Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Falla la Font

Ir abajo 
+17
Traca
mariangeles
ninot de falla
fallereta
TONET
ECA
festa1
MONUMETFALLER08
tro
vodkablau
algu
pepe
flamenco
PEPA
serraura
monserrat
Admin
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
vodkablau




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDv Feb 20, 2009 4:23 pm

hola enguany la falla la font tira la casa per la finestra ,estos no estan en crisis el dia 15 de març celebren el 25 concurs de paelles i porten degustacio de casalla, degustacio de cervesa, musica en directe, musica ambiental, parc infantil( hinchables ...) i festa beafeeter per la vesprada a mes a mes donen a cada paella mig pollastre i mig conill, 1 kg arros bomba i 1 litro d,oli per tan sols 30 € per paella

el dilluns 16 la planta de la falla i per la nit disfreses i carnestoltes dins del casal en dj de la falla

el dimarts per la nit discomobil de RUANO dins del casal fins altes hores del matinada

el dimecres a les 24 h al pla de la font LA TRIBU LA TRIBU LA TRIBU LA TRIBU

LA TRIBU LA TRIBU LA TRIBU LA TRIBU


la festa esta garantizada
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDv Feb 20, 2009 8:39 pm

CARNAVAL, CARNAVAL, CARNAVAL TE QUIERO....
Com es nota que avui ja es Carnaval i totes les mares, ties, tios cosins i ueles han eixit a veure als xiquets, després s'han fet el cafenet i no tenen temps per al forum, esta muert esta vesprada, Pepa no treballes??

Hasta Monumentfaller esta desconectat i mira que aixo es raro!!!
Pero be supose que el dilluns ja comentarem com ha estat el Carnestoltes d'enguany i si hi ha hagut molta bufera, fins dema a pasar-ho be i a bufar-se mes encara.
Adeu, i Visca la Font!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
montserraet




Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 18/02/2009

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: aclariment   Falla la Font - Página 7 EmptyDs Feb 21, 2009 6:49 am

bona nit a tothom hem sembla molt greu i una falta de respecte pensar que aquest forum s'ha creat per parlar mal a nivell personal de algunes persones. Aquest forum esta fet per a que cadascu pose la seua opinio sobre certs temes tractas dins del mon de les falles. Considere que com a menbre de la falla la font, i per cert molt orgullos de ser un menbre d'aquesta falla, es crega que s'ha criticat algu. Mai hem sigut gent que pense mal de la gent i com a persona tots som lliures de dir el que siga sense falta el respecte a ningu. Considere que en cap moment cap opinio que s'haja dit aci haja pogut faltar al respecte a cap falla ni a cap persona, perque jo seria el primer que ho criticaria, per tant, considere que deuriem deixar me mirar-mos tant el melic de cadascu e intentar disfrutar un poc mes d'aquesta festa que tant ens agrada, i el qui no estiga content que no critique i que ens deixe disfrutar als altres que vivim la festa amb alegria no com una mera competicio que hi ha molta gent que s'ho pren aixi. Visca pego i Visca la FALLA LA FONT
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDs Feb 21, 2009 6:39 pm

Hla a tots els ke kada dia podeu escriure algo en aquest forum tan meravellos ke pasa hui ke no ha entrat ningu en tot el dia ; AI ES VERITAT NO MENRECORDAVA HUI ES CARNAVAL CARNAVAL TK ¡ avore km keda la cosa aquesta nit i avore si ma asome a eixa barra ke poseu en sta falla jejejejejeje ales adew ke anem a planxar el disfras i a vore si cau aquesta nit algu no vs pareixxx
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 12:23 pm

CARNAVAL CARNAVAL CARNAVAL TE QUIERO, LALALALALLALALALLA
SUENA ALEGRE EL CARNAVAL EN EL MUNDO ENTERO.

XE QUE B QUE HO VAREN PASSAR. PRIMER A LA FONT ANIMADÍSSIM, I LA BARRETA A TOPE.A TOPE.

DP AL CLOT FESTA TOTAL. ELS BB'S ESTÀVEN mmmmmmmm! FANTÀSTICS. LOGRAÍSSIMS, HI HAVIEN QUE NO TENIEN NI MONYO I TOT COM ELS BB'S DE VERITAT. JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!

EL DUENDE ESTUPENDO ESTUPENDO......JAJAJAJAJA!

I EL EXTRATERRESTRE , EL MOSQUETERO I UN PAIASO TOT MUDAT NO TENIEN DESPERDICI.....JAJAJAJAJJA!

MOLTES GRÀCIES A MONUMENT PER FER-NOS LA VISITA. TB PARAVA B TB.

VAREM PASSAR UNA NIT MOLT DIVERTIDA COM SEMPRES. ARA A ESPERAR LA PINYATA. I JA ESTÀ AHI FALLES!
13-ALBAES
14-CRIDA
15-PAELLES-FESTA GARATITZADA.(COM HA EXPLICAT VODKABLAU)
16-PLANTÀ-FESTA DISFRESSES
17-PASSACARRER-DISCO MÒVIL RUANO DINS DEL CASAL, QUE COM SEMPRE ESTARÁ OBERT A TOT EL POBLE.
18-ARREPLEGÁ DE FALLERS AMB CANCANS -OFRENA-I...........LA TRIBU
19- MISSA-MASCLETÀ PROCESSÓ I CREMÀ

CONVIDEM A TOTS A TOTS ELS ACTES. LA VOSTRA ASSISTÈNCIA FA NS TINGUEM GANES DE TREBALLAR I DE TRAURE LA FESTA AL CARRER.

[flash][/flash]

FLAMENCO. NO ET VAIG VEURE A CARNESTOLTES. DE QUE ANAVES? O VAREU ANAR AL MAR. ES QUE TOTS ELS QUE NO EIXIEN S'EN ANÀVEN AL MAR.

BO, VAIG A TREBALLAR UN RATET.

AH! A TOTS ELS QUE S'HAN INSCRIT. I NO HAN ESCRIT RES. VA. NO TANT D'ESCUADRINYAR I MES DE CONTAR COSES I OPINAR.

A LA PINYATA TB US ESPEREM PER ALLÍ LA FONT.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 7:03 pm

hola monument:

Ja tinc ganes de sentir als presidents de les tres falles aquesta nit al teu programa.
Espere que els faces preguntes per a que puguen explicar cadascún el seu progama de festes de falles, i tot el que han fet durant el any. Ah! i tb fer un poquet de propaganda del fórum. Jo ja he dit als presidents que donen la direcció i així a veure si entra més gent. Encara que açó está animadíssim últimament. Ara avuí està parat. Esteu resacosos o que? No escriu nigú avuí?

Va desperdeu!

VIXCA LA FALLA LA FONT!

AH! MONUMENT. NO HAS CONVIDAT A XIMO? COM A PRESI DE DE LA JL?
ESTARIA B, PQ ELL TINDRÀ CONTROLAT TOT.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 7:19 pm

Pepa, no se jo si les altres falles ( o millor dit el Convent) tindran ganes de sentir parlar del forum, crec que el nostre forum es la seua "pesadilla", damunt fan escriure el famos e-mail i els ha eixit el tir per la culata perque nosaltres ens ho hem pres d'allo mes be.
A quina hora es el programa a la radio? A vore si vos puc sentir, supose que estara animaet perque els nostres presidents no sen callen ni una, contoleu-se i no feu ninguna brega.
Adeu!!!!!
No vos vaig veure a Carnestoltes, a la font si pero al Clot on estaveu??
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 7:38 pm

tro escrigué:
Pepa, no se jo si les altres falles ( o millor dit el Convent) tindran ganes de sentir parlar del forum, crec que el nostre forum es la seua "pesadilla", damunt fan escriure el famos e-mail i els ha eixit el tir per la culata perque nosaltres ens ho hem pres d'allo mes be.
A quina hora es el programa a la radio? A vore si vos puc sentir, supose que estara animaet perque els nostres presidents no sen callen ni una, contoleu-se i no feu ninguna brega.
Adeu!!!!!
No vos vaig veure a Carnestoltes, a la font si pero al Clot on estaveu??
Jo no he sentit mai que els presis de La Font s'hagen barallat amb ningú: No crec que es barallen a la ràdio.
Ademés pq s`han de barallar. Per lo del fórum? Crec que al contrari estàn agraidíssims de la carteta, no es van enfadar gens ni Aurora ni Raul, seu varen agafar d'alló mes b. Ells i tota la comissió. Molta gent va portar la carta impresa per a que ho vejeren els altres. I la gent al contrari no s'enfadava. Al.lucinaven de veure lo que posava.
Deien: JAJAJAJAJAJ! Quin tipus de gen serem ns?

A Carnestoltes quan varem tancar anàrem al clot, anàvem de barra en barra visitant als que coneixiem. ALBARDINS- CONQUERIDORES, QUINTOS --ETC. Una hamburgueseta. DREAMS. B, MOLT B.

ENS VEJEM, TRO I DEMÉS FOREROS.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 8:23 pm

Avore xiquets avui tots a les 21:00 amb la ràdio enchufada, per a sentir el que ens conten els presidents de les falles, avore si podem fer alguna cridaeta i animen el programa.

MONUMENT, gracies per la teva visita al la falla el dia Carnestoltes, ara ja tens alguna cosa mes aclarida?.
Espere que avui tinges un bon programa, i tots queden contents.

Flamenco, Tonet. Pepa,serraura, tro, etc... enchufeu la radio i aixi ja tenim tema per a tractar durant uns dies.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 8:56 pm

bueno bueno eixe programa no mel perc trobe que sera el dia que mes audencia tinga a vore si diuen algo del forum per lo menos que eu digen a la cara al clot vaij vore a uns bebes blaus i a un rosa que anava ideal de la muerte bueno al cap no se molt be que portava nosaltres anavem de pirates de galeon pobre bueno algunes portaven uns collars que encara es fara mal al coll la nit va estar molt be dos bones i una ruin bona el super disfras de luchaor de sumo que tots els anys mos sorprenen i enguany no tenia que ser meins la ruin la copa que en vaitj fer al clot era pura colonia menos mal que en van convidar i el altra bona el cacho bocadillo de llonganises blanques que mos van minjar anyes de anarmon a dormir Sleep geek bueno la tribu espectacular espere que a falles estiga igual o millor . mosatrosmou pasem be igual pero si la gent participa millor lol!
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 9:39 pm

Malhauradament no podré escoltar el programa (no arriba a Madrid), per això demane als forers tots els detalls sucosos demà sense falta.
Tornar a dalt Ir abajo
TONET




Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 11/02/2009

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDl Feb 23, 2009 10:07 pm

Hola!!!!!

Hui és el meu primer dia de forum.

Ho passarem molt bé!!

Adeu.

By:Xicoteta I love you
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 12:54 pm

hla a tots els ke steu tots els dies ben informats i espere ke seu paseu be a falles ke ja keda mol poc xk jan domes mos keden 2 reunions x a voremos ja en falles jjjjjjj i el programa d´ahir va anar mol be els 6 convidats seu van pasar mol be i ho van explicar tot el programa d´actes que faran cada comissio desde aci donar les gracies x a ver vingut al programa a RAUL I AURORA de la font a PAULA I ESTHER del convent i a MARISA I CARLOS de la plaça



GRACIES X TOT I EN VALLES JA ENS VEIEM I AVORE SI PEPA I FESTA 1 SEN RECORDEN DE MI EL DIA LES ALBADES EH jjjjjjjjj
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 1:54 pm

HOLA MONUMENT!
VARES SENTIR EL PROGRAMA?
JO SI.
NO VA ESTAR MAL, PERÒ EN POC LIGHT NO?

EL PROGRAMA DE FESTES MES O MENYS JA EL SABEM. ES COM TOTS EL ANYS NO?

UNA COSETA EN VA CRIDAR LA ATENCIÓ. AURORA I RAUL NO VAREN DIR RES DEL FÓRUM. QUE RARO NO?
TB M'EXTRANYA QUE XAVI NO ELS PREGUNTARA RES. NO DEL FÓRUM NOMÉS SINÓ DE LA PÁGINA. QUE ES MOLT INTERESSANT, NADA MENOS QUE TE DADES DESDE 1954, NO SE SI S'HAVEU FIXAT.

TB EN VA PAREIXER SENTIR QUE LES ALTRES FALLES JA PENSEN EN DISFRESSAR-SE.
NS VAREM COMENÇAR EL ANY QUE ES VA CASAR LA INFANTA ELENA. S'ENRECORDEU? FILIBERTO ERA ELENA, EN EL TRATGE DE NOVIA DE LA LLANGO, I SALI ERA LA UELA, EN TEJA I MANTILLA I TOT I LA PORTÀVEM EN EL CARRO DE LA COMPRA. CARLOS MIGUEL EL REI, EN BANDA I TOT.
SUPER DIVERTIT. DESDE ENTONCES JA NO HEM PARAT, TOTS ELS ANYS ENS DISFRESSEM.

I EL BRIAL TB VAREM SER ELS PIONER. UNA DIA PENSSAT I FET VAREM DECIDIR A L'ENDEMÀ DE MATÍ ARREPLEGAR ALS FALLERS. DP HEM ESTAT UNS ANYS QUE EL FEIEM ES FER UN POC DE BARRI TOTS JUNTS FINS AL HORA DE LA MASCLETÀ. ENGUANY COM NO HI HA MASCLETÀ EL DIA 18 TONAREM A ARREPLEGAR ALS FALLERS.

HOLA MONSSERRAET. M' ALEGRE DE VEURE QUE T'HAS DECIDIT A ESCRIURE AL FÓRUM. A VEURE SI T'ANIMES MES VEGADES I ENS CONTES ALGO. SI ERES EL QUE HEM PENSE JA NO ENS VEJEM CASI, TREBALLES MOLT NO?

VIXCA LA FALLA LA FONT!
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 2:19 pm

pepa m'enrecorde de la boda de la infanta, s'ha divorciat i tot ja. El millor moment va ser quan sali fea de uela dins d'un carro de mercadona, filiberto estava ideal en unes pestanyes llarguísimes.
Vaig escoltar el programa de la radio i no feren els Presis ninguna referència al fòrum, algú sap la raó.
Vaig anar a la barra de la F.la Font i si que estava prou animaeta,espere per el bé dels fallers que el proper dissabte estiga igual.La nit de carnestoltes va ser màgica , estava a tope, crec que la decisió de portarlo a les afores ha sigut acertada.
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 3:35 pm

Hola Pepa,

simplement treballe, que en els temps que corren és molt...i també pague molta quota a la Falla la Font
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 4:51 pm

Avore, trobe que tinc a Pepa i a Pepe, un poc despistats, la primera boda que van fer va ser la de la infanta Elena, que no m'enrecorde qui era la infanta. I si Sali anava dins d'un carro de la compra amb teja, mantilla i el coll tort. Eixe dia vam pujar a pinos li vam saquejar els armaris a la mare d'auro, i per la nit varem fer bon festot. Aquell carro amb la uela anava loco, no se com no van parar dins la falla, aixo va ser el 17 de març de 1995, l'infanta es va casar el 18 de març, nosaltres heu vam adelantar uns dies. Despres el que anava vestit de dona amb les suuper pestanyes si que era filiberto, pero no era elenera leticia, i axio va ser uns anys mes tard en l'any 2003(d'una boda a l'altra van pasar 12 anys . Avore si dema tinc una mica de temps i envie algunes fotos de esta última perque de l'altra si en tenim no se ni on estan. Com que feu calculs i voreu si fa anys que ens disfrassem podrien ser uns 14 anys enguany. Es que pasen els anys volant................

Si penseu voreu que van ser aixi.
Sobre el programa de anit si, prou light, pero de segur que se ens a quedat ben clar el programa de festes, de aquet any, pero molt be.

De el forúm algo m'han contat perque no va eixir res, pero de la pagina si que avoreu pogut parlar que tambe te fotos i altres cosses, quan van dir lo del llibret, avereu pogur dir que som tan innovadors que el pots comprar fins i tot per internet, ahhiiii, per no dir lo del forum, vo se va pasar
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 5:32 pm

Xica Festa1 no em digues ke el programa ke fa xavi ahir va star LAIGTH com la cocacola , ami me se va fer curtet i tot i mira ke ms van dir el ke fa kadaskuna de les 3 comissions ms oferiran en la setmana de falles es
veritat ke no varen dir res d´aquest foro i aixo ke va passar algu sap algo

a donar un 10 a tots els presidents de les 3 comissions i a la reina del foc del convent i ke va pasar ke xavi no va convidar al president de la junta Question es ke eixe xavi a mi en va agradar mol el programa i no el vaig trobar tant laigth el ke pasa ke xavi va dir que debatiren sobre la fallera major del poble i aixo es va kedar un poc a l´aire no trobeu i RAUL ms va dir lo de les paelles ke enguany era un poket + especial i ke ms apuntarem ke domes ksta 30€ aovre km sta la penya de la plaça avore si sa punta o la feem clown clown clown clown
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 9:12 pm

He sentit el pograma i enhorabona a tots.....
Sols vullc dir que hi ha coses que funcionen i coses que no.

Jo recorde que anavem en el poalet venent cocacoles i etc...en la plaça de bous. prop del musical, mentres els xotos s'en anaven al Pegolí.

I que quant hi havia més gent es podien fer moltes mes coses perque hi havia diners, gent, colles, etc.

Ara hi ha poca gent i es vol mantindre el nivell d'entonces, i que passa que els presidents acaben.....bueno ja sabeu.

Per aixó ole a la falla la plaça, que han refleccionat, a base de palos supose, pero que fan el que poden en lo que tenen.

Sols dir que anim als presidents i endavant que ja están les festes ahí.

Falla la Font - Página 7 Angelbabyoncloudju3


Editat per darrera vegada per flamenco el Dc Feb 25, 2009 12:26 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 9:43 pm

Flamenco,

sí que t'has quedat a gust, sí.I que conste que en algunes coses que dius estic d'acord. Cada dia te menys sentit el cobrar carrers, potser, i que es podríen fer més passacarrers, també.

Però el que ninguna falla vol perdre és el sentiment de pertanyer a un barri i representar-lo com cal. No ho fa ningú, ni a Dènia, ni a Gandia ni a València. Tampoc estic d'acord amb la simplificació de "si no es pot una banda, una xaranga", perque amb aquest esperit el que s'aconsegueix es acomodar a la gent. Qualsevol grup fester, siga una falla o una comparsa de moros i cristians ha d'intentar superar-se any rere any. Es clar que les circumstàncies econòmiques ens obliguen a recurtar algunes coses, però al menys les falles segueixen mantenint un mínim de vocació de servei, de donar-li algo més al barri i intentar fer una festa de la que el barri es senta orgullós. Sense això si que es pert tot allò que diferència les falles de altres festes.

Es cert que ens agrada l'alcohol, que els pets són grans i les ressaques fortes, però la serietat dels actes fallers es l'últim que s'hauria de perdre.
Tornar a dalt Ir abajo
vodkablau




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 10:37 pm

nomes dir que per a mi el presidents de la falla la font van estar molt correctes perque trobe que la radio no es un lloc per a fer polemica pero tan be tinc que dir que hi han molts membres de la falla que rajen de la falla i en tot l,any no els veus colaborar en res i enguany era un any molt dificil i els presidents han intentat fer coses noves per a guanyar mes diners unes han anat be i les altres menys i per aixo sempre dic lo mateix que la falla esta oberta a tots per aportar idees i ferles i no parlar per l,esquena aixi que visca la falla la font i tota la seua comissio
Tornar a dalt Ir abajo
ECA




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 10/02/2009

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDt Feb 24, 2009 11:43 pm

Qui serà el valent o la valenta que ens contarà perquè no es va parlar del fòrum i del mail que roda per ahí?
Sols es per saber-ho, res més.

VISCA LA GENT DE BE DE TOTES LES FALLES!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Xicoteta




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 23/02/2009

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDc Feb 25, 2009 12:20 am

Hola!!!!

JO NO HO SÉ SERT PERÒ SI NO VAN PARLAR DEL FORUM SERA PERQUE ELS QUE NO VOLEN ÉS PERQUE NO ELS INTERESARÀ. NO?
AIXÓ CREC JO. JIJIJIJI Very Happy

FINS UNA ALTRA.
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDc Feb 25, 2009 1:41 am

FLAMENCO, trobe que avui o no has cagat o t'ha rebentat l'almorrana.(es broma). Crec que en algunes cossetes tens raons, pero en altres no.

Si que crec que es podrien fer mes pasacalles, i mes actes, tindre els dies tant plens que no tinguerem temps per a res( trobe que necesitariem mes dies).

Lo que la festa es per als fallers crec que no es del tot correcte. Son els que mes disfruten per que es la seva festa que se l'han curra durant tot l'any. Pero tambe monten uns monuments per a que tots el poble puga vorelos, fan una ofrena que porta molta faena, i desfilen per a fer una vesprada de festa per al que poble disfute, i eixca al carrer.

El mateix dia 18 per la nit els casals estan plens de gent que no es fallera, disfrutant de l'orquesta i pasan-ho be en gent de la falla, i el dia Sant Josep, tot el dia hi ha coses al carrer, aixi que no estic de tot d'acord.
Imagina un mes de març sense falles, jo he segut faller desde que vaig naixer, i he viscut a este barri i tambe se el que es el no tindre falles, no sentir els coets, la banda, vore les falleres desfilar....

Aixi que anims per a que les falles continuen.

El programa de radio, OLE, con tu has dit per els presidents de la Plaça, per la seva sinceritat. I si que crec que d'evegades anem per dalt de el que podem, pero bueno arrapant per açi per alla, al final s'arriba-

Bueno flamenco disme com vas posar la foto, que vullc posarne i no puc. Un besset i saps que t'aprecie.

ECA, trobe que habia gent que no l'interesaba que es tragera el tema.(censura).

Bueno, xiquets les falles estan ahi, anim a les tres comissions.
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 EmptyDc Feb 25, 2009 12:12 pm

Flamenco estas que te sales, aixó de dir que es hipocresia fer coses pal poble es mentira,el dia les paelles la falla la font porta trenet, inflables etcc, jo he vist a molta gent disfrutar d'aixó. La imatge filiberto, aurora,puig raul etc disfrutant del trenet es ideal.................................... Ja sé que vas a dir que el done la raó, tots fallers, peró jo i molta més gent que no ho som també disfrutem d'aixó.

El concurs si has anat algún d'aquestos 24 que han celebrat abas, hauràs vist com hi ha paelles "colles d'amics"que participen any rere any, no son fallers, pero tenen una escusa per ajuntar-se i disfrutar. Que son i perquè es fan festes sinó pa que la grnt s'ajunte i s'oblide dels problemes quotidians
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Falla la Font - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 7 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Falla la Font
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» falla la font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: