Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Falla la Font

Ir abajo 
+17
Traca
mariangeles
ninot de falla
fallereta
TONET
ECA
festa1
MONUMETFALLER08
tro
vodkablau
algu
pepe
flamenco
PEPA
serraura
monserrat
Admin
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDt Des 23, 2008 7:33 pm

Tinc una certa idea de qui pot ser la xica de la loteria...i sembla que la sort va sempre als mateixos, els que menys ho necessiten. Però, en fi, enhorabona al premiats, com es sol dir. Cal no ser envejosos.

A la falla ja fa massa anys que no li toca ni una mala pedrera. Sembla que ens ha mirat un tort. Però no defalliu, algun dia hi caurà un bon pesic.

Bé, pel que a mi em pertoca, bones festes a tots i en especial als foreros criticons. Bé, vale, també als no criticons. santa santa santa
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDg Des 28, 2008 2:09 pm

BON ANY A TOTS esteu de vacances ? no escriu ningu bueno a lo millor esteu donanli la carta al paje pillins pillins hara ja arriben les presentasions ja se que tots volem que siga un secret pero si algu sap algo que mou diga ara per ara jo no se res lo unic que se es que la font va afer un sopar i el amic invisible adeu adeu
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Des 29, 2008 4:23 pm

" A CACHU, DE MO DE PLAYER, EN DABLUE......" afro afro

XE XIQUETS QUE FEU? TE RAÓ FLAMENCO, QUE NO ENTREU JA EN EL FORO O QUE ? AÇI LA GENT JA ESTA ABURRIDA,

JO PER LO MENOS NOMÉS ENTRE PER VORE SI CONTEU ALGUN COTILLEO I RES DE RES, L'ALTRE DIA JA VAIG DIR QUE NO ENTRARIA MES , SEMPRE ESTEM ELS MATEIXOS, I PEPA?

PEPAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ES QUE SEMPRE SOM ELS MATEIXOS, PEPA, FLAMENCO I JO, PERQUE ESTE PEPE , RES DE RES, MONTSERRAT A LES MIL ENS CONTA ALGO , EL ALGÚ VA DIR QUE NO ESCRIURIA MES I AIXE O A FET, ESTE VODKABLAU AMB UNA VOLTA EN VA TINDRE PROU, QUE FEU , VA QUE ARA VENEN ELS REIS ¡ A VORE SI VOS PORTEN MES GANES DE ESCRIURE I ENS RIUREM UN POQUET,

FLAMENCO QUINA RAO TENS, TROBE QUE TOTS HAN PEGAT A FUGIR¡¡
COLLONS FEU HASTA AMIC INVISIBLE , A TOT S'HA PUNTEU¡¡¡
BO QUE EU PASEU BE
ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Shocked Shocked Shocked cheers santa rendeer Sleep afro afro
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Des 29, 2008 6:53 pm

hola! Ja està ací Pepa:

Com heu passat els Nadals?
Jo molt molt b. Distragudets, com son estes festes, que si dinà que si sopà que si arreplegar regals, que si porta carta al rei. Hi ha més feïna ara en 4 o 5 dies que en tot el any.
Per cert, cotilleo!
Vareu anar a tirar la carta als reis. Va ploure i al final ho varen fer al cine. Pues com tot últimament, ho hi ha gent a ningún lloc. Faces el que faces, la gent no acudeix. Xe, tant que m'agraden a mí eixes concentracións. Ale tots a la carta dels reis. Ale tots a la missa del gall. ai! que no s'ompli res ja, que la gent es queda a casa o va a caminar per la muntanya. On es calveu?
Perque escrivint al foro de la falla tp esteu.
Bo, la veritat es que seu vareu perdre, el pajes reials no parlaven mol b el espanyol, i no seu pergueu el séquito era total, les xiques pareixien maredeutes lletgetes i els xics, que bo, en les malletes eixes apretadetes en eixes canelles que teniu casi tots els xics, era per a morir-se. Els xiquets eixos detalls no els veuen, estàven al.lucinats, però les mares ho varen passar crec que millor. I el séquito de la muerte. a L'any q ve crec que repeteixen.
Lo del amic invisible ja ho parlem, segurament el cap de setmana dp dels reis, i lo de la presentación, va coentse va coentse. Mel com sempre, disfrutarem e intentarem fer disfrutar als demés. En unes cuantes venladetes aviat. Pues no estará poc xula enguany. Les falleres majors estàn enxufades, no s'enrecordeu...jajajajjaja!
Com sempre amb ganes il.lusió i diners el dia 7, presentació no, super presentació!

Un bes a tots. En espera dels vostres comentaris.
Pepa.
Que no es facen esperar.

Va ànim. Vodka blau, Pepa, Algú, Flamenco.......serraura, blancaneus, i algún més que en deixe per ahí. IIIIIIII QUE VIXCA LA FALLA LA FONT!

LALALALALALALALLA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR, SI SENYOR, LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR, SI SENYOR. LALALLALALLALALAL LALALLALALALALALAL.

ARA SI. ADEU.

POSTADA. LA CAVALGATA DELS REIS NO TINDRÀ DESPERDICI. ANEU A VEURE-LA. JAJAJAJJAJA. NO EN BURLE EH VA EN SERIO.

MENSAJE OCULTO: TANTO POR TANTO TANTO.

PEPA
ADEU ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDt Des 30, 2008 7:41 pm

M' alegre que ho pasereu tant be el dia dels pajes, llastima no haver-vos vist, a l'any que ve no m'ho perdre.
Per cert que significa aixo de tanto por tanto???
Va que volem saber-ho, conta Pepa!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Gen 05, 2009 1:23 pm

NO SE SI DIR JOU, JOU , JOU , OOOOOOHHHH.... XIQUETS QUE AVUI VENEN ELS REIS MAGOS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

QUE GUAY¡¡¡

ARA M'HAN DIT QUE TENIU ENCHUFE AMB ALGUN REI MAGO, JO HO HAGUERA SABUT, VOS A VERA DONAT LA MEVA CARTA¡¡¡

BO XIQUETS QUE SEU PASEU MOLT BE AQUESTA NIT , QUE ES MOLT ESPECIAL PER A TOTS ELS XIQUETS, I PER ALGUN GRANDET QUE ALTRE , I QUE VINGEN MOLT CARREGATS,

JO EL QUE DEMANE ES MOLTA FEINA PER A TOTS I QUE AÇO DE LA CRISI QUE DIUEN QUE PASE JA,


FELICITATS A TOTS I QUE ACABEU DE PASAR ESTOS NADALS BEN AGUST,

ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Very Happy Very Happy Very Happy santa rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDt Gen 06, 2009 5:06 pm

ma agradaria que en contareu com a segut la cabalgata perque nohe pogut voreu i de postre en dieu si eren prou de cada falla o de una falla eren mes que altra ¿quin dia es la presentasio de la junta local? adeu adeu study
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Gen 07, 2009 4:41 pm

HOLA A TOTS, COM HEU QUEDAT AMB ELS REIS MAGOS?

-BEEEEEEEEEEEE¡¡¡¡¡ pirat tongue

QUE ET VOLS QUE EL CONTE FLAMENQUITO, JO ON ESTAVA NO HO HAVIA VIST MAI, EN PENSAVA QUE HAQUERA SIGUT UN ALTRA COSA, VAIG ANAR A LA PLAÇA DE L'AJUNTAMENT, I UNA POCA VERGONYA, ET POSES A PRIMERA FILA DARRERE ELS PILONS, QUE ES ON TOCA, NO? ; PUES LA GENT ENCARA ANAVA POSANT.SE DAVANT I DAVANT, TENIEN QUE ANAR ELS DE LES TRES COMISIONS ARRIMANT A LA GENT PER PODER PASAR ELS CAMIONETS, I ELS CARRUATJES, QUINA POCA VERGONYA,
VAIG ARRIBAR I QUASI NO HI HAVIA NINGU I MOS QUEDAREN CASI ALLA EN EL BAR DANIEL,
¡¡ I LO DELS BALONS¡¡

I HAVIA FAMILIA QUE EN PORTAVA 7 O 8 AMB BOLSES S'ELS ENDUIEN , I A LO MILLOR I HAVIA ALGUN XIQUET QUE ESTAVA AL COSTAT I NO EN PORTAVA CAP I NO EREN PER DIR , PREN REI AGAFAN UNO

TROBE QUE ALLI EN PARTICULAR ES UN DESASTRE PER A TOTS, ARA ELS TRES REIS PARAVEN MOLT BE, TAMBE HE SENTIT DIR COMENTARIS DE LA GENT I DIUEN QUE ELS REIS AMB ELS CARRUATJES NO LLUIXEN EL QUE TOCA , QUE ELS VEIEN AFONATS ALLI DINS EL CARRUATJE.

BO ESPERE QUE VOS HAGEN PORTAR MOLTES COSES I SOBRE TOT SALUD I FAENA PER A TOTS affraid
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: cavalgata de reis   Falla la Font - Página 3 EmptyDv Gen 09, 2009 6:47 pm

Com va estar?
Vo la puc descriure un poc desde dins.
Varem anar a vestir-mos i a pintar-nos al Convent, pues mira ho agafes en filosofía, i al final ho passes b i tot.
Els tratges de la muerte, però aixina fosquet i les antorxes els cavallas, bueno no quedava tan mal.
Be be, molt b, les tres falles i la junta local animats i en ganes de que estiguera tot b.

Ara, lo dels joguets, locura locura, locura. Ni que foren bosses de diners.

Jo sugeriria per a l'any que ve que donàren tot balons, que son unisex, i no tens que estar triant. La gent es increïble com demana, ami a mi a mi. Ara, si ho penses b, si estigueren tots sosos ahí sense demanar, que avorrit no? Jo crec q hi ha gent que es afanosa i seu emportaria tot, però crec que la majoria, ens deixem portar per la il.lusió, i el tràfec que tenim eixe dia, iquan menys ens donem conter estem tots ahí locos derrere el baló. Pues clar que sí. Si ningú fera cas no caldria donar joguets ni balons.
Crec que aquestos Nadals i la festa dels Reis ha segut enguany molt especial.
Per que es un any que el qui no t crisi, la te clavada en el cap, i crec que estes festes han servit un poc per a oblidar-se i gastar i perdre la por.

Ara, aneu animant-se per a Falles, esperem que calme este fred i que eixiu tots al carrer a veure passar als fallers i a pasar-ho molt b. i si no calma casalleta, tequila, vodka blau, cadascú lo que tinga aficció i al carrer.

ahahah! I la presentació ja està ahí. Q b Q b Q b. Un meset qeda.

STREEPTEAS?. Segur que si. Aixó que no falle. Així viem de any en any com evolucionen els nostres fallers. Son molt discretets pobres.

Bueno, ja està b.
Animeuse a escriure, que el foro tb està mes adormit que adormit.

VIXCA LA FALLA LA FONT! VIXQUEN LES FALLES!

PEPA, CON AMOR.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDg Gen 11, 2009 10:41 pm

hol a internautes estat mirant i ni ha molts forums per a parlar de les falles i de els trajes de valenciana bueno la setmana que ve ja tenim presentasio flower antes el mitj any de moros enguany un poc raro fan el desfile a les 8:30 i despres cadasqu semba a sopar a la seua cabila i es suposa que despres aniran als fillols que ni ha discomovil Sleep


adeu lol!
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Gen 21, 2009 6:23 pm

HOLA HOLA , COM ESTEU XIQUETS I XIQUETES¡¡¡¡¡¡

cheers cheers cheers

I LA PEPA , I PEPE, I TRO, I FLAMENQUITO , XE COM ESTEU TOTS? JO ARA,, ARA DE CATEGORIA , MEN ANAT UNS DIES A UN BALNEARI A QUE EN PEGAREN UNS QUANS FREGONS PER ASI I PER ALLA, XE¡ QUE BE QUE M'HA QUEDAT¡¡¡

QUE CONTEU ? AÇO TROBE QUE ESTA MOLT DESERT, NINGU ESCRIU JA O QUE?
VA XIQUETS QUE JA VENEN ELS ACTES FALLERS, ¡¡¡ AQUEST DISABTE ES LA PRESENTACIÓ DE LA FALLERA MAJOR DEL POBLE LA SEÑORITA ANGELITA LA DE LES FLORS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
M'HAN DIT QUE SI S'HA FET UN TRAJE NOU, SERÁ VERITAT?

JA COMENTAREM COSETES VAL? VA, PEPITA QUE TU SAPS MOLTES COSETES, I TROBE QUE TU ANIRAS, PREN BONA COSA DE ATENCIÓ I JA ENS HO CONTARAS TOT

BE A VORE SI ALGU ENTRA EN AQUEST FORO I XARRA UNA MICA QUE ASTO S'ACABA XIQUETS,


ALE FALLERS AMUNT LA FALLA LA FONT


ACACHU DE MOLT DE PLAYER ENDABLUE .............
afro afro afro
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDj Gen 22, 2009 11:41 pm

no se si sa fet traje nou pero si lil regalen el cartell de lajlf patetic han tingut molt poc gust el de la plaça estan molt guapes man dit que despres semban a sopar al club de tenis bueno que es ixca tot be atots que es un dia pero molt important sunny
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDv Gen 23, 2009 3:45 pm

si les falleres major de la meua falla an eixit super afavorides en la fto es que manolo te un ull x a fer les ftos jo no he vist el cartell de la presentacio de la fallera major del poble , els pasquins dels altres anys de la junta local una pasa x el de ste any no le vist


si despres de la presentacio ens en anem a sopar al club de tennis
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: AVIS IMPORTANT PER AL MON FALLER PEGOLI PASEUO   Falla la Font - Página 3 EmptyDv Gen 23, 2009 4:37 pm

JO UN MEMBRE DE LA FALLA LA PLAÇA E DECIDIT CREAR UN FORO FALLER X A QUE PARLEM DE LES FALLES DE PEGO I X A QUE OPINEM DELS TEMES MES IMPORTANTS QUE ENS AFECTEN A LES 3 FALLES X A QUE NO ES CREEN MAL ROLLOS I PUGAM DEBATIR ELS NOSTRES PROBLEMES COM AMICS I FALLERS

ACI TENIU LA DIRECCIO DEL FORO FALLER fallesapego.foroactivo.com espere que respongau activament i pugam comentar tot el relacionat al nostre poble
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Feb 09, 2009 5:44 pm

¿quina opinio teniu sobre la presentsio de la plasa i despres de la font ''¿ ¡¿com eu van fer els presentaors de les falleres? i el fi de festa
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Feb 09, 2009 7:15 pm

Els presentadors de la Falla la Font son uns artistes, ho varen fer de categoria com sempre. No fan botitges i cauen en tot.

ENHORABONA! A vs i a tots els fallers i falleres i membres de la junta.

Al final totes les feïnes tenen la seva recompensa.

Crec que devem estar orgullosos de la nostra falla i de la nostra Junta.
Tots han arrimat el muscle desde dalt i baix l'escenari.

Encara som una Falla Gran i super unida. Per el que es comenta a vegades que hi han grups.

Crec que hi han grups pq hi han diferents formes de pasar-ho b, i diferents edats. Però ens respectem uns als altres i a tots ens encanta ajuntar-nos. Hem arribat a ser molt bons amics. Hem començat units per la festa, però dp de tans anys, com va dir M.Amparo, podem dir que som una familia. D fet la nostra rel.lacio no s'acaba en la falla. Continua en la vida.

Estem molt units i que ens volem molt uns als altres. La comissió de la Falla la Font està ahí com sempre forta, faenera i amb moltes ganes de pasar-ho b.

Moltes gràcies a tota la comsió per ajudar a tirar aquesta festa avant.

i que vixca la falla la font i tots i cadascún dels membres que la formen.

Crec que tenim motius per a sentir-nos orgullosos de la nostra falla i de la nostra gent.

Un bes a tots els meus companys de junta.

VIXCA LA FALLA LA FONT! I QUE A SANT JOSEP NO PLOGA NI FASSA VENT, NI EL FRED DEL DISSABTE. QUE ENCARA TINC LES MANS ENGARROTADES.
I AGULLETES PER TOT EL COS DE TANT DE APRETAR.

COM HE DIT UN BES A TOTS I FINS A L'ALTRA.

ANIMEUSE A OPINAR.

PEPA CON AMOR.
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Feb 09, 2009 8:44 pm

Hola,

La presentació de la nostra falla va sortir molt bé, però jo estic una mica emprenyat pel xicotet error que hi va haver. Es deixaren al meu fill menut per cridar i em va costar pujar-lo a presses i corruixes després de la mascota. Però són coses del directe, no hi ha que donar-li més importància.

La resta, tot bé, encara que no vaig vore molt perqué estava currant a la barra (com xupla la penya, tu!!)
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDl Feb 09, 2009 10:02 pm

hla a tots la presentacio de la plaça ke tinc ke dir mos va eixr mol be x els nostres menuts un poc reboltosos no vare ni star un segon quetets i axio ke els vaig amensar prou jaja el fi de festa mol be

i la vostra presentacio va star de luxe el quadre faller mol bonic i Mª Amparo stava super wapeta li queda mol be el tratge de valenciana i la presentacio me se va fer llargisima x en vaig riure mol x ningun fallo de veritat ; els presentadors sels entenia mol be ila primera part va exir perfecta el decorat un poc sobri jo mesperava mes x tot mol be el fi de festa va star superbe sobretot en l´actuacio de Raul que va fer ell asoles i el tatret mol be i els dos ultims balls tambe en vaig riure molt i tambe vuic donarli l´enohorbona a Mª Amparo ja que no la vaig vore li la vaig doanr a raul tot de luxe i desde la fila 16 impar es vei tot perfecte ai PEPA nose km no vares acabar hasta el cul de les antorxes ami em van entrar ganes de anar ajudarte x feia masa fred jaja I EL QUE HA DTI MONSERRAT TE RAO QUANT LA MASCOTA JA STAVA DALT ELL ANAVA DARRERE X A PUAJR AL SEU FILL JO EN VAIG QUEDAR UN POC PARAT X ES FACIL QUE DELS NERVIS EN ANGANYEM TOTS SOM HUMANS


PD : al any ke ve el tio blai no el porteu xq el fi de festa es va allargar masa o si no el poseu al descans i ke knte 4 xistes i aixina el descans al public no mo se fa llarg


QUE VIXQUEN LES FALLES A PEGO I QUE VIXCA LA FALLA LA PLAÇA I NATZARE
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDt Feb 10, 2009 10:04 pm

HOLA ECA.
NO TENS QUE INSCRIURET NOMÉS PER A ESCUADRINYAR, TB TENS QUE ESCRIURE ALGO.

POSTADA.

TB ES POT CRITICAR, PERÒ SENSE PASSAR-SE'N

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDt Feb 10, 2009 11:56 pm

jo en vatj riure molt en blas pero trobe que eu va fer un poc llarc o es que al repetir coses del any pasat era casi lo mateij bueno lo de ferse un poc llarga la presentasio no tindria que pasar pero pasa tots ells anys arribes a les 10 busques a la gent sempre ni ha canvits per als presentaors rectifiques aixina i tot no ix be del tot bueno ja esta tot apunt pujes la dichosa pasarela tropeses no veus res per el cacho foco i quand arribes dalt tens la veu tremolosa pero quand veus pujar als membres de la falla en eixa ilusio el pasa tot perque tu tens una ventaja saps totes les sorpreses i enguany han segut sopreses de veritat i el public sense donarse conter a participat en elles quand els presentaors les cridaven .totes les presentasions tenen les seues cosetes pero enguany a segut molt emotiva i part del public per no dir tot es va emocionar molt .el fi de festa millor que el any pasat molt be el esforc sa notat Basketball lol!
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Feb 11, 2009 12:08 am

--------------------------------------------------------------------------------

La presentacio de la falla la font em va encantar, va ser molt emotiva, jo mirava a dreta i a esquerra i veia a tot el mon en el mocador a la ma. Tinc que dir que els mantenidors ho van fer molt be ni llarg ni curt, tot de categoria.
Vullc donar l'enhorabona a Raul i Aurora perque han deixat el llisto molt alt.
I el fi de festa, que tinc que dir que com els de la Font no hi ha, ni hi haura mai ningun com eixe, si en la primera part vam plorar d'emocio en el fi de festa vam plorar pero de risa, sou uns artistes.
Els presentadors ole,ole i ole, crec que hen aixo ja ho dic tot, son uns profesionals.
I les falleres majors estaven guapisimes, Mª Amparo pareixia una nina, quin traje més bonico que portava; i la xiqueta un angelet igual que la germaneta!!!.
A vorem que fan els del convent esta setmana. Per cert m'han dit que el fi de festa tambe va de l'Alqueria Blanca, heu sentit algo d'aixo???
Vixca la Falla la Font!!!!!!!!!!!!
Sou els millors!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Feb 11, 2009 12:57 pm

hola, es la primera vegada que escric, encara que de vegades entre per vore el que conteu, pero crec que la presentació de la falla la font, es mereix que tots escriguem algo. Bueno que tinc que dir el presentador Perfectes, el matenidors de luxe, les falleres com sempre molt ben vestides estabem tots super guapos.
El fi de festa de categoria, els culs dels xics de la falla la font son perfectes, bueno las chicas ye-ye graciosisimes.................... Tot molt be, dificil de superar
Tornar a dalt Ir abajo
ECA




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 10/02/2009

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: PRESENTACIO FALLA LA FONT   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Feb 11, 2009 1:25 pm

Hola a tots i a totes.
Sóc una nova incorporació a este fòrum i Pepa, no dotorege, el que passa és que primer tantege el terreny.
No sóc la persona més adequada per a opinar de certes coses per que vinc cremada de darrere, però sóc part de la festa i m'alegre de vore que totes les intervencions són correctes i respectuoses.
Què he de dir? Que la presentació del dissabte va ser tal i com diu "Tro" de mocador en mà per a plorar i per a riure.
Joan un sol i Cris sentiment pur. Mati i Fernando experiència total. Els meus "presis" satisfacció i a l'hora preocupació pel desenvolupament de tot. I de les falleres majors què dir, enllumenaven l'escenari amb el seu somriure.
Xe: molt bé, jo vaig gaudir de ple.
Tant em fa que es diga que el trage de la fallera major infantil no destacava i que s'esperava més d'ella com que el trage de Mª. Amparo li ha costat la tela ... € i quin desgavell.
Pel que respecta a la presentació del Convent, pareix ser que també va de l'Alqueria Blanca. Les comparacions són odioses, però de segur que ho faran d'allò més bé. També és casualitat, però són coses que poden passar per la repercussió de la sèrie. Ànim als de la comissió del Convent que ja es queda menys. A per totes xiquets!
I com no VISCA LA FALLA LA FONT!!!
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Feb 11, 2009 2:08 pm

ACI STEM x a parlar i debatir sobre el que pasa a les falles i pegolines i sense fermos SANG i comentar en sentit i gracia i donar l´enohorobona a RAUL I AURORA x el treball que estan fent x aquesta falla
Tornar a dalt Ir abajo
tro




Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 EmptyDc Feb 11, 2009 8:44 pm

Pareix que siga mentida, que ningu s'anime a comentar que els va pareixer la presentacio, va que aci ningu sa qui sou i podeu dir el que de veritat penseu.
Animeu-se!!!
Per cert Eca del que diu la gent ni la meitat, la fallera major infantil brillava tant com la major i es que a qui li agrada la festa se li nota el brillo en els ulls i a mes que sap la gent el que li ha costat el traje a Mª Amparo? Li l'han pagat ells a cas?
La llengua no te os
Vixca la falla la Font!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Falla la Font - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Falla la Font
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» falla la font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: