Falla la Font
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Falla la Font

Fòrum de la Falla la font per a tractar temes fallers, festers en el Poble de Pego.
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Falla la Font

Ir abajo 
+17
Traca
mariangeles
ninot de falla
fallereta
TONET
ECA
festa1
MONUMETFALLER08
tro
vodkablau
algu
pepe
flamenco
PEPA
serraura
monserrat
Admin
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDl Nov 10, 2008 6:17 pm

HOLAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡ Laughing Laughing HI HA ALGÚ PER AHÍ, ? AIXÓ QUE ES TAN APAGATS QUE ESTEU, ; ESTEU AGAFAN FORSES PER EL DISSABTE, QUE PILLINS QUE SOU EU¡¡¡ VA AVORE QUE CONTA ALGO O ESCRIU ALGO INTERESANT .COM VA QUEDAR LA NIT DE HALOWEN, ALTRES ANYT E VIST FOTOS DE DISFRESES, ENGUANY NO EU FET RES??'
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 11, 2008 11:54 am

Hola a tots! Tens raó serraura estem un poc adormits, i la gent de la falla pareix que passe totalment de fòrum. Ací estem ns intentant que ens conten algo o que opinen de algo. I nada de nada.
El dissabte es la proclamació, aneu? jo si. He anat alguns anys i ho hem passat b.
Ademés enguany conec als presis. Auro i Raul, i tb a les falleres majors, Xé que crec que ho passarem b.
Aaaaaiiiiiiiii! Que llàstima, la fallera major del poble m`han dit que no va a la proclamació de la falla la font. Té una presentació fora. Ai en la alegria que dona eixa xiqueta. Pobra deixem-la estar.
El dissabte tots els del fòrum a la procla. de la Font.


Conteu algo va!
Que tingueu molt bon dia.
Pepe, soso que eres un soso. Ja t'has cansat de escriure? Va conta'ns algo, tu eres de la falla o q?

Flamenco, que ja no estàs flamenco. Contan's algo, de halloween o d'una altra cosa.

Volem saber coses dels fallers, vaaaa CORAZON CORAZON, FALLA LA FONT.

I tu monserrat, que ja t'has cansat. Tu si que eres de la falla a veure que contes. Que ja se que no eres tan serio com pareixes....Conta conta.

Segur que han hagut molt bons moments, pq quan vas allí es nota en el aire. Molt de fum i molt de alcohol, molta festa.

Un bes a tots. i espere veure algún msn prompte.

Pepa.
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 11, 2008 4:37 pm

que matinera la Pepa a les 10 del matí escrivint....

Jo tambe el done la raó volem cotilleos CORASON, CORASON Twisted Evil

JO NO SABIA QUE LA FALLERA MAJOR DEL POBLE VA FORA ALS PUESTOS ANTES DE LA SEUA PRESENTACIO Suspect
SERA Q NO TE MASSA GANA DE ANAR

VOLEM PRIMISIES.... bounce

ELS QUE ANEU A LA PROCALAMACIÓ FEU FOTOS I POSEULES AÇÍ....

ALCOHOL....ALCOHOL... HEMOS VENIDO A EMBORRACHANOS Y EL RESULTADO NOS DA IGUAL.
(lo del resultado nos da igual es una mentira coxina) Razz Razz Razz
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 11, 2008 4:55 pm

hola hola¡¡¡¡¡ com esteu xiquets¡¡¡ beeeeeeee¡¡¡ creia que no hi havia ningu per ahí, pero ahí estem els de sempre , pepa, flamenco, jo, perque com diu pepa , el tal pepe, es un poc soso , ja no ha dit res mes, i montse, que tampoc , estará afaenat,, study study study
Bo , com diu flamenco , jo no sabia que la fallera major abans de la presentacio, tenia actes als que acudir, será que no vol voremos, pero tenim igual, no ens fa gens de falta, ni miqueta, ayyyyy , pobretssss, ¡¡¡¡
scratch scratch scratch
pues de ara endavant , tot sera una escusa darrere l'altra,
Que ja esteu apunt per la proclamacio, ? queen queen

Bo a pasar-ho be, primer a cumplir en parroquia i déspres , com eu dit , ; litros de alcohol corren por mis venas mujer .... a la festa .

Oleí, visca la falla la font cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 11, 2008 7:30 pm

eeeeeehhhhhhhhh! Pareu el carro , que jo no soc soso, a veure, qui de vs va a la proclamació? tant enrotllats que sou?
Jo si que vaig, ah, a lo millor penje alguna foto, si m'aclareixc, pq aixo de penjar i despenjar no es lo meu.

M' agrada lo del corasón corasón. La veritat es que hi han bons cotilleos, un poquet que veiem i l'altre que ens imatginem, dos.

res, bon rollo i bona gent. La veritat es que he vist alguns books d'aquestos fallers, que no tenen desperdici. Inclós algún streaptease fan per allí.

Ja sabeu si voleu voreu a falles al casal de la FALLA LA FONT.
i com diu PEPA, que está entre ANA OBREGÓN i la DUQUESA DE ALBA.

LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR, SI SENYOR-
LA FALLA DEL 1 ES LA MILLOR, SI SENYOR. PQ CREC QUE LO DEL 1 NO HA SEGUT UNA VEGADA NOMÉS NO? JAJAJAJAJJAJAJAJ! Vixquen les falles. Sobre tot la de LA FONT.


NOTA: SERRAURA AMA A LA FALLA LA FONT. I PEPA PROU TB. AYYY! EL PLUMERO EL PLUMERO, QUE ES VEU D'UNA HORA DE CAMÍ.
VA ANIMEUSE I ANEM A LA PROCLA.
JO PARERÉ MOT GUAPO. EL MES GUAPO DE TOTS EIXE SERÉ JO. AIXINA SABREU QUI SOC.

ADEU ADEU.
Tornar a dalt Ir abajo
monserrat




Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 06/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 11, 2008 7:44 pm

Hola, hola.
Jo si que sóc de la falla, però estic expatriat...i per això no puc anar a la proclamació. Em sab greu assabentar-me de la fallida de la fallera major del poble. Hi haurà que guardar un minut de silenci.

En quan als cotilleos, intentaré assabentar-me'n d'algun. Segur que són pitjors que Falcon Crest
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDj Nov 13, 2008 3:08 pm

hola hola un cotilleo man dit que enguany les falles tambe san carregen de la cabalgata dels reis una altra cosa el sopar de la proclamacio un poquet cara no? Jo no estic a la falla pero els que esteu no feu propaganda no entrara mes gent aixina que animeuse bueno poseu fotos de la proclamacio i referent haluwin un fracas jocolor affraid No tant de alcohol i mes serietat perque fan falta molts diners pero en esta falla trobe que san fet molt d e grupets i esta perdent la esencia de la falla que es tot un grup contar en tots adeu adeu
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDj Nov 13, 2008 4:51 pm

hola flamenco , jo trobe que lo del alcohol només el que fa falta, igual que en totes les falles , i la esencia trobe que no está perdenla, ni miqueta, encara que hi haguen grupets que dius tu, com he dit antes al igual que en altres falles, al hora de arrimar el colse els que l'han de arrimar l'arrimen i els que no l'arrimen venen a fer festa , pero al hora de la veritat sempre tenen la millor festa, ja que com diu la cançò
LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR , SI SENYOR
LA FALLA DE LA FONT ES LA MILLOR, SI SENYOR

A que sí xiquets, bò , no t'enfades flamenco però la realitat es així
Alegria , alegria cheers cheers Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: internet es la monda   Falla la Font - Página 2 EmptyDj Nov 13, 2008 9:18 pm

Ara resulta que hi ha una llibreria en internet que ven el llibret de la falla la font del 2007 per 20,80
affraid affraid affraid affraid affraid

esta es la direcció

http://www.internetlibros.com/320573/LLIBRET+FALLA+LA+FONT+PEGO,+2007.html

Jo pensaba que eixe llibret estava agota ara resulta que el podem comprar en Internet

FLIPANT
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDv Nov 14, 2008 6:05 pm

JO TAMPOC SABIA RES, PERO HE ENTRAT EN LA PAGINA QUE HAS DIT , PERO NO PUC VORE QUIN LLIBRET ES, ES EL QUE DONAREN PER LES CASES O ALGUN ALTRE Smile Rolling Eyes lol!
BO QUE EU PASEU BE EN LA PROCLAMACIO, JA ENS CONTAREU
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDl Nov 17, 2008 1:09 pm

Bon dia a tots.

Heu sentit algo de la procla?
He preguntat a un, aquest matí,i m'ha contestat.

ESPECTACULAR.

Pepe, tu no anaves? va . Contans algo.
I els altres tb si saben algo, que ho conten, que a Pepe li costa molt de escriure.
M. Amparo, que es la fallera Major, estava moníssima, aixó que quan jo la vaig veure, ja era matinet. Comentava que ella ho va passar molt molt b i que l'altra gent semblava que tb estava agust.

Va, Pepe conta conta. Li dic a Pp pq ell va dir que anava.
Si ha anat algú més tb que conte. I fotos? En vareu fer?


Pepa. con amor.
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDl Nov 17, 2008 4:27 pm

HOLA , COM VA ? BO JO NO VAIG ANAR , PERÒ HE SENTIT TAMBE QUE VA ESTAR MOLT , MOLT, BE, QUE PAREVEM TOTS MOLT GUAPOS/ES,
JO TMBE VAIG VEURE A M.AMPARO QUAN ANAVA CAP ALLI I LA VERITAT PAREIXIA ALGU, TAMBE M'HAN DIT QUE VAREN TINDRE UN DETALL AMB TOTES LES DONES QUE ELS REGALAREN ALGO, I QUE EREN MOLTA MES GENT QUE L'ANY PASAT, BO AVORE EIXES FOTOS QUE ANAVA A POSAR PEPE, QUE VOLEM VORE ALGO DE LA PROCLAMACIÓ ELS QUE NO VAM ANAR

PEPA¡¡¡ NO VARES DIR QUE EL PRESI ANAVA A DIR EL DIVENDRES A LA REUNIO LO DEL FORO COM VAREU QUEDAR , A VORE SI ES VERITAT QUE SOM MES GENT, PERQUE AL FINAL NO SABREN QUE DIR,

ADEUUUUUUUUU affraid
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDl Nov 17, 2008 10:31 pm

va estar molt be la proclamacio el detall de la flor va resultar lo que jo trobe que aixo no es la primera volta que eu fan la fallera major del poble si que va vindre flower
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 18, 2008 1:12 pm

bon dia xiquets,

Flamenco a mi m'ha dit una persona que va anar a sopar, que la f.m del poble no va anar , a no ser que anara quan ja se'n havia anat la perso. que meu ha dit ¡¡¡, entonces calle pero al sopar m'han dit que no
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 18, 2008 2:25 pm

En favor de la FM del Poble. Sé de bona mà que no va anar a sopar pq tenia una presentació fora, no va anar al sopar ni ella ni el presi de la JUNTA LOCAL, però quan varen acabar varen anar a quedar b.

Muy bien por la fallera mayor del pueblo i por el presidente de la Junta Local
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 18, 2008 4:31 pm

OLEI, PEPA , VIVA POR LA FALLERA MAJOR DEL PUEBLO¡¡¡ cheers
Suspect Suspect Suspect
QUE VA ANAR VESTIDA DE PARTICULAR O DE FALLERETA PER A QUE LA VEGUEREN TOTS, ¡AAYYY QUE GUAPETA PARA¡¡¡¡
LO BE QUE LI PARA EL MORAET¡¡¡M'HAN DIT QUE ENGUANY TAMBE VOL LA BANDA PLATEJA, PER ANAR ACONTUNTA.
JEJEJEJEJEJ¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Nov 18, 2008 7:56 pm

buenas la FM va anar vestida de particular i vaanar despres de sopar anava moerna Maria Amparo anava molt guapa mes que a la boda de la cunya poseu fotos
Tornar a dalt Ir abajo
pepe




Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 17/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDc Nov 19, 2008 3:09 pm

hola, ja està ací PEPE.

Vos informe un poc de la proclamació, fotos no en tinc però puc contar algo.
festa festa festa. La gent animà, i tot molt bé.

Quan varem entrar, estava, Raul, Auro, Aitor i Alba, rebent a la gent, i donàven una rosa grandíssima a totes les dones, grans i menudes, roses boniques i grans, xè.

El menjar, de puta mare també.

Després la proclamació, modelitos muy muy xulos tots, elles amb vestits vistosos i elegants i ells també molt pinxos.

Varen donar perfums als majors i huches i clauers als mes menuts. Tots estàven contents.

En acabar FIESTA FIESTA, la orquesta era un duo o un trio no m'enrecorde, cantava una rubia que estava molt be, també, i no en vaig adonar si l'acompanyaven 2 o 3 tios.

Al cap d'un ratet ja tots botant, algún que altre per enterra, en fi com sempre molta burrera, be be be, de puta mare, xè. Al final tots al dreams, hasta la matinada. molt be molt be.

La falla de la font es la millor si senyor.

Hi han fotos, que les penje algú que no tindràn desperdici..


Pepe, con amor I love you
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDv Nov 28, 2008 4:41 pm

Sleep Sleep Sleep Sleep :sleep

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
HI HA ALGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU?

AÇÓ PAREIX UN FORUM FANTASMA, ELS COSTA MES ESCRIU-RE A ESTOS XIQUETS, QUE FEU?

TANTA GENT QUE HI HA A LA FALLA , HI NINGÚ CONTA RÉS , QUE VOS PASSA?

PEPA, PEPE, FLAMENCO, MONTSERRAT, ALGU, QUE FEU?

JO TROBE QUE JA SEU CANSAT , NORMAL¡¡¡¡ SEMPRE SOM ELS MATEIXOS, PAREIX VERGOÑOS, QUE TENIU ELS DITETS OXIDATS I NO PODEU ESCRIU-RE O QUE?

AL IGUAL DIC ALS ATRES MEMBRES DE LA FALLA O GENT DE FORA COM JO, NINGU , NINGU , AÇO ES DE LA MUERTE.
JO VAIG A FER VAGA , A VORE SI AÇO S'ANIM UN POQUET lol! lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
algu




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 15/11/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDg Des 14, 2008 6:37 pm

Shocked Shocked Shocked

bona vesprada a tots i totes, només volia dir que acabe de entrar i llegir tot el que eu dit de mi,

1-no estic en contra de m.amparo, pero si segons dieu, no hi ha una llista de falleres majors ? quan encara no sabieu que eixiria president ,hi haurien fallers majors apuntades de antes,
2-no estic en contra de que ningu siga padrí de ningú
3-no estic de acuerdo en lo que diueu
4-cadascu pensa de una manera
5-puc opinar com vullc
6-no cregau que soc de la falla i que tinc algu que s'ha quedat penxant un altre any
7-i trobe que com ja haureu parlat prou de mi, ma voreu dit de tot en les reunions, només dir que ja no escriure mes

Encara que aquest barri es el que mes admire

adeu, i bones festes nadalenques a tots i totes
Tornar a dalt Ir abajo
flamenco




Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDg Des 14, 2008 6:52 pm

deijar de escriure per aixo es una bova ja quesom poquets tenim que contar coses i ales reunions per lo que se no sa dit res ja tenen prou faena aclarinse ells
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDl Des 15, 2008 12:02 pm

uyuyuyuyuyuy! Flamenco i algú com estàn.
Ve Nadal i tenim que estar contents. Es que no teniu esperit navideny?
NAVIDAD NAVIDAD DULCE NAVIDAD..........LALALALALALALA, DULCE NAVIDAAD................!
A este fòrum, no ens enganyem, tots sabem qui es cadascú, i a mida que anem escrivint més, p q , i quina coincidència, xe!. Els que s'enfaden al fòrum son els mateixons puntosos que van per ahí. Hi ha una diferència perdoneu. Per ahí no diuen rés només fan cara de rabuts, o son rabudes? Encara que no se pq. Crec que es menjeu molt la bola, carambola.
Jajajajajaj! No seu agafeu tan fort. I flamenco, no pateixques, que si no s'aclareixen ja s'aclariràn, igual que tots els anys. Fins el dijous flamenquita/o.
NAVIDAD NAVIDAD DULCE NAVIDAD, LALALALALALALA, DULCE NAVIDAD!
He vist que hi han nous membres. Però no heu escrit. Va a veure que conteu. Animeu un poc a algú , que es molt sensible. collons no li podem dir res. No diu que al fòrum ens podem expressar lliurement? Pues clar que si, però tu només no, tots els demés tb! home home.

Va algú, Que passes bones festes, i ànim. No faces cas home.


BON NADAL A TOTS.
Tornar a dalt Ir abajo
vodkablau




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 12/12/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Des 16, 2008 11:33 am

soc nou en este forum i nomes vullc felicitar a tota la gent q ve reunio darrere de reunio i
estan fent molta feina pq enguany es un any dificil pero gracies a tota eixa gent la falla va endavant
i com no agrair sobre tot a la gent jove de la falla q son els primers en fer feina i no fallen a cap reunio.
el sopar del divendres ens heu pasarem de categoria vam sopar i despres vam veure fotos i com no un poc
de musiqueta i 2 cubatetes per animar la nit pq de vegades ve b um poc festa per agrair a la gent la feina q esta fent
enguany.bon nadal i feliç 2009 visca la falla la font
Tornar a dalt Ir abajo
serraura




Nombre de missatges : 58
Data d'inscripció : 15/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDl Des 22, 2008 3:55 pm

santa santa santa santa rendeer

NAVIDAD, NAVIDAD, DULCE NAVIDAD, LALALALA........QUE FELICIDAD, HEY¡¡¡¡¡

NO HI HA NINGU PER AHÍ, SOLS FAIG QUE ENTRAR EN EL FORO I JA FA DIES QUE NINGÚ DIU RES, QUE FEU XIQUETS?
ESTEU DE RESACA DE LES DINAETES DE EMPRESA O QUE?

NO ENS A TOCAT RES DEL NUMERO DE LA FALLA, QUE FAREM? JA ESTARIA BÉ, QUE ALGUN ANY ENS TOCARA, NO? ENCARA QUE FORA UN 5 PREMI , PERO ALGO

BO XIQUETS AÇO TROBE QUE S'ACABA, JA NINGU CONTA COTILLEOS, NI RES , AVORE QUE FEM

QUE PASEU BONES FESTES I QUE EL PARE NOEL, VOS PORTE MOLTES COSETES, ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

santa santa
NAVIDAD, NAVIDAD, DULCE NAVIDAD....................
Tornar a dalt Ir abajo
PEPA




Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 08/10/2008

Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 EmptyDt Des 23, 2008 6:46 pm

hola !
He vist foreros nous per ahí
No opineu?
Va no es talleu ajudeumos a mi i a serraura en flamenco i algú, que només fan trauren's fallos.
Es broma. A mi el que m'agradaria es que algú tornara a escriure. He entrat més ques res per a felicitar els Nadals a tots els foreros, i enterar-me a veure si a algú li ha tocat algún pesiguet.
Diuen que a Pedreguer ha tocat. I explicaven a la peluqueria que a una xica que te algo veure en el carrer Jaume I, que a punt que casarse en un xic es va casar en un altre, que treballa a Madrid, no tinc ni idea de qui es lo que sé es que si s'haguera casat en el primer novio no li haguera tocat ara la loteria. Pq el dècim l'ha portat el segon novio,actual home, de Madrid. Algú sap qui es?
Enhorabona a esta xica per triar el novia amb més sort.
Que guay. Que ens toque la loteria! Que ens toque la loteria! Jo en vaig posar sabates planes per a botar devant la tele, però no no m'ha tocat res de res, però res. I no es pq no he jugat, que conste.
BON NADAL A TOTS! I QUE US TOQUE LA LOTERIA DEL NEN!

PEPA

Ah no m'enrecordava i Pepe? fa molt de temps que no sabem d'ell. Ja sabem que el forum no acaba d'arrancar, però si anem tirant-nos arrere que fem.

Enguany les falles, al igual que l'any passat. ajuden als reis mags a repartir els regals a tots els xiquets. Que us pareix? A un preu baratet clar.
Tot siga pels xiquets. Que opineu?

Pepa, ara si que m'en vaig, El diumenge venen els pages a les arcades de baix l'Ajuntament a arreplegar les cartes. escameuo, pq no he sentit ni una propagandeta ni he vist cap catellet. Ja estarem com l'any passat?

Bo ja hi ha prou.

BoN Nadal a tots
Pepa
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Falla la Font - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Falla la Font   Falla la Font - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Falla la Font
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» falla la font
» FALLERA MAJOR DEL POBLE
» PERQUE SEMPRE HI HAN BONES ORQUESTES A LA FALLA LA FONT?
» LES FALLES A PEGO

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Falla la Font :: La teva primera categoria :: El teu primer fòrum-
Canviar a: