ÀNIM QUE FALLES JA ESTÀ AHÍ I NO TE QUE PLURE.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
Edith




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 10/02/2009

LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Les falles a Pego   LES FALLES A PEGO - Página 2 EmptyDj Mar 05, 2009 12:04 am

Pues ja tinc ganes de vorer el llibre de la Font, sempre ens sorpren,
a per totes ¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: LES FALLES A PEGO   LES FALLES A PEGO - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
LES FALLES A PEGO
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» PRESENTACIONS FALLERES 2009
» Tornem a començar
» FALLES 2011-TOT AL MONTO
» TRATGES FALLERES DEL POBLE DE PEGO
» La enora bona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: