Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Falla la Font

Ir abajo 
+17
Traca
mariangeles
ninot de falla
fallereta
TONET
ECA
festa1
MONUMETFALLER08
tro
vodkablau
algu
pepe
flamenco
PEPA
serraura
monserrat
Admin
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 12:35 pm

Falla la Font - Página 8 Fallescartellyn6

EL CARTELL DE LES FALLES DE VALENCIA

Festa 1 estic mirant lo de posar les fotos, i sols podem posar fotos de una pag web on estan allotjaes. Entonces tindriem que pujar eixes fotos a internet.... Ho miraré millor.
Pero no se si es bona idea lo de les fotos, per que hi han unes fotos per ahi..... que...
affraid Embarassed drunken Mad silent affraid Razz Mad Embarassed No affraid
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 1:13 pm

UY UY UY U YU Y UY! FLAMENCO QUE MALAMENT QUE ET VA PEGAR LA CROSTA.

XICOTETA, NO ES VA PARLAR DEL FÓRUM, PQ HI HAVIA CENSURA, DIUEN QUE XAVI VA DEMANAR X FAVOR AL PRESIDENTS DE LA FALLA LA FONT QUE NO ES PARLARA DEL FÓRUM O LA FALLA EL CONVENT S'ALÇARA I S'EN ANAVA, I ELS PRESIS DE LA FONT NO VAREN TINDRE GANA DE CALDO. CREC QUE VAREN ESTAR CORRECTES I MOLT B.

EL QUE FEM MALAMENT DE LA COBRAMENTA DE CARRERS, ES DENOMINARLA AIXÍ, EN REALITAT EL QUE FEM ES VENDRE UN LLIBRE UNES BANDERETES I UN COL.LABORADOR I UNA RIFA X A 300 EUROS PER 20 EUROS. JO CREC QUE NO ESTÀ MAL. I A PART EIXOS DINERS ENS AJUDEN MOLT A TRAURE LA FESTA DE FALLES AL CARRER.

FLAMENCO, PER A QUE CREUS QUE ENS CALFEM TANT EL CAP EN L' OFRENA, PROCESSONS, TRIBU......ETC. TU CREUS SI QUAN ANÀREM PER EL CARRER, EL CARRER ESTAGUERA BUÏT ENS AGRADARIA, NS VOLEM QUE LA GENT EIXCA AL CARRER I DISFRUTE DE LA FESTA QUE FEM NS.

QUE CREUS QUE LA FALLA LA FONT PORTA LA TRIBU PER A BALLAR ELS MEMBRE DE LA JUNTA NOMÉS. NO SENYOR. LA PORTEM PQ VOLEM QUE EL PLA DE LA FONT ESTIGA DE GOM A GOM BOTANT I PASSANT'HO MEL AMB NS. LA FALLA VOLEM QUE LA MIREN TOTS, ENS COSTA GRAN ESFORÇ PODER-LA PLANTAR. LES PAELLES . CREUS QUE LES FEM X A NS- SI HO PASSEM DE CATEGORIA, PERÒ EL QUE MÉS ENS AGRADA ES QUE CADA VEGADA S'OMPLI MES I LA GENT FALLERA I NO FALLERA HO PASSA MILLOR.

EN QUAN A LO DEL ALCOHOL. EL QUE FASSA FALTA. PERÒ CREC QUE SABEM ESTAR SERIOSOS QUAN TOCA. TU MATEIXA SAPS QUE HEM ESTAT EN EL NOSTRE LLOC QUAN HA FET FALTA AL TEU COSTAT.

PER ULTIM VIXCA LA FALLA LA FONT I TOTS EL MEMBRES QUE CONTINUEN, TOTS EL ANYS, TINGUEN CÀRREC O NO, LLUITANT PER A TIRAR LA FESTA ENDAVANT, TOTS ELS ANYS SENSE PARAR!




VIXCA LA FALLA LA FONT! ELS SEUS MEMBRES! EL SEU BARRI! TOTS ELS SEUS COL.LABORADORS! TOTS ELS QUE ENS COMPREN EL LLIBRE.........EN FI TOTS ENS QUE ES AJUDEN A TRAURE LA FESTA AL CARRER.

UN BES FLAMENCO. QUE ET VAJA MOLT B. A VEURE SI T' EN FAS UNA AMB NS TE S'ACABA LA MALA LLET EIXA QUE TRAUS DE VEGADES QUAN NO COMULGUEM AMB TU.

PEPA. CON AMOR. SIEMPRE CON AMOR
Tornar a dalt Ir abajo
MONUMETFALLER08




Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 22/01/2009
Edad : 35

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 2:05 pm

Hla a tots mol bon dia ja vos a pasat la resaca del carnval i de la crosta, no hi va haber sensura de ninguna clase trobe ke no era ni el moment ni el lloc x a parlar del FORUM stavem x a parlar de les FALLES 2009 hi del que faria cada comissio en els 3 dies de falles i que convidaren a la gent a ke vingueren a voremos i ke entres les 3 comissions anem a fermos la visista i pasarmou be i si el dia 16 considim en lo de les disfreses anirem a riuremos un rato i a ballar ahi a la font i vosaltres vingau a la plaça a cantar en el KARAOKE i xiquets ke el dia 13 DE MARÇ ja comensa tota la festa del mon faller ...................................................


trobe ke ja tinc calaetets/tes a FESTA1 i PEPA xq trobe ke vaig star parlant un rato en elles o ells a la barra de la vostra falla bueno si mangany de xsanes ke el dia de les albades vinguen a buscarme no trobeu jejejejeje flower lol! flower afro jocolor



KE VIXQUEN LES 3 COMISSIONS FALLERES DEL POBLE DE PEGO lol!
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 2:42 pm

HOLA A TOTS XIQUETS, COM HEU PASAREU EN CARNAVAL, ? SUPOSE QUE BE ? JO ERA UNS DELS QUE VA EMIGRAR A LA MUNTANYA, I ARA EN LA PINYATA TAMBE, , PERO BO SUPOSE QUE SEU PASARIEU A LO GRANDE COM HE POGUT LLETGIR,

EL QUE HE POGUT LLEGIR SOBRE LO DEL PROGRAMA DE LA RADIO , I A DIT PEPA , O JO O ENTES AXI, QUE LA FALLA EL CONVENT SI SENTIA PARLAR DEL FORUM S'ALSARIA I SE'N ANIRIA , ¿TINDRAN ALGO QUE AMAGAR? , A MI SEMPRE M'HA DIT MA MARE QUE LA FERITAT VA PER DAVANT, ¿A VOSALTRES NO?

BO ANIM XIQUETS QUE LES FALLES JA ESTAN AHI, I JA TINC GANES DE VOREVOS PASAR PER ELS CARRERS DISFRUTANT DE LA FESTA COM HEU FEU DESDE JA FA ANYS,
VIXCA LES FALLES, VISCA ELS FALLERS, I COM NO VIXCA LA FALLA LA FONT
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 7:39 pm

Flamenco, en considere una persona amb una mica de trellat, i se quines fotos tinc que posar, no cregues que tinc que posar cosses compromoses, conforme esta el tema del foro, cualquiera s'arriesga. (la poli no es tonta).

Bueno, no se com collons heu fas pero avui lo que he llegit teu, no era el mateix d'ahir, en torneu loqueta, poc que en puc aclarir neu canviatme les coses, pa morirse.

Avui estas de millor anim, bueno aixo es bo. Avore si quedem i fem alguna sopadeta i xarrem un rato.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 8:07 pm

festa1 escrigué:
Flamenco, en considere una persona amb una mica de trellat, i se quines fotos tinc que posar, no cregues que tinc que posar cosses compromoses, conforme esta el tema del foro, cualquiera s'arriesga. (la poli no es tonta).

Bueno, no se com collons heu fas pero avui lo que he llegit teu, no era el mateix d'ahir, en torneu loqueta, poc que en puc aclarir neu canviatme les coses, pa morirse.

Avui estas de millor anim, bueno aixo es bo. Avore si quedem i fem alguna sopadeta i xarrem un rato.
JO TB VULLC ANAR A SOPAR.

PODRIEM PENJAR EIXES FOTOS DEL XUPITO AQUELL FILL DE NO SE QUE LI VA TRAURE ALGÚ. AI MARE SI PENJES AIXÓ FESTA UNO, LA REPUTACIÓ DE ALGÚ SE VA AL GARETE.
FLAMENCO ES VERITAT AVUI PARES MES ANIMADET. A VEURE SI ENS VEIEM A PINYATA.
ALE. ANIMS A TOTS QUE JA QEDA MENYS PER AL CAP DE SETMANA I PER A SANT JOSEP.

PEPA
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 8:36 pm

Flamenco te diaes....

Te doble personalitat...i es nota si llegiu els missatges.

Tenim que se bons, ja que aquest forum está tenint més repercució de la esperada. Tenim lectors en molts llocs del Pais Valencià.

He rebut un missatge de una associació cultural, Malats de falles, que editen una revista. M'ha demanat que per al seu número de juliol volen publicar fotos de les falles pegolines, falles del extraràdio de la provincia de Valencia. Recordem que estem en Alacant. affraid

Així que gràcies a aquest forum, que els de la ffalla el CConveenttt drunken bounce , no volen que es parle per internet. Difon molt be les nostres festes josefines. (De josefa).

També m'ha preguntat si feu enguany exposició del ninot....per a que faça fotos.
Bueno si voleu més informació fallera, d'aquesta associació, açí teniu les seues direccions.


http://www.distritofallas.com/
http://www.totcendra.es/


Falla la Font - Página 8 Angemusicien1ax
LA LA LA LA LA LA LA LAAAAAA LA LA LAAAAAAA LA LA LAAAAAAA
(ES EL FALLERO)
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 10:04 pm

Ñas, nomes faltaria que per el fòrum ens ferem famosos, aixo no tindria desperdicí, ja en veig d'aci un parell d'anys tot ple de forums falleres pegolins per la web. No estaria mal.

Crec que si tenim exposició del ninot, avore si fem unes cuantes fotos i de cap al la fama.

Bueno, m'envaig a pegarme una ducha que esta nit tenim atropell.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 10:39 pm

ja en direu segur si es fa la esposicio ......... i aixo ques eixa atropell? La nit es per a descansar ? o ja van les vetlaes de faena per a les falles? Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
fallereta




Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 12/02/2009

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Feb 25, 2009 11:12 pm

El programa d'ahir a la radio va estar be, pero molt politicament correcte, tan sols vaig veure un poc de pique quan explicaven la falla la font i la falla el convent els actes per a falles, i lo dels brials i que ells es disfresaven tambe enguany, per el demes tot correcte.
Respecte al que diu monument que van preguntar sobre la FM del poble i es va quedar en l'aire crec que els presis de la font van parlar prou clar, que no volien que a Pego hi hagues eixa figura,no per ningu en cincret sino perque desde sempre la junta a votat que no a tindre FM del poble, que hi haja junta local pero sense desfilar.
No obstant anirem i apollarem a qui tinga eixe carrec.
Que feu esta nit al casal, tant d'atropell?
No podem anar? o es que es per als 4 elegits?
Ale a pasar-ho be xiquets que ens queda res per a falles!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDj Feb 26, 2009 10:24 am

HE SENTITI PER AHI QUE ALGÚ DIA DE FER MES ACTES FALLERS, ESTEU LOCOS,ACABARIEN ELS POBRETS MORTS, A MES A MES LA GENT DEL POBLE S'EN PUJARIA PER LES PARETS. TRES DIES IXINT NO ESTÀ BE.
FLAMENCO PAREIX EL GUADIANA, UN DIA DIU QUE EL PROGRAMA FATAL, L'ALTRE QUE BÉ, COM QUEDEM FLAMENCO.
SI QUE FAN EXPOSISIÓ DEL NINOT, COM QUE HIHA TANTES FALLES I TANTS NINOTS QUE EXPOSAR, LA J.L.F I EL M.I.A HAN LLOGAT UNA MAGATZEM PERQUE A LA CASA DE CULTURA NO CABEN.

HE SENTIT TAMBÉ QUE S`HAN ACABAT ELS MOCODORS ALS SUPERMERCATS PERQUE ELS FALLERS ELS HAN COMPRAT PAL DIA DLS PREMIS.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDj Feb 26, 2009 6:11 pm

HOLA A TOTS.

QUE BON DIA FA.
OJALA QUE A FALLES FERA AQUESTOS DIES, SERIA GENIAL. JA QUE LES PRESENTACIÓNS LES HEM TINGUDES AMB AIGUA, AIRE I FRED.

EL DIA DE LES PAELLES SI FA BON DIA HI HA UNA AMBIANTASO QUE TE CAGAS.
ENS PODRIEM POSAR LA CAMISOLA DE SOC DE PEGO. LA TE UN FUM DE GENT, I SI ALGÚ EN VOL HO POT DIR A ALGÚN MEMBRE DE LA FALLA LA FONT I ENCOMANARIEM MES. ESTARIA B QUE EL DIA LES PAELLES ENS REUNIREM TOTS EN LA CAMISOLA DE SOC DE PEGO. ENCARA QUEDA ALGUNA SI ALGÚ NO EN TE I EN VOL.

ARA IGUAL INTERESSARIA QUE FERA UN POQUET DE FRED I ENS POSARIEM EL CONJUNT EIXE TANT GRACIÓS DE GUANTS I GORRO SUPERFASHION QUE TENIM PER ALLÍ. EL GORRO ES TALLA ÚNICA ES BO PER A TOTS ELS CAPS, LA GENT XICOTETA EL POT GASTAR HASTA DE SAC DE DORMIR.

CONTEU ALGO. QUE PASSA PER AHI?

S'ENRECORDEU D'UN ANY, CREC QUE ERA EL PRIMER ANY DE ALBAES, QUE PER CERT, LES VA PORTAR LA FALLA LA FONT SI NO M'ENGANYE. ERA NANDA FALLERA MAJOR. CREC EH.
UN HOME ENS VA TOMBAR UN NINOT DE FALLA AMB EL COTXE I EL VA TRENCAR, CREC QUE EIXE NINOT ERA ZAPLANA, I ENS VAREM PASSAR TOTES LES FALLES PASETJANT AL NINOT EN PROCESSÓ I CANTANT ALBAES. PER CERT, CREC QUE ERA LA CANTAORA DE ALBAES DE LA FALLA CARMINA LA ROSQUILLA. ALGÚ S'ENRECORDA? O HO TINC TB UN POC TRABUCAT.

MIRA ARA, TOTES LES FALLES TENEN ALBAES MENYS NS. AI ES QUE SOM.
ARA AL PRINCIPI TENIA EL SEU ENCANT, PERÒ ARA JA RESULTA PESADET NO? NO SE SI JO HO TORNARIA A RECUPERAR. QUE DIEU.

AI. VAIG A TREBALLAR UN RATET. AVUI ESTIC UN POC DIVAGAORA.

AQUEST ANY PODRIEM TRAURE UN TEMA PER A LA NIT DE DISFRESSES, NO? AIXÓ ERA DIVERTIT. QUE CREEU.

ARA SI. ADEU. PEPA.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDt Mar 03, 2009 1:10 pm

¿no vos a convidat el convent a la presentacio del seu llibre? a la festa de disf rasos podrieu anar de la alqueria blanca .
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDt Mar 03, 2009 9:20 pm

Pues clar que ens han convidat.
Tu que creus?
La veritat es que el llibre està molt b.
L`has vist?
Te bon material per al meu gust, i el de la plaça es guapet tb.
La inaguració del l'exposició del ninot es a les 7.00, i crec que a les 20.00 la presentació del llibret del convent. Supose que no estarà mal. Orihuel i Bolufer ho fan molt b.
Paula i Bernat estaràn contents.


Pepa.
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDt Mar 03, 2009 9:21 pm

Va toca, si guanyen donarem l'enhorabona que es lo que toca i no cantarem alcohol alcohol, ni direm tongo, va.

Flamenco tu que faràs?
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Mar 04, 2009 1:02 am

jo no puc anar pero per lo que se el llibre lan fet per als premis de valencia,en molt de contengut de lleigir , enguany van a per tots els primers premis ,es que sempre pensen en lo mateix guanyar el de la falla gran es la seua meta i cuidao en la ofrena que nan fet 3 ,com mosatros som mes educats es donarem la enorabona,i mou pasarem igual de be Laughing
¿quand dona els llibres la font per a les propagandes¡¿
Tornar a dalt Ir abajo
Edith




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 10/02/2009

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Mar 04, 2009 3:21 am

Primer que rés donar l´enhorabona a tots els membres del fòrum.
m´encanta el món faller i m´agrada molt
llegir tot el que dieu ja que es nota que fà anys que vosaltres, no
sé si tots, pertanyeu a alguna falla i sabeu molt de tot el que parleu.
Si que pareix que en la falla del convent entra gent nova cada
any en canvi trobe que en la de la Font fà anys que son els mateixos
inclús gent que ja no està, suponc que tot cansa.
Ja veurem que tal reaccionen els del Convent si guanyen algun primer
premi, els veig un poc enrabiats i no acaben d´assaborir l´esforç que
fan, després de llegir eixa carta que dieu que ha circulat per ahi.
Bé, promte, es sabrà tot, les falles ja estàn ahi ¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Mar 04, 2009 11:14 am

Jo no sé la gent que entren a les falles de nous o de vells, peró dir que al convent hi ha cua per formar part de la falla o que a la font tot son vaques sagrades es un poc atrevit. El problema és que en realitat la gent sempre és la mateixa, la joventut no s'implica. Si els del convent son més jovens, però ja no els xiquillos que la vaen fundar, ja han passat més de 10 anys.

Fa uns quants anys la gent criticava del nombre de mascotes que tenia la font( llei de vida els membres de la faa estaven en edat de criar), enguany el nombre de mascotes és elevat a la f convent( llei de vida)
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDc Mar 04, 2009 2:56 pm

HOLA EDITH , TROBE QUE ERES NOU EN AQUEST FORUM, DIR-TE QUE REACCIONEN COM VULGUEN , PERO AMB UN POC MES DE PERSONALITAT , NO COM EU HAN FET HASTA ARA, A TOTS ELS AGRADA GUANYAR , I SOBRE EL QUE HAS DIT DE QUE NO ACABEN DE ASABORIR L'ESFORÇ QUE FAN , QUE S'AGUANTEN , TOTS EL FALLERS I TOTES LES COMISIONS FAN ANY DARRERE ANY UN GRAN ESFORÇ PER A QUE TOT EIXCA LO MILLOR POSIBLE , PERO EL QUE NO FAN ELS ALTRES ES REBRE A LES PERSONES CONVIDAES , ABUXEANT A LA GENT, I A LA GENT DEL POBLE QUE ANAREM A VORE LA FALLA AMB ELS BANDERIS CAP AVALL, JO NO SÉ SI LA GENT ANAVA AVORE EL MONUMENT O ANAVEN A VORE EL QUE HAVIEN FET AMB ELS BANDERIS, SOLS QUEDAVA QUE VOTAREN FOC ABANS DE HORA,

TROBE MOLT MAL LA FORMA DE REACCIONAR AQUESTA FALLA, I A TU PEPE SOBRE LO DE LES MASCOTES, TAMBE ET DONE LA RAÒ. MOLT QUE M'ALEGRE QUE A LES COMISSIONS SEMPRE HI HAGA GENT QUE EN UN FUTUR SIGUEN ELS QUE PORTEN LES FALLES ENDAVANT.


AMUNT LA FALLA LA FONT

VISCA LA FALLA LA FONT
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDj Mar 05, 2009 12:31 pm

lo de les mascotes esta molt be pero la faena la tenen que fer els pares o els tios .referent al llibre el de la placa esta prou b la calitat del paper bona les fotos de les falleres molt bona el montage esta molt be per al meu gust . sunny
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDg Mar 08, 2009 8:18 pm

no ni ha ningu ? .Conteu algo de la presentasio del llibre del convent y ?com esta lo del ninot val la pena anar a voreu¿
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDl Mar 09, 2009 1:02 pm

Very Happy Very Happy

hola xiquets com va ? ja tindreu el cuquet en la panxeta, no? ja teniu ahi les falles, i espere que faja molt bon temps com estos dies.

Com va quedar la presentacio del llibret , i la inaguracio del ninot?

Bo es nota que ja esteu ajetreats , perque esta un poc parat el forum , bo , que eu paseu be i a vore si estos dies de falles pasem a fermon una o dos....., per ahi,

visca la falla la font, i a per tots els primers premis, que segur que els guanyeu cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDl Mar 09, 2009 1:31 pm

L'exposició del ninot es l'acte més cutre que fa la JLF. Enguany encara estaran tota la semana a la casa de cultura, però l'any pasat va ser apoteósic. Van portar els ninots,vaen obrir i el mateix dia cada ninot a cada falla, depriment.
Ja tenim les falles, esperem que fasa bon temps i que no ploga.
M'han dit que el concurs de paelles d'enguany serà un éxit de nombre de paelles apuntaes, algù podria dirme quantes hi ha
Tornar a dalt Ir abajo
festa1




Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 16/12/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDl Mar 09, 2009 2:51 pm

Ja tenim les falles ahí avore si tinguerem sort i el temps fora com el de este cap de setmana, no estaria mal que el dia de les paelles el temps estiguera com el d'ahir, disfrutariem tots.

Les paelles super animades com sempre, eixe dia per a fer festa es el millor, perque el dia dona per a molt, i hi ha tanta gent que anima.

Bueno, ara que ens faça bon temps i que heu disfrutem, esta setmana ja hi ha atropellet aixi que qui tinga ganes de fer faena, al casal.
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 EmptyDl Mar 09, 2009 3:10 pm

HOLA XIQUETS, ESTAVA MIRANT UNA PAGINA DE LES FALLES DE VALENCIA I POSAVA LO DELS PREMIS DE VALENCIA I HE PEGAT UNA MIRADETA , NO HE VIST RES DE LA FALLA LA FONT, HI HAVIA UN PREMIT PER UNA FALLA DE DENIA, PERO A PEGO, RES DE RES, NO PATIU QUE LA DEL CONVENT TAMPOC HI HA PAREIXIA, BO AL ALTRA SERA, A NO SER QUE JO HO HA VAJA MIRAT MALAMENT,

A MI TAMBE M'HAN DIT QUE HI HA UN NOMBRE DE PAELLES ALT, NORMAL EL CONCURS DE PAELLES SEMPRE HA ESTAT BEN ANIMAT I CADA VOLTA MES, A VORE SI FA EL TEMPS D'AQUEST DIUMENGE,
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Falla la Font - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 8 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Falla la Font
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» falla la font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: