Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Falla la Font

Ir abajo 
+17
Traca
mariangeles
ninot de falla
fallereta
TONET
ECA
festa1
MONUMETFALLER08
tro
vodkablau
algu
pepe
flamenco
PEPA
serraura
monserrat
Admin
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDv Feb 13, 2009 12:08 pm

jo amistat en vosaltres la ke vuigau x del 3 al 1 no men vaig ni de conya jeje xk ha on stik mol be i no ho canviaria x res del mon
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDs Feb 14, 2009 1:51 pm

[b] hla a tots els ke sta ni aneu a la presentacio del convent conteumeu tot el ke pase x alli i poseu ftos i comenteu si la FMI del convent sa fet tratge nou i la germana la presidenta infantil si tambe sel a fet i si angela la de flower es posa el tratge ke sa fet nou


B7TS A FESTA 1 , TONET I PEPA


que vixquen les 3 falles i ke vixca san josep
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDs Feb 14, 2009 4:47 pm

MONUMENT, tranquil que dema ja estem comentante la presentació. No ens deixarem cap de detall. Bueno, tot si no es constipem, perque es veu que despres del fred del dissabte estem a la falla caent com a churros, bueno un beset, i ja parlem.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDg Feb 15, 2009 2:28 pm

es van fer de derrogar el escenari no estava mal pero pert merit al tardar tant pero trobe que enguany la culpa no a segut dells pero ells solen tardar prou el ballet de antes na es va vore res faltava llum blanca posar la canso de madona va ser patetica no per la canso si no perque no li deia ni en cola per al meu gust van fer la obertura masa llarga pero si ells eu fan no pasa res pero ara ja fa anys que eu fa i ni ha coses que no poden pasar el ram de totes igual no estava mal la idea pero totes tindran col per al puchero el fi de festa no tinc paraules .. silent ........................... lo de el sgae per a mi eu va fastidiar tot va ser de molt mal gust pero pero el chocolate bonisim bounce
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDg Feb 15, 2009 5:35 pm

La presentacio del convent que voleu que vos diga,no em va apanyar, el decorat estava xulo pero al igual que diu Flamenco a ser molt lento, van estar casi 10 minuts per a començar 'obertura, el telo tirat on es perd el merit de pujar el telo recte, la llum de darrere encesa mentre ho pujaven que tots van veure com el pujaven ( per cert en llu i tot pujava tort, aixo es un punt a favor de la font). Despres el ballet sense llum, els que anaven de blanc es veien algo pero es de negre gens. Lo de Madonna pixin pixan, pero be...
Pero per culmiar-ho tot el fi de festa a m em va pareixer molt fort, perque sino tot quasi tot estava copiat de la font, fins i tot el betlem, aixo si tot una copia pero una copia roïn.
Aixi que continue diguent que com la Font no hi ha altres presentacions.
Enhorabona a tots els que van colaborar en la presentacio de la Font perque mirant la resta puc dir que sou uns artistes de categoria.
Per cert el presentadors ni punt de comparacio amb els nostres.
Ah!! se m'oblidava es donareu compte del detall de quan va eixir el presentador del fi de festa al principi a contar xistes que va dir no soc Epi ni tampoc Blas, jajaja que gracia sempre tenen als de la Font al pensament....
Visca la Falla la Font!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
vodkablau




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDg Feb 15, 2009 5:58 pm

la presentacio del convent hem va decepcionar,els presentadors la xica be pero ell no li se entenia res,el telo blanc quant pujen les falleres fa molt pobre a mes les flors blanques tot blanquet pareixia q anaven de comunio.l,obertura super lenta com sempre a mes tanquen la cortina i perd tot el merit, el balet masa gent ballant i lleven protagonisme a les falleres a mes ames estaven super foscos,la musica fatal el decorat be paregut a un que fa fer la falla la font i el fi de festa va ser una copia de la falla la font,el betlen la falla la font el va fer,lalqueria una copia per que tambe van parlar del pasiego i el xic que contava el xistes va escomençar dient no soc Epi i tampoc BLAS sempre mirant lo que fa la falla la font perque no tenen idees lo seu es copiar i a mes ja poden copiar que mai arribaran a l,altura de la falla la font perque les idees es copien pero els artistes son de la falla la font i els mes guapos els fallers de la falla la font i a mes van anar al xocolate i tot aixina que nomes tinc que dir que visca la falla la font i el convent a lo seu a copiar
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDg Feb 15, 2009 8:53 pm

Es nota que ahir vau vetlar perque avui tan sols han escrit 2 o 3 en lo emocionant que esta ara el foro. Tindreu que fer presentacions totes les setmanes perque la gent s'animat a escriure.
Va que vullc saber mes opinions de la presentacio del convent, es que ahir no vaig poder anar, pero per lo que he pogut llegir be,be no va estar no?
Visca la font, els seus presidents, les falleres majors i tota la junta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDg Feb 15, 2009 10:12 pm

Tot el dia volent escriure i encara no avia pogut, bueno vec que la gent a anat escriguent cosetes, crec que coincidim prou. La presentació be, la cortina blanca horrible, l'obertura de teló lo mismo de siempre super lenta, cortina tirada, ballet fosc encara que aquest any encara em pogut vore alguna careta, i la canço no masa apropiada per a l'ocasio. El decortat xulo, pero recordaba al de la falla la font en el 50 aniversari.
El fi de festa be, pero copia que copia, mes copia, i no hi ha m'anera que sobliden de nosaltres a totes les presentacions ens tenen que recordar. Es veu que no sap aquesta gent que segundas partes nunca fueron buenas.
Presentadors no es pot igualar als de la setmana pasada, l'experiencia jutga al nostre favor, els mantenidors ni sombra. Crec que la presentació li va faltar molt de sentiment, la vaig trobar gelada.
Ah..... se me oblidaba el nostre dinosaure i el conill, inigualables.....Bueno xiquets conteu algo
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDg Feb 15, 2009 10:16 pm

Monument, on estas? tanta gana que el contarem la presentació i encara no has donat senyals de vida, avore si t'animes i ens contes si as sentit algo per ahi, perque no se que pasa avui tots diem el mateix, seran que varem estar junts al xocolate, o tots ens vam quedar amb lo mateix.
PEPA, avore si dema ens dius algo, animat, que sabem que tens gana....
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 2:23 pm

HOLA A TOTS!

VAIG A OPINAR DE LA PRESENTACIÓ DELS DISSABTE.
PER PARTS, VALE? PQ HI HA TEMA. DE BO I DE ROIN, NO PENSEU MAL.

LO QUE ES LA PRESENTACIÓ. COMENÇANT PER EL RAM. M'ALEGRE PER LA FLORISTERIA QUE ELS VA FER, PQ AIXINA T EL MONOPOLIO DE TOTES LES FALLERES DEL CONVENT, PERÒ LA FLORICOL NO ES LO MEU. ARA, SI EL VA PAGAR LA FALLA, DETALLASO. AHORRO PER A LES FALLERES.

EL TELÓ BLANC COM LA LLET I PER A PLANXAR. AL CINE HI HA PLANXA, X SI NO HO SABEU ELS DE LA FALLA EL CONVENT. EL TELÓ ENCARA PASSAVA PERÒ ELS FALDONS EREN TOT UN PLEC. MOLT POCA FLOR, MOL POCA.
ELS PRESENTADORS. EVA PROU B, MARÍ MOLT MOLT NERVIÓS I UN POC BOTIJÓS. T QUE PRACTICAR.
L'OBERTURA, ELS DEL BALLET POBRES VAREN ESTAR 10 MINUTOS O MES ESPERANT AL PASILLO, POBRES, TOTAL PER A QUE NINGÚ ES VEJERA BALLAR, PQ NO HI HAVIA PROU LLU. I ESTARIA XULO SUPOSE, SABEU.
LA MÚSICA PER A UNA OPERTURA PROU FATAL, PER AL MEU GUST, EH, QUE CONSTE QUE NO PARLE EN GENERAL, TOT EL QUE DIC ES PER A EL MEU GUST.
EL DECORAT, HAURAN FET FEINA I QUEDAVA MOLT B. ARA. ES QUE EL MOSSAICO LLUEIX MOLT. JAJAJAJAJA! L'ANY QUE EL VAREM TRAURE NS, CREC QUE ERA LA PRESENTACIÓ 2003. PUIG I AMPARO GUINEA PRESIS VA QUEDAR ESTUPENDÍSSIM. JAJAJAJA!.

MANTENIDORS. CREC QUE HO VAREN FER MOLT B. ES UNA FIGURA QUE A CASI NINGÚ LI AGRADA, PQ SOL FER-SE TOSTÓ. PERÓ NO EN VA PAREIXER MAL. OLTRA, MIRA . QUE DIR DE OLTRA. MES VOLTES VOLDRIA VEURE'L JO DALT DE L'ESCENARI. CREC QUE VA FER UN DISCURS CURTET I AL XIC DONA GUST VEURE'L. BE BE, ELS MANTENIDORS BE.

PASSEM AL FI DE FESTA. AI! QUE ROLLERA QUE SOC.

EL FI DE FESTA:

DONAR-LI LA ENHORABONA A TONI I A LA FILLA DE CARLOS, QUE HO VAREN FER ESPECTACULAR. SON UNS ARTISTES.

A JORDI, CREC QUE LI DIUEN JORDI, EL FILL DE RAFEL EL DE L' ONA. ESTE XIQUET VA FER UN BALL EN COMPANYIA DE MES GENT QUE NO SE QUI EREN QUE VA ESTAR XULÌSSIM, UN XIQUET (PORTES DE APELLIDO) Y UNA XIQUETA, QUE CREC QUE LI DIUEN ANA. SUPER B. BALLAVEN DE CATEGORIA. NATALIA I EL NOVIO, GRACIÓS TB. VERÓNICA HO FA MEL.

BUENO EN TOT ESTE MATERIAL, CREC QUE ES UNA LLÀSTIMA QUE NO SAPIEU APROFITAR-HO I TINGUEU QUE TIRAR TANTA MÀ DE LA FALLA LA FONT. LO DE BLAS VA SER PATÈTIC, PERO PATÈTIC. NS PAGUEM A BLAS PQ ENS HO PODEM PERMITIR. VENEM EL 99.9 % DE LES ENTRADES.

EL DISSABTE QUAN VAIG SENTIR AL IMITADOR DE BLAS DIR QUE A ELLS NO ES COSTAVA UN DURO I TB FEIEN GRÀCIA .CASI PLORE.

1ª ENHORABONA A ESTE XIC PER TINDRE L'AUTOESTIMA TAN ALTA I ATREVIRSE A COMPARAR-SE EN BLAS.
2º M'ATREVEIXC A DIR QUE NO HI HAVIA NI EL 50% DEL CINE PLE. EN QUE VOS DIGA QUE LA MARE DE LA FM DE LA FONT ES VA COMPRAR LES ENTRAES A LA TAQUILLA. I LES TENIA MILLOR QUE EL DIA DE LA PRESENTACIÓ DE LA FILLA, JA QUEDA TOT DIT. COM TENEN QUE LLOGAR? SI NO HAN PAGAT NI LES FLORICOLS DE LES FALLERES EN LO QUE HAN TRET DE LA PRESENTACIÓ?

EL XOCOLATE BONÍIIIIIIISSIM!
LO DE LA MUXARANGA, GRACIÓS TB.

F. MAJORS PRESIS ....ETC GUAPÍSSIMS.

I PER ÚLTIM. MOLTES GRÀCIES A LA FALLA CONVENT PER ENRRECORDAR-SE'N TANT DE NS. JAJAJAJAJA!


NO SE SI M'HA DEIXAT ALGO. SI EN VE ALGO MES JA ESCRIC ALTRA VEGADA.

AH! EIXEM ALCANFALI QUE GUAPOS QUE ESTEM. JAJAJAJAJ!

A ROSITA, L'ALTRA VEGADA QUE OBRIGA UN POQUET MÉS, I JA LI HO VEIEM TOT.

UN BES A TOTS.

PEPA CON AMOR

NOTA. EL TAPER DEL DIVENDRES AMB LA FALLA LA PLAÇA GENIAL. RISOTERAPIA SEXUAL.

ARA SI. ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 3:13 pm

xk lo ke eh llegit no va star mal la presentacio x es veritat ke sempre en les 3 falles tindrem pique x a vore ki ho fa millor i graices x tot lo ke heu posat al foro ei uina pregunta la presidenta infantil sa fet trage nou de fallera o ke

adew
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 6:25 pm

MONUMETFALLER08 escrigué:
xk lo ke eh llegit no va star mal la presentacio x es veritat ke sempre en les 3 falles tindrem pique x a vore ki ho fa millor i graices x tot lo ke heu posat al foro ei uina pregunta la presidenta infantil sa fet trage nou de fallera o ke

adew

HOLA MONUMENT

SI PER LO QUE HAS LLETGIT, NO VA ESTAR MAL. ES QUE NO SAPS LLETGIR. JAJAJJAJAJJAJAJAJJAJAJJAJAJ!. ES BROMA. HAGUERA POGUT ESTA MOLT B. A I UNA COSA NO PARAVEN DE DIR. QUAN DON MIQUEL ESTAVA AÇÓ NO PASSAVA, ALLO NO PASSAVA. REFERINT-SE AL AJUNTAMENT. A QUI ES REFERIRAN EN D. MIQUEL? ADIVINA. TENEN UN POQUET DE MALAPATETA PER A CRITICAR. PERÒ L VERITAT ES QUE CADA FALLA TE UN SENTIT DEL HUMOR DISTINT.
QUINA PRESIDENTA INFANTIL? COTILLA QUE ERES UN COTILLA
LES TRES PRESIDENTES INFANTILS DE LES TRES FALLES ESTÀVEN XULÍSSIMES.

PEPA

ALE MONUMENT, TU QUE CONEIXES A GENT DE LA FALLA EL CONVENT, QUE ENTRE AL FORO I QUE OPINE TB DE LES PRESENTACÍONS.
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 6:58 pm

HOLA PEPA, COM ESTAS ?
QUAN DE TEMPS SENSE SABER DE TU?
BO , QUE EL QUE HA ESTAT DESAPAREGUT HE SIGUT JO,

BO , DONAR-VOS LA ENARABONA PER LA PRESENTACIO, LES FALLERES, EL FI DE FESTA, ARA ANEU DONANT-LOS IDEES A LA FALLA EL CONVENT PER AL ANY QUE VE, PERQUE ELLS NO SABEN DISCURRIR, EL CAP ELS TRAU FUM, I NO SABER PERQUE, PER-HO TROBE QUE NO ES DE TRAURE IDEES NOVES, SI NO DE DIR : " PAULETA, AVORE QUE PODEM COPIAR DE LA FALLA LA FONT, VA PENSEU XIQUETS , QUE ELLS FAN RIURE, NOSALTRES TAMBE"
EL QUE PASA ES QUE NO VOS ARRIBEN A LA SOLA DE LA SABATA

LES FALLERES LES MILLORETES, FMAJORS, REINES, FALLERES, I COM NO , NO PUC OLVIDAR-ME DE EIXOS FALLEREST XICOTIUS QE ESPEREN TOTS DESPERTS A PUJAR A L'ESCENARI, QUASI NO PODEN NI CAMINAR PERO AHI ELS TENIU, OLEÍ

BO XIQUETS , QUE JA VOS ARRIBA LA SETMANA FALLERA I COM SEMPRE SEREU LOO MILLORET,

ADEU cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 7:16 pm

No vaig anar a la presentacio del convent, pero este matí he parlat en 2 o 3 que van anar, i m'han dit que no els va agradar massa, perque pareixia una copia de la presentacio de la font.
Crec que deurieu sentir-vos tots els de la comisio molt orgullosos de ser el punt de referencia de les altres falles.
Crec que poden copiar pero el que trobe de mal gust de veritat es que a més de copiar ens insulten ( entre comilles) criticant lo de Blas diguent lo del sgae, etc...
Tot aixo segur que es Pauleta, no se com la poden aguantar, em sap mal per Bernat perque ell es veu bon xic.
El que tambe m'han comentat es que tan de protocolo que vol la junta local i com es que deixen que nostra Fallera Major del Pole es lleve el traje per a anar al xocolate? No em pareix be, pot eixir a ballar o al que li done la gana pero despres que es torne a vestir perquèes nostra máxima representant, no?
Ale ja he criticat un poc.
Visca la Falla la Font!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert a vore si després de rajar tant al Convent, s'enporten e primer premi de Presentació i ens tenim que trajar totes les paraules??
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 7:21 pm

Tro, supose que parle per molts de la junta quan dic, qe ens agradaria guanyar el primer premi, no sols en la presentacio sino en tot, pero si no guanyem se cert que la nostra reaccio no sera com la del Convent de recibir-nos al seu casal en els fajins al cap, nosaltres tenim un poc més de trellat i educació. Nosaltres ens ho pasem genial, i segur que ens ho pasariem igual de be sino guanyarem els primers premis, perque per molt que diguen som una familia a la falla i fora.
Visca la falla la FONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 7:30 pm

PROVA D QUE A LA FALLA LA FONT ESTEM COMPENETRATS.

FALLERETA I PEPA HEM ESCRIT QUASI QUASI EL MATEIX ALHORA.
COMPROVEU I VOREU. JAJAJAJJA.

PEPA "CON A AMOR A SU FALLA Y A SU GENTE" JAJAJAJA.

VAIG A TREBALLAR UN POC. QUE EL FORO ULTIMAMENT HEM PORTA DE CAP.
PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDl Feb 16, 2009 9:02 pm

Bueno, Tro si no tenim el primer seguirem opinant el mateix aixo ningu heu cambia. Jo crec que tots ens alegrem de tindre un 1er premi, pero almenys a la Falla la Font, ens conformen en el que es jurats decideixem. Jo crec que tot heu fem amb gran il.lusió i molta faena per a conseguir el major guardo. Pero siga el que siga ens alegrem de estar ahi any darrere any intentant fero el major posible. I done l'enorabona a tota eixa junta que som una gran familia que encara que en els nostres diferencies devegades ens volem molt, i para prueba un boton. El exit de la nostra Presentació. I crec que despres de vore que tot eix molt be ens dona anims per a seguir avant durant molts anys, i aixo que encara no han segut els premis, aixi que xiquets anims que som el millors, avore qui s'atreveix a discutiro.
Ah...! Monument habia poc de trage nou, no se si en aixo el conteste a la teva pregunta.
Visca la falla la Font,.
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDt Feb 17, 2009 6:22 pm

HOLA, PENSE COM TOTS VOSALTRES, PER MOLT QUE VOS CRITIQEN, DIGUEN QUE SI AIXO, O LO ALTRE, SOU ELS MILLORS, PROBA DE AIXO, TOT EL QUE FEU, ANY DARRERE ANY, AMB PREMIS O SENSE PREMIS, EL QUE TAMBE TROBE ES QUE EN CAS DE NO GUANYARLO , ESTARIEU IGUAL , HOME IGUAL NO , PERO CONTENTS, PERQUE LO PRIMER ES ESTAR A BE AMB TOTS I SI UN ANY NO POTS ACONSEGUIR-HO , PUES AL ALTRE SERÀ, I NO RECIBIR A LA GENT D'UN ALTRA FALLA O A TOTA LA GENT DEL POBLE AMB ELS BANDERIS FICATS BOCA BAIX , CLAVATS A LA FALLA COM SI DIGUEREN AHI ELS TENIU, QUINA POCA FERGONYA, , JO TROBE QUE TOT EL QUE TENEN ES ENVEGA, I NO PATIU QUE SEMPRE SEREU EL MILLORS, COPIANT-VOS, O SENSE COPIAR-VOS, , PERQUE SI NO M'ENGANYE EN L'OFRENA ANTES SOLS EREU VOSALTRES ELS QUE ELS HOMES ANAVEN DE SARAUELLS AMB FORQUES I L'ANY PASAT VAIG VORE QUE LA PLAÇA TAMBE EU PORTAVA¡

I LO DE ANGELITA flower QUE ES LLEVARA EL TRAJE , QUE ESPERAVEU, AIXO ES EL QUE ES PENSA ELLA QUE ES SER UN FALLERA MAJOR DEL POBLE, A BONES HORES, VOLS EIXIR A BALLAR , T'AGUANTES, DESPRES VAS I EL CANVIES, PER AIXO ERES LA FALLERA MAJOR , MIRA M.AMPARO PER EXEMPLE, VA EIXIR I DESPRES LA VAIG VORE AL XOCOLATE AMB EL TRAJE POSAT UN ALTRA VEGADA, LO QUE TOCA, I SI NO QUE NO ES HAGUERA PRESENTAT, QUE CALLADETA ESTAVA MES GUAPETA

VISCA LA FALLA LA FONT
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDt Feb 17, 2009 6:38 pm

el problema eixe de la senyoreta ANGELA LA DE LES flower tenia mol facil solucio si ella era la encarregada x a preparar el fi de festa lo ke havera pogut fer era encarrega-li a un altra xsna ke presentara i ella vestideta en el seu super tage ke li te un amor increible sel avera posat i al xocolate i PAULA es de les ke li agra ke les kses es fajen be xk jo la conec mol be x ami es km una germana gran i ella sap el ke fa x bueno no ho pensarien a dirli a la reina fallera del poble de pego bueno xiquets ke som uns cotillesi anem a fer mal jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeje</STRONG>[/size]</FONT></STRONG>
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDt Feb 17, 2009 6:42 pm

Serraura ja feia dies que no sabiem res de tu, pero m'alegre de vore que encara estas ahi defensant a la font i donant guerra als demes, tu vas anar a la presentacio del Convent?
Ale xiquets visca la Font i tots els seus que sou de categoria!!!!!!!!!!!!!!


lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDt Feb 17, 2009 8:38 pm

que pasa en esta falla i en este foro ningú fa faena

molt de contestar que vos pillaran en la faena i vos tiraran al carrer...en el paro que hi ha¡¡¡¡¡

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDt Feb 17, 2009 8:51 pm

per cert molt de criticá i criticá el teló blanc i jo se de una falla que l'any passat el tenia igual.... affraid affraid
menos aires que cuant la faena la fan alguns es maravillosa Shocked Shocked
pero si la fan uns altres entonces es fatal affraid affraid

De totes formes a carnestoltes bon drunken drunken drunken
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDt Feb 17, 2009 9:35 pm

flamenco escrigué:
per cert molt de criticá i criticá el teló blanc i jo se de una falla que l'any passat el tenia igual.... affraid affraid
menos aires que cuant la faena la fan alguns es maravillosa Shocked Shocked
pero si la fan uns altres entonces es fatal affraid affraid

De totes formes a carnestoltes bon drunken drunken drunken

TENS RAÓ L'ANY PASSAT NO VAREM CAURE. PERÒ TU TAMPOC. JAJAJAJ! PER NO CAURE L'ANY PASSAT HEM CAIGUT ENGUANY. I UNA COSA L'ANY PASSAT TENIA L'ESCUT PROJECTAT. NO ERA BLANC BLANC. QUE HO HE VIST AL DVD.

ADEMÉS NINGÚ HA DIT QUE NS NO ENS ENGANYEM, TB FEM COSES MALAMENT. PERO POQUETES EH!

COM TENS EL CARNESTOLES FLAMENCO? DE QUE ET DISFRESSES?

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
mariangeles




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 17/02/2009

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDc Feb 18, 2009 12:08 am

hola no soc faller per o tampoc entenc eixos piques a cada u liagrada una cossa hi ha gust pa tots
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 EmptyDc Feb 18, 2009 2:42 pm

mariangeles escrigué:
hola no soc faller per o tampoc entenc eixos piques a cada u liagrada una cossa hi ha gust pa tots

TOTA LA RAÓ QUE TENS MARIAN.
PER AIXÓ HI HA QUE ASUMIR EL PREMI QUE ET TOQUE. PERÒ ES NORMAL QUE CADA FALLA INTENTE FER-HO EL MILLOR QUE POT.
LO QUE NO ES NORMAL ES CREURE QUE ELS JURATS ESTÁN PAGATS QUAN NO GUANYES EL PRIMER. HI HA GUSTOS PER A TOT COM DIUS TU
PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Falla la Font - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 5 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Falla la Font
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» falla la font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: