Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Falla la Font

Ir abajo 
+17
Traca
mariangeles
ninot de falla
fallereta
TONET
ECA
festa1
MONUMETFALLER08
tro
vodkablau
algu
pepe
flamenco
PEPA
serraura
monserrat
Admin
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDc Feb 11, 2009 9:09 pm

aci stem x a parlar i tractar temes i el ke li vaja costat a Mª Amparo el traje de fallera aixo ho sabra ella stava wapissima li para mol be el tratge de Valenciana i el de la Fallera Major infantil no en va auedava cabar de agradar mol x li quedava mol be i es veritat el dit ke diu " KE LA LLENGUA NO TE OS " asi stem x a opinar de les falles a pego i de el ke ms agrada i el ke no
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDc Feb 11, 2009 9:29 pm

no t'agradava el tratge de Claudia?
ai m'encantava, estaven les dos xulíssimes, uns tratges per a despullarles i emportartelos a casa. Elles paraven xulíssimes. I Rebeca, Marina, que varen estrenar tratge tb xulíssimes. I les que no en varen estrenar tb tenen tratges molt bonics. Crec que en conjunt, a Pego la majoria de tratjes que eixen, cadascú en el seu gust no tenen res a dir.

Els tratjes de fallera son molt carregats i molt lluidors. Es una vestimenta molt rica i que llueix molt.

En quant als fallers, ja seria hora que s'animaren i es llevaren el pantaló llarg i la jaca negra, el sarauell i el torrentí son xulíisims.
Jo als de la Junta de la Font, el dia l'ofrena quan es posen els sarauells els trabe xulíssims, super graciosos. El mocodor els senta gracios de veritat. M'encanta veure colors, i no eixa negror de la processó, encara que ja la majoria s'han animal al xaleco al menys, Toca poc a poc arribarem.

Bo monumentfaller08. Ja tens alguna idea d qui soc. I estás peix encara?
Pepa
Tornar a dalt Ir abajo
TONET




Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 11/02/2009

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDc Feb 11, 2009 9:35 pm

HOLA, SOC TONET, I ES EL MEU PRIMER FORUM, DESPRES DE LA PRESENTACIÓ DE LA FALLA LA FONT NO PODIA NO ESCRIURE ALGO.
QUE TINC QUE DIR SOC FAN D'EIXA FALLA. TOT VA ESTAR DE CATEGORIA. LES FALLERES MAJORS IMPRESIONANTS, CADA UNA PORTABA EL QUE LI REQUERIA. ELS FALLERS MAJORS D'ESCANDALO, JOAN ESTAVA INNOVADOR I XULISIM............EN VA ENCANTAR LA SEVA ENTRADA AL CINE AMB LA CAPA I LA RODINA. LA ENORABONA A TOTS ELS QUE HAN VESTIT A LA GENT D'EIXA FALLA, NO SE QUI ANAVA MES BE¿...
DESPRES LA PRESENTACIÓ DE LES FALLERES EMOCIONANT A TOPE...EL BROCHE FINAL EL VA POSAR EL BOTIFARRA, ENS VA QUEDAR AMB NOSALTRES I AMB LES FALLERES.
ELS MANTENIDORS, MOLT BE...CRISTINA, MOLT XULO TOT EL QUE VA RECORDAR, I JOAN IDEAL PER A LA SEVA EDAD, I PER A LA PERSONA QUE ANAVA DIRIGIT.ELS PRESENTADORS, FERNANDO ES EL MILLOR SENSE CAP DUPTE, I MATI MOLT BE.
EL FI DE FESTA COM SEMPRE INIGUALABLE, TROBE QUE SE ME VEU EL PLUMERO, PERO VISCA LA FALLA LA FONT.
AH! TAMBE DIR-LI A MONUMENT08, QUE ES DE CATEGORIA, JA ERA HORA QUE UN DE LA FALLA LA PLAÇA ENS ALABARA, AIXO ESTA GUAY...A LES ALBADES ENS EN FAREM UNA, BUSCAM QUE SOC FAN TEU.
ANIMO A TOTES LES FALLES QUE JA ESTA LA FESTA AHI........
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDc Feb 11, 2009 10:31 pm

Gracies TONET x ser fan meu jo soc una xsona normal ke es fallera km tu x magrada observar i anar a les altres presentacions i vore i comparar i x als anys seguents no cometre els mateixos fallos i explicam ki eres i si eres membre de la comissio de la falla la font i avore si a carnaval ms coneixem i ma coste a la barra ke monteu alli al pla de la font i em dius ki eres xk tu sabras ki soc jo no ????? xk jo de la falla la font nomes conec a RAUL, AURORA, ARBONA , REBECA , NANDA ECT................


A PEPA pense ke eres ( PEPA LA LLANGONISSA ) x si manganye a falles el presentes i em dius ki eres xk stic mol xdut i sobre el tratge de claudia x al meu gusts no em va acabar de agradar el de REBECA I MARINA eren una pasa de tratges els dos



TONET DONAM PISTES DE KI ERES XFR ............................... VIXCA LA FALLA LA PLAÇA I VIXCA SAN JOSEP
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 12:06 am

MONUMENT08, JO I TONET EN QUEDAT QUE EL DIA DE LES ALBADES ENS EN FAREM UNA TOTS JUNTS, TAMBE LIU DIREM A PEPA,I AVORE SI QUAN ESTIGAM ELS TRES, POTS SABER QUI ES QUI, QUE TROBES PEPA?. BUENO JO TAMBE SOC DEL TEU PENSAR M'AGRADA ANAR A TOTES LES PRESENTACIONS, AIXI QUE SI NO PASA RES AQUEST DISSABTE ENS VEIEM A LA FALLA EL CONVENT.
I COM NO VISCA LA FALLA LA FONT.
Tornar a dalt Ir abajo
TONET




Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 11/02/2009

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 12:21 am

HOLA MONUMENT2008 ACABE DE PARLAR EN FESTA 1 QUE SI PODRIEM QUEDAR EL DIA LES ALBADES PER FERMON 1
UNA PISTA DE QUI SOC TINC MOLT AVORE EN PEPA I EN FESTA .
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 1:30 am

Tan sols vullc donar l'enhorabona als Presidents i a les Falleres Majors al igual que a la resta de la comisio de la Font per el treball tan meravellos que fan fer a la presentacio.
Dir que tots paraven molt be, la presi portava un traje per a llevar el hipo, el presi un xaleco meravellos, a Claudia no li cabia rés més estava super-guapeta i el traje una moneria i Mª Amparo el mateix, estupenda.
Tampoc vullc deixar de banda als falleros majors Joan estava espectacular i Zorrilla un bombonet.
En fi que tot una meravella i tots guapos.
Sou els millors, a veurem que fan els del Convent perque Paula ho te complicat superar-vos, ja xarrem.
Visca la Falla la Font!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9.000 Euros????? ja,ja,ja,ja.....
Tornar a dalt Ir abajo
ninot de falla




Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 1:52 am

HOLA A TOTS I TOTES!!JA FA TEMPS Q EM VAIG REGISTRAR PERO NO ACABAVA D'ARRANCAR-ME A ESCRIURE RES, PERO LO DEL DISSABTE VA SER DIGNE DE MENCIÓ!! TOTA LA GENT EN LA Q HE PARLAT CONINCIDEIX EN LO MATEIX: ESPECTACULAR!!!!!!QUE WAPES LES FALLERES MAJOR LES DOS, COSTARA EL Q COSTARA ELS TRAJES!!! I ES NOTAVA QUE M.AMPARO ES UNA PERSONA ESTIMA PER LA JUNTA PQ TENIA MOLTES FALLERES A LA SEUA CORT D'HONOR, DE FET CREC Q HI HAVIA FALLERES Q ERA LA PRIMERA VEGADA Q ES VESTIEN NO? I ELS DOS TRAJES DE LA REINA DEL FOC I DE LA POESIA MOLT XULOS!!I EL FI DE FESTE GENIAL, LES XICONES MES JOVENETES DONAVA LA IMPRESSIO QUE ANAVEN A TORNAR-SE LOKES, ES Q ES VAN CAVNVIAR 30 VOLTES DE ROBA, QUE ARTISTES!!!!!!!! OLE A TOTS!! ENHORABONA!!!DONA GANES DE CANVIAR-SE DE BARRI I VIURE LA FESTA A TOPE COM ELLS NO ????

PER CERT MONUMENT LO DE PEPA ESTA MES CLAR QUE L'AIGUA, SI ET FIXES BE ESCRIU COM PARLA!!! AI PEPITA!!!

FINS LA PROXIMA!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 11:26 am

Xiquets, aço pareix que vaiga animanse, tindrem que fer una presentació cada setmana, I mos mOrim........, bueno pero es bo que la presentació vaiga servit per a que la gent s'anime a escriure. Tambe dir que les xicones es van fer de categoria, mola que la gent jove de la falla s'anime i participen de tot, hole! . segur que elles tambe heu van pasar be, bueno vaig avore si faig algo, Tonet escriu algo, Pepa encara dorms?.Y MONUMENT, lo de PEPA esta clarisim........
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 11:45 am

MIREU KE GRACIOSOS SOU ELS TRES EH PEPA,TONET I FESTA1 ami anseguida meu conegut i jo a vosaltres no caik encara en qui sou x tranquils ke ja el dia les albades ms coneixem i avore si vs coneixeic als 3 xk vamos encara no vs e pillat a TONET i FESTA 1 a PEPA trobe ke es LA LLANGONISSA en carinyo teu dic eh i doneumes pistes no em deixeu axina ke sou mol graciosos jaja i avore si en feu algun deixos balls ke feu a les presentacions jaja
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 12:12 pm

Bueno monument que perdut estas, pero tranquil que algun dia sabras qui som, la llangonisa no se si sap que tenim un foro, a tot cas les llangonisetes, que son les que palpen l'ordinador. Pero tranquil, que nosaltres anirem t'agafarem i ens en farem una, aixo no heu duptes....Bueno no sabem res de Pepa, avore si li crida, es veu que esta afaenada...fin despres.

visca la falla la font
Tornar a dalt Ir abajo
ECA




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 10/02/2009

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 12:29 pm

Bon dia a tots i totes!
Sols vull felicitar a Sonia i a Mª. José per un treball tan ben fet. Han "parit" un fill espectacular.
Amb això, prou.
VISCA LA FALLA LA FONT!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 12:42 pm

hla festa 1 ste any as exit al fi de festa eres dels habituals de la falla ke en companyia de RAUL vs vestiu de dona en falles i en els fi de festa aixina si ke podria saber ki eres jaja
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 12:57 pm

monument estàs mes perdut que perdut.
Hola ECA. Si que es guapet el xiquet eixe que han parit M. JOSÉ I SONIA.

MONUMENT ESTÁS MES PERDUT QUE QUE PEPA LA LLANGONISSA NAVENGANT PER INTERNET. JAJAJAJAJAJ!
Escolta una cosa. no cal que a cada vegada que li dius llangonissa et disculpes, ella està super orgullosa de ser llangonissa. Per a que ho vejes et conte una anècdota.

El dia de la presentació, va entrar el botifarra i no la va saludar, clar el xic a ella no la coneix, i ella tota seriosa diguè:

Mira este, passem els dos per la mateixa màquina i no en saluda, jajajajj.

Es total. Lo que no li se passa a ella per el cap no se li passa a ningú.

Ara ja hi ha molta gent a fórum, estic despistà ja s'escapen algúns personatges.

Ara monument faller, es que fill, les poques vegades que he parlat amb tu, està super clar qui eres, ningú t'acusarà de doble personalitat.

Vixca la teva falla que acull a un membre tan sà i transparent com tu.

VIXCA LA FALLA LA FONT!

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 1:10 pm

pepa stas ai
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 1:15 pm

PEPITA KE FAS DIGUES ALGO KNTMS KSES DE LA FALLA LA FONT WAPA KE PAREIX KE NO STIGUES KE FASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 4:49 pm

XIQUES JA TINC GANA DE VORE AL FILL DE MARIA JOSE I SONIA, SEGUR QUE ES GUAPISIMMM...................PER A QUANT LA PRESENTACIÓ DE LA CRIATURA, BUENO ENS VEIGEM
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 4:59 pm

festa 1 eres xic o xica i ki es el fill de sonia i mª jose es ke no stic en la onda fallera del nostre poble i km ste cap de setmana no anire x a vore la presentacio de la meua exfalla ke en sap mol mal per els "PRESIS Y FALLERA MAJOR DEL 2009" x cuestions de faena x ai steu TONET , PEPA I TU FESTA 1 x despres contarmeu i poseu ftos de la presentacio xfr
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 7:13 pm

Jo tambe vullc donar l'enhorabona a Mª Jose i a Sonia per tot l'esforç que han fet, per a mi es meravellos ja tinc ganes de tindren un per a mi i poder llegir-lo i rellegir-lo a tot hora, sou unes artistes, m'encanta. Graciés per tot.
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 8:14 pm

PEPA AVORE SI MA ACONSEGUIXES EL XIQUET DE LA VOSTRA FALLA XK NOSALTRES JA EL TENIM AL CARRER JEJE
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 9:20 pm

MONUMENT, SEGUR QUE ALGUNA DE NOSALTRES EL DIUMENGE EL COMENTAREM ALGO DE LA PRESENTACIÓ DEL CONVENT JA QUE TU NO POTS ANAR. NOSALTRES ESPEREM ANAR PERO NO SE COM QUEDAREM, PERQUE TROBE QUE HI HA UNA PASSA DE GRIP, I ESTEM AGAFANTLA, M'HAN COMENTAT QUE LA COSA ESTA QUE ARDE, ES VEU QUE SI NO EIXEN A GALTADES, FALTARA POC... BUENO, A LO MILLOR NOMES SON COMENTARIS...............
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 11:03 pm

FESTA1 et tinc que donar tota la rao en eixa falla i aixo ke jo ho he viscut en primera xsna en la semana de la presentacio i en les reunions sa agafen a brega i pareix ke anarem a eixir a galtades i sempre erem els mateixo es ke anvem a fer faena i a les reunios i despres els altres els 3 dies de falles volien + ke els demes saps i ara a on stic millor x en sap mal x moltes xsones ke me deixat en eixa falla km son els presidents i fallera major i regina del foc i molta gent a la ke li tinc apreci i espere ke el dissapte els ixca tot be km a la falla la font i a la plaça
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDj Feb 12, 2009 11:52 pm

quand encara no la vist casi ningu ja esteu tiranli flower a eixe llibre sera que val la pena pero pa superar el de el any pasat nomes en que no tinga faltes de ortografia sobra perque les fotos eren igual que les de el altre altre any sense criticar la faena perque cadasqu fa lo que pot depend si la maquetasio la fas tu o te la fa el de la imprenta el merit no es el mateix ........................................ segur que esta b el altre que van fer no va estar mal ara que tingam sort en els premis porque eso es otro cantar study
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDv Feb 13, 2009 11:40 am

Bueno flamenco, tu mateixa heu dius es pronte per parlar d'una cosa que encara no hem vist. Pero jo crec que Maria Jose i Sonia, heu avoran fet d'allo mes be, el l'altre que van fer elles, van guanyar el 1er PREMI. L'any que Arbona i Sali van se presidents, tot depen tambe dels altres. Pero des d'ací felicitarles siga el premi que siga, ja que fer el llibre comporta molta feina.

Anim, i que tot ens eixca d'allo mes be. king
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 EmptyDv Feb 13, 2009 12:03 pm

MONUMETFALLER08 escrigué:
PEPA AVORE SI MA ACONSEGUIXES EL XIQUET DE LA VOSTRA FALLA XK NOSALTRES JA EL TENIM AL CARRER JEJE

SABUT QUE ERES UN SABUT. POQUET A POQUET VAS ENTRANT EN LA ONDA. A L'ANY Q VE DE LA NOSTRA JUNTA.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Falla la Font - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 4 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Falla la Font
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» falla la font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: